troubles in paradise…

Hey mensen,

Dirk is niet goed bezig.. Babs had dan nog eens het fantastische idee dat WIJ Fie en Vero moesten inlichten. De twee vrouwen waar Dirk mee bezig is/was. Niet mijn stijl en helemaal niet gemakkelijk. Vero was mega pissed en Fie schoot meteen in tranen. Twee vrouwen met een gebroken hart… Hopelijk blijft het niet te lang hangen. De lente begint hier anders al super goed.
Ik ben ’s avonds naar de cinema geweest, om mijn gedachte te verzetten. De nieuwe van François Ozon gaan zien: ‘Angel’. Zijn vorige films ‘8 femmes’ en ‘Swimming Pool’ vond ik echt super. Nu heeft hij zijn eerste Engelse film gemaakt. Voor wie van dromerige films houdt, is ‘Angel’ op het lijf geschreven.  Verwacht geen Hollywood budgetten en afwerkingen dus. De film heeft mij ook niet bepaald opgevrolijkt… maar het is wel een heel knap verhaal over het leven van een schrijfster.

Mja, ik raad de film wel aan.

Nu verder aan het werk in deze fantastische sfeer. :-s

Ciao,

NilsO.

14 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

14 Reacties op “troubles in paradise…

  1. Ellen

    Ik had Fie en Vero toch niet zelf ingelicht hoor… het is nogal een ondankbare taak hè. Maar ja, als het werk er ook al begint onder te lijden….
    Wel knap dat je het dan toch gedaan hebt!

  2. Merci Ellen… toch een beetje steun 🙂

  3. Ellen

    ‘ t Is graag gedaan 😉

  4. Kimmeke

    Als Dirk het zelf niet kan doen is het heel goed dat je dat gedaan hebt 🙂 En ze gaan u daar wel dankbaar voor zijn hoor! K geef Ellen gelijk, ge hebt da knap gedaan 🙂

  5. Ik d”enk ook wel dat het beter is zo hoor ;).
    Die Dirk ging dat ook maar laten aanslepen…
    Haha , zaallig me dat zwanger zijn :D.

    Dirk zag er niet zo best uit :P.

    X

  6. ge ebt da goe gedaan om die twee in te lichten
    maar of ze zwanger zijn …..
    en anders zal da den dirk veel geld kosten se

  7. Ellen

    ’t Was een geweldig idee om Dirk wijs te maken dat Fie en Vero zwanger zouden zijn. Poets wederom poets zoals het spreekwoord zegt….

  8. Marthà

    Ik vin dat ook wel grappig ! 😀
    dirk zal er niet mee kunnen lachen , zijn eigen fout éh!
    ciao
    x

  9. Hah, Geweeeldig gedaan =)!
    This z’n eige fout hé..
    Echt geweldig gedaan =D!

    Liefs,
    AnnehX

  10. 🙂 shhht. Straks hoort hij het nog…..

  11. Ellen

    Oei :-o, plan om zeep….

  12. Zou zonde zijn 😉

  13. Kimmeke

    Ja, want iedereen mag es lachen op zijn beurt he 🙂 K vind het ook keigoe gedaan!! Ideale grap 🙂 Hihi…

  14. vincent

    spijtig da de grap over is,maar je had fie moeten zien!!!
    wat en volume (ik praa ook graag met volume!)

    groetjes aan nils!!

    vincent

Geef een reactie

