Week end.

Ey iedereen,

Thank God the week ends! Soms kan het weekend zo zalig dichtbij zijn he? Niet dat ik wilde plannen heb, maar toch. πŸ™‚ Een oude vriend organiseert binnenkort een feestje en hij wilt samen met mij aan de poster en de uitnodigingen werken. Ik mag voor een mooie tekening zorgen… Misschien dat ik voor Dirk ineens ook een geboortekaartje kan maken?Β Dat zijn twee vliegen in één klap.
Ik heb een fantastische link gevonden! Je moet zeker eens naar deze walvis gaan kijken. Het is super gedaanΒ gewoon! En het geluid op de achtergrond werkt super ontspannend πŸ™‚ Geeft alvast inspiratie om te tekenen en zin om de grote oceaan te bevaren!

walvis.jpg

Β Ciao,

NilsO.

23 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

23 Reacties op “Week end.

  1. MarthΓ 

    Dirk gaat er echt niet goed van zijn! πŸ˜€ zijn eigen fout Γ©h ! πŸ˜€
    have fun op dat feestje πŸ˜€ !
    Ciao!
    x

  2. Idd, Have Fun!
    Na zo’n week verdiende da wel =D!
    En zegt maar aan Dirk da em mij ook 2 geboortekaartjes stuurt ;)!

    Liefs,
    AnnehX

  3. Kim

    Het is weeeeeeeeeeeeeeekeeeeend of nog beter in mijn geval: het is vakantieeeeeee :p
    Veel plezier op je feestje!
    ciaooo

  4. Ellen

    Het weekend komt meestal net op tijd….:)
    Maak maar een mooi kaartje voor Dirk ;).

  5. Ellen

    En een mooi kaartje voor het feestje van je vriend ook natuurlijk …

  6. Kimmeke

    Weekend is inderdaad leuk… alleen als ge nog n exaampje hebt iets minder.. maar toch vakantie is coming πŸ™‚ Geniet allemaal keihard van het weekend!!! πŸ™‚
    bye!!
    x

  7. MarthΓ 

    Kim, Hebde gij nog een examen te gaan?
    bweik πŸ˜€
    Vakantie is tofste van t jaar! πŸ˜€
    en elke week kijk ik al uit naar het weekend, even geen school.. πŸ˜€

  8. Kimmeke

    Jah… ma tis geen heel zwaar examen meer hoor.. πŸ™‚ Maar ik geef u wel groot gelijk, vakantie ist tofste van t jaar en ik kijk ook altijd uit naar de weekends.. maar jah.. bij ons op school kwam da beter uit als we nog een examen in de paasvakantie hebben πŸ™‚ Al beter dan paasvakantie op een ander moment he πŸ˜‰ hadden we vorig jaar…

    Geniet maar heeeeeel veeeel van u vakantie!!;-)

  9. Véél succes nog met u exaam dan :)!
    En geniet daarna maar van u paasvakantiie πŸ˜‰

    Ciao x

  10. Ellen

    Wat is dat voor iets raars… vakantie , geen vakantie, examens in de vakantie…
    Leve de unief zou ik zeggen, al mag je de vakantie met een thesis die moet af geraken wel vergeten….

    Maar toch, voor degene die dan vakantie hebben, geniet ervan!

  11. Kimmeke

    Ja, echt leve de unief πŸ™‚
    Veel succes dan met uw thesis.. en hopelijk hebt ge tussendoor ff tijd voor een klein beetje vakantie πŸ˜‰ Dan kunt ge daar toch ff van genieten!

    ciao
    x

  12. Ellen

    Mercikes πŸ™‚
    Ik ben het nu al beu….

  13. Kimmeke

    Kan k begrijpen… ben het ook beu.. πŸ™‚ Maar ik steun u mentaal volledig πŸ˜‰ Veel succes! Waarover is het trouwens?

    ciao
    x

  14. Oeioei.. En ik zit nog maar int middelbaar :)!
    Wat zie ik de unief volledig zitte πŸ™‚ (not!)

    x

  15. Ellen

    Ik studeer geografie (aardrijkskunde :-)) en mijn thesis gaat over toepassingen van elektrische resistiviteit in geomorfologisch onderzoek. ’t Is nogal specifiek… de meeste mensen trekken een ‘huh?-gezicht’ als ik hun mijn thesisonderwerp vertel. πŸ™‚
    Toch is geografie wel heel interessant hoor :-), heel breed… zowel sociaal als puur wetenschappelijk.

  16. Ellen

    @Anne: Geen paniek, het komt allemaal nog wel, geniet nu nog maar van de ‘schooltijd’ πŸ˜‰

  17. Kimmeke

    Da’s waar, gewoon genieten.. t gaat allemaal wel vanzelf πŸ™‚

    Jah dat huh-gezicht.. dat was k nu ook aant trekken.. amai… geografie.. hihi.. totaal anders dan mijn richting (wiskunde)..

    anyway succes!

  18. Ellen

    Toch liever geografie dan wiskunde hoor πŸ˜‰ al hebben we daar ook redelijk wat van gekregen in 1ekan.
    Maar ja, ieder z’n goesting hΓ¨, je moet doen wat je leuk vindt en je interesseert πŸ™‚

    Veel succes met je examen trouwens!

  19. Martha

    Ik zit ook nog opt middelbaar πŸ™‚
    ma kvin da goe πŸ˜€ dan moete we nog ni zo veel doen Γ© πŸ˜€

  20. Aan iedereen met vakantie in ieder geval een prettige vakantie… Ik zie alvast groen van jalozie! πŸ˜‰

  21. Ellen

    Ik ook…. πŸ™‚

  22. vincent

    prettige vakantie nils!!!

    vincent

Geef een reactie

