Raar.

Ey iedereen,

Rare dag vandaag. Ik weet helemaal niet wat ik moet denken…. Ik zal even de situatie schetsen: gisteren had ik met Myra een work@diner. Als redactiecoördinator is het eigenlijk wel super belangrijk dat we goed met elkaar kunnen samen werken. En die madame valt echt wel mee. Het was super raar toen ze over Emma begon. Myra deed alsof we iets hadden. Dus ik zeg haar dat het goed klikt als vrienden.

Volgens haar zou er bij Emma meer achter zitten en zou Emma erg labiel zijn (haar woorden, niet de mijn). Ik had eerst zoiets van “totaal niet”… maar vandaag ben ik beginnen twijfelen. Emma gedraagt zich heel bizar. Ze doet dingen die ik niet van haar verwacht. Ik kwam haar vanmorgen verrassen met een ontbijt aan huis, om wat bij te praten. Maar blijkbaar had de boekhouder van ons bedrijf daar meer te zoeken en vooral met weinig kledij… Totaal bizar! Misschien heeft Myra dan toch gelijk?

Raar.

NilsO.

23 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

23 Reacties op “Raar.

  1. Charlotte

    Wat???????????????????????????
    Dat kan niet! Ben je daar wel zeker van? Volgens mij was dat maar toevallig ofzo hoor. Emma is helemaal niet labiel, ze zou zoiets nooit doen. Niet te snel conclusies trekken?
    Kop op NilsO! Talk to her! 😉

    x

  2. Ellen

    Emma is helemaal niet labiel hoor. Ze heeft het af en toe wat moeilijk, maar dat is toch niet abnormaal gezien de omstandigheden. Myra is dan misschien wel professioneel en heeft op dat vlak heel goede ideëen (als ze ze tenminste niet van iemand anders pikt 😉 ), maar wat Emma betreft moet je haar echt niet geloven.
    En dat met Ignace…. lees Emma’s blog en je zal zien dat het niks is.

    De moed niet opgeven hè! 🙂

  3. Anoniem

    Myra is altijd al vals geweest éh, haar niet geloven ze!
    als je t dan toch wil weten, praat is met emma eh!
    🙂
    Ciao
    x

  4. Sofie

    Zijt ge misschien al vergeten dat Myra het liefst zou willen dat iedereen Emma laat vallen? Je moet Myra echt NIET geloven!
    Trouwens als (bijvoorbeeld) Emma ver van haar appartement was en het was heel laat, zou je dan haar voor de deur laten staan als ze vroeg of ze mocht blijven slapen (op de zetel)?
    Denk daar maar eens aan.

  5. Ik

    Ik citeer Nils Oscar: “Ik kwam haar vanmorgen verrassen met een ontbijt aan huis, om wat bij te praten. Maar blijkbaar had de boekhouder van ons bedrijf daar meer te zoeken en vooral met weinig kledij… Totaal bizar!”
    Uit deze woorden kan je afleiden dat je wel verliefd bent op haar…
    1. Verassen met een ontbijt aan huis: Je doet dat niet zomaar eh (zijn er kriebels??), een ontbijt aan huis ;-). Onbewust zit er iets achter…
    2. Maar blijkbaar had de boekhouder van ons bedrijf daar meer te zoeken en vooral met weinig kledij…: Deze woorden lijken zó hard op jaloezie!
    DUS: Ik besluit hieruit dat je iets voor haar voelt, maaaaar je zit zelf nog in de ontkenningsfase!
    Alé trek u ogen open en laat u hart spreken!!!

  6. Ellen

    Amaai, wat een psychologische analyse….
    Maar volgens mij wel helemaal correct 🙂

  7. Ik

    Haha!
    Awel merci eh…

  8. Hey, ben hier nieuw, heb het gevonden dankzij een vriendin (daarom maak ik ook een beetje reclame voor haar :p)

    Ik ben het eens met iedereen, ik denk echt dat je gevoelens hebt voor Emma, maar dat je dat niet wil toegeven! Zou het komen omdat je vrouwen niet vertrouwd? Of omdat je bang bent omdat je met je boot een verre trip wil maken?

    Emma is toch zo een schat van een kind! zeker weten dat je ongelooflijk gelukkig zult zijn met haar!

    Duuuuuus… JUST TELL HER!!

  9. Kimmeke

    Ooh Nils,
    Laat u toch nie zo snel van de wijs brengen als Ignace er is… alé, het beste wat ge kunt doen is praten met Emma, ge moogt ni zomaar conclusies trekken, dat leidt heel vaak verkeerd af. En daarbij, ook na da gesprek met Myra… gelooft ge die zomaar… k had echt wel meer verwacht van u hoor! Laat u toch ni zo doen door haar!

    En btw, moet die wereldreis dan per se alleen zijn?? Is een beetje leuk en romantisch gezelschap juist niet plezanter??

    Nils toch….

  10. @Ik: Ik bracht croissants omdat ik Emma de vorige avond beloofd had om haar te helpen met de schoolopdracht. Ik kon mijn belofte niet nakomen en ik voelde mij er wat schuldig over. Vandaar een goedmakertje. Dat betekent echt niets meer.
    Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik ben blij voor Emma dat ze verliefd is op Ignace. Het was gewoon wat raar en onverwachts, dat is alles. En nu kunnen we gewoon maatjes blijven! Allemaal positief dus…

    @Tiny: WELKOM! 🙂

    @ Kimmeke: ik maak mijn wereldreis niet alleen he… ik neem al mijn prinses mee. En een andere vrouw daarbij…? Ik heb altijd geleerd dat daar problemen van komen. 😉

  11. vincent

    ahoi nilske,

    1. nils, geloof niet wat myra zegt want…
    – ignace was daar ‘toevalig’ in slaap gesukkeld.
    – zijn kleren waren verkerukd en ij kon nie naar huis want ij had nen belangrijke tlefoon om 9 uur am op zijn kantoor want daar ligt dat dossier. anders kwam ij te laat op het werk. en emma zat zijn hemd te strijken. nilske, geloof niet wat je ziet! emma was keiongelukkig daarvoor.(ze zegt zelfs als jij het was, dat je gerust at dichter mocht komen liggen!) ze is stapel op jou.

    2. geloof niks va myra, ze ziet niets liever dan emma en jou in het vederf storten. believe me please!!!

    3. emma kijkt zo raar omdat ze niks durft te vertellen van haar liefde.

    nog meer info? tell me your question and ik antwoord er zo snel mogelijk op.
    groetjes

  12. Kimmeke

    Neenee,

    volgens mij komen daar toch geen problemen van hoor! Altijd veilig om iemand mee te hebben (iemand die een mens is en geen boot :)) en daarbij ideaal als ge eenzame momenten wilt vermijden. Ik ben helemaal voor het meenemen van iemand.. want zo kunt ge uw plezier delen!!

    Ma ge moogt echt nie verkeerd denken van Emma! Die is trouwens absoluut nie gek van Ignace!

    groetjes en doe het goe 🙂

  13. Ellen

    Ik geef Vincent en Kimmeke helemaal gelijk
    1. Emma ziet helemaal niks in Ignace, des te meer in jou.
    2. Geloof niet wat Myra je allemaal vertelt, want zij is niet te vertrouwen.

    Als zoveel mensen je telkens hetzelfde zeggen, valt je frank (euro) dan nog altijd niet?

    Groetjes!!!

  14. Martha

    ik geef iedereen gelijk 😀

  15. vincent

    thanks ellen, dat je me gelooft!!!!

  16. Kim

    Trek je toch niets aan van wat Myra zegt! Je weet toch dat zij alles doet om Emma het leven zuur te maken?!

    En Ignace mag misschien wel verliefd zijn op Emma, maar als je in Emma’s ogen kijkt zal je wel zien dat er maar 1 “prins” voor haar is… (en voor de duidelijkheid: dat is NIET Ignace!)

    Groetjes

  17. EmmaNilsEmmaNilsEmmaNils.

    Geef toe, dat tipt toch veel gemakkelijker als

    EmmaIgnaceEmmeIgnaceEmmeIgnace.

    Vwla, het ultieme bewijs is gegeven, jullie zijn geboren voor elkaar :D.

    X

  18. Ik vind Fanny het origineelst tot nu toe 🙂 Maar nog altijd fout… Goed voor Emma dat ze een prins heeft. Ik heb zelf een prinses. Misschien heeft ze ook wel een bootje gekocht?! 😉

  19. niiiiiiiiils die prins zijt gij
    weet ge da nog nie

  20. wie is u prinses dan
    tell us pleas

  21. als ge ons nie gelooft vraag et emma dan zelf e wie haar prins is :p 🙂 greetz charlotje x

  22. vincent0

    nils, wil je aub een reacte schrijven op mijn blog??

    groetjes vincent

  23. vincent0

    die prinse is zijn bootje

    vincent

Geef een reactie

