lente?

Amai seg, zoveel reacties! Dat is super raar. Hallo iedereen, dus! Bedankt voor de leuke comments. Alhoewel sommigen me verkeerd verstaan hebben: ik heb deze blog via Emma leren kennen. Emma is een leuke collega van op het werk. Dus wij zijn geen koppel ofzo… 🙂 Ik heb één grote liefde nu en dat is mijn prinses he! Ze ligt momenteel op het droge, te drogen. Ideetjes voor de kleur altijd welkom, want ik zie zoveel zitten. Mijn bootje moet vooral mooi worden. Maar ook niet té flashy… Ik dacht aan een wit (sowieso) met in een bepaalde kleur dan een grafisch detail? 
Dat is voor het weekend pas, want nu ben ik tussen het opruimen door wat research aan het doen over teambuilding weekends. De lente begint vandaag, dus ik dacht aan natuur? Eigenlijk ben ik daar super slecht in. Ik zou iedereen gewoon meenemen op zeiltocht, maar dat gaan er veel niet zien zitten.. vrees ik.

Ik zal er mijn hoofd nog eens over breken. Ik wens iedereen een fijne dag en nog eens bedankt voor de leuke reacties!

 Ciao,

NilsO.

20 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

20 Reacties op “lente?

  1. Charlotte

    Een zeiltocht is toch wel leuk? Ik zou zeggen: stel dat maar voor!
    ps: spijtig dat je al een grote liefde hebt 😦

    Wat dacht je van een grasgroen voor je grafisch detail op je bootje? xxx

  2. Marthà

    Doe de groetjes aan Emma als je ze nog is tegenkomt 😀
    .. Lichtbruin ofzo staat miss ook wel mooi?
    voor een boot.. :D!
    Geniet nog van uwen dag 🙂
    Saluuuu
    x

  3. Mark

    Ge zout beter wa meer op Emma verliefd worden.

  4. Quack!

    Gij en Emma = prachtkoppel! Ook al besef je het nog niet…
    Go for it

  5. @ Marthà : bruin en wit is inderdaad wel zen he? 🙂
    Voor jou ook nog een fijne dag! x

  6. Bloem

    of blauw?

    nog een prettige dag 😉

  7. imkedielen

    Dag populaire jongen! 😉 Wel leuk hé, zo veel reacties. Een kleurtje voor bij je boot… bruin is mooi als het echt hout is, anders zou ik toch voor stijlvol donker blauw gaan…

  8. Ellen

    Ja, dat donkerblauw heeft wel iets inderdaad.
    Of anders iets gedurfder… grasgroen ofzo, zoals hier al werd voorgesteld :-).

  9. Lucas

    Of Oranje… 😀

    Je hebt wel een erg goeie start met je blog btw, ik deed er een maand over om zoveel reacties per post te krijgen.. En nog is het nu niet altijd veel..

  10. Anoniem

    Aloha!
    mmm bruin zou wel een mooie kleurtje voor je boot kunnen zijn :d of bordeaux

    en waarom niet met z’n allen gaan zeilen? Wie zou het nu niet leuk vinden om een dagje op het water door te brengen?! Al is zo’n aventure ding in het bos ook wel leuk om de groepsgeest te verbeteren he 😉

    Hoe ga je je schatje noemen?

    Ciaoooo
    -x- Kim -x-

  11. Marthà

    Bruin is het helemaal Nils ! 😉
    Wat is de naam van jouw boot ?
    Als ge hulp nodig hebt met het verven ? 😀
    🙂 nog een fijnere dag teruggewenst !
    x

  12. Marthà

    Ah ja, ik had gezien dat je van ‘A Brand’ houdt ,alle die muziek! das keigoed! zeker het liedje ‘hammerhead’ en ‘Beauty booty killerqueen’!
    Ciao
    x

  13. Kimmeke

    Bordeaux lijkt me ook wel n goeie kleur of dat grasgroen.. anders lijkt u boot op al zoveel andere boten..

    En zeiltocht met z’n allen, waarom niet he 🙂 Maar zo’n avonturentocht met zo rappel enzo is ook k weet nie hoe chique hoor!! en da helpt de groepsgeest ook vooruit 😉

    Groetjes en veel succes met de prinses 🙂

    x

  14. Ik zeg bruin, ma van da speciaal zo.
    http://www.tiver.nl/woontips/2/
    Zo van da waarda Tiver in is getipt, ma dan nog lichter. (laat maar 😉 )
    En voor da designke, zo een soort kruldinges, tja zoals ege ook zo vaak ziet op Henna tekeninge. (Laat ook maar ;))
    Vraag aan Birsen, die heeft daar verstand van.
    (En vraag Emma mee op u bootreis)

    X

  15. Sann

    Nils, welke opleiding en waar heb jij net genoten om het zo ver te schoppen als Studiomeester?
    Ik heb namelijk enorm veel interesse in het beroep, en zal waarschijnlijk volgend jaar in het St. Lucas in Brussel, AudioVisuele kunsten gaan volgen. Als ik er door ben met men toelatingsexamen dan e..

  16. Mark Twain

    Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do…

    Sail away from the safe harbor. Catch the tradewinds in your sails. Explore. Dream. Discover.

  17. Tine

    ik vind bruin ng altijd het tofste=>daar moede echt voor gaan 😀
    Ng een hélé prettige dag verder 🙂
    Groetjes aan Martha!!!!!wjnk!!!:D
    Toedels…:)
    Xxx…

  18. Heeey Nils’ke

    Ik ben ook bezig om voor mijn werk (McDonald’s Lommel) een teambuilding weekend te organiseren ! “Durbuy adventure” is wel goed maar vrij duur ,alez nie vrij duur heel duur ! aah ja ik ken dat gevoel voor iedereen goed willen doen maar uiteindelijk het deksel op je neus krijgen 😦 maja thad’s life , Part of the game !
    tot morge of zo …
    grtz
    Kristof

  19. tinkiewinkiex

    Hey.
    Ik zag je staan en ik ging even kijken!
    Mooi weblog!
    Ik zou zeker vaker gaan kijken!

  20. Wortel

    #sann
    Voor opleidingen studiomeester ga je best naar het rits in Brussel (of het narafi, maar die hebben geen specifieke opleiding)

Geef een reactie

