Bewolkt.

Een bewolkte dag, zie ik met mijn slaapogen. Ik heb super slecht geslapen. Gelukkig ben ik nog altijd heel tevreden met mijn nieuwe blog. Zoveel reacties ๐Ÿ˜ฎ Da’s wel tof na een mindere dag. Heeft iemand ook soms het gevoel dat wanneer je alleen maar goed staat te doen, ze toch met je afrekenen? Dat had ik gisteren en dat voel ik vandaag nog altijd.
Ik zal jullie voorstellen voor mijn prinses eens lezen. Daar word ik ongetwijfeld weer content van ๐Ÿ™‚ . Dit weekend wil haar helemaal afwerken. Dan kan ik haar snel weer in het water krijgen en mezelf weer op de zalige zee. Ik zal wel zien hoe de wind draait. Nu snel nog een ontbijtje klaarmaken en naar het werk. Not my day, today… Snel! Positieve vibes:

petriti.jpg

Jep. ๐Ÿ™‚

Ciao lieve mensen,

NilsO.

10 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

10 Reacties op “Bewolkt.

  1. Charlotte

    Waaauw! Was ik daar ook maar! x

  2. Hii , als da uitzicht elke dag zo is op ‘u prinses’ , wil ik ook wel mee op reis !
    X

  3. Veerle

    Count me in too

  4. Ellen

    Wie wil er nu niet mee… ๐Ÿ™‚

  5. Kim

    Mooie foto! Doet mij terugdenken aan het weekje dat ik ging zeilen: รฉรฉn avond hadden we aangemeerd op een “onbewoond eiland” (ergens in de Waddenzee of op het Ijzelmeer) en hadden we een kampvuur gemaakt. Die zonsondergang had ook zo iets magisch… *krijgt nu ongelofelijke heimwee :p*

    Ging het vandaag al beter op het werk dan gisteren?

    *sweet dreams!!!*
    ciaooo
    -x- Kim -x-

  6. Marthร 

    Trek het u allemaal niet aan รฉ ๐Ÿ˜€
    U fans zijn er nog รฉรฉh ! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    Als ge op u werk komt doe ze daar aaaaallemaaal de groetjes ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    Ciao.
    Have a nice day! ๐Ÿ˜‰
    x

  7. Kimmeke

    Hey…

    Ge zijt zo’n schatje, ge bedoelt het allemaal supergoe maar da gebeurt wel es da niemand het goe vind. Maar ik ben er zeker van dat ge da goe doet hoor! Alles komt wel goed ๐Ÿ™‚

    P.S. Ik denk dat ge meer aan Emma hebt na zo’n dag dan aan Myra …

    Groetjes
    x

  8. Ja, inderdaad. Ge zou beter wa meer me Emma optrekke eer da die helemaal krankzinnig wordt :).

    En ge zou ni zoveel me Myra moete gaan ete en in de plaats bij Ema gaan eten,want:
    1. Myra, Da is gwn een Bitch ๐Ÿ˜›
    2. Dan spaart ge geld uit voor u prinses ๐Ÿ˜‰

    X

  9. Ellen

    Mja… ik zou toch ook nog eens goed nadenken als Myra nog eens op stap wil gaan.
    Emma had wel gelijk toen ze zei dat Myra niets voor niks doet.

    Groetjes!!!

  10. OLLEE.
    Wat een zelfgekochte taart allemaal niet goed maakt!

    X

Geef een reactie

