Druk, druk, druk.

Ey iedereen,

Wat een drukke periode. Op het werk heb ik de grote verantwoordelijkheid gekregen om 10uur10 te restylen. Daar zal ik dit weekend mijn hoofd eens over breken. Plots krijg ik wel zoveel dingen in mijn schoenen geschoven. Niet dat ik klaag, maar zelfs over de gesponsorde kleding van Myra moet ik nu een mening hebben. Stylist Nils Oscar, aangename kennismaking. ๐Ÿ™‚ Dat was eigenlijk wat ongemakkelijk ze, maar kom.
Emma haar filmpje was eigenlijk knap gedaan. Ondanks ik er dus niet bij was. Het was nog niet gemonteerd, maar de beelden zagen er al goed uit. Op het einde deed ze ook zelf de presentatie in onze studio. ๐Ÿ™‚ Super eigenlijk. Ons Emma een natuurtalent. Wie had dat gedacht?

Dit weekend dus serieus nadenken over de restyling en nog eens naar mijn bootje gaan kijken. Schilderen zal er niet inzitten dit weekend… En paaseitjes zoeken evenmin. ๐Ÿ˜ฆ

Aan iedereen een fantastisch Pasen! Goed zoeken en geniet van het lange weekend!

Ciao,

ย NilsO.

10 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

10 Reacties op “Druk, druk, druk.

  1. vincent

    voorjou ook een fentastisch pasen nils!!!

    groetjes

  2. Kim

    Voor jou ook een fijn Pasen! En geen nood… je bent niet de enige die geen eitjes kan gaan zoeken ๐Ÿ˜‰
    Ik zit zondag de hele dag in de bus *gaat eindelijk op vakantie :d*
    Dus bij deze: tot over een weekje!

    ciaooo

  3. Ellen

    Vraag misschien Emma eens om raad voor de restyling… een natuurtalent ๐Ÿ˜‰

    En uiteraard een vrolijk paasfeest!!!

    Groetjes!

  4. Kimmeke

    Goed idee, Ellen ๐Ÿ˜‰

    En ook voor iedereen een vrolijk pasen!

    ciao
    x

  5. Fred

    Ben jij echt? Ik ken je uit de parelvissers mar daar hete je niet zo; Is je voornaam oscar? Of ben je Ides? Pas op Emma vertrouwt je niet. En die ene speelt mee in Wittekerken dus pas op.

  6. Nathalieke

    Vrolijk pasen Nils!
    Enneuh, pas maar op voor Myra he, die -zogezegde- hulp bij haar kleding: sluwe verleidingstrukken ja!! ๐Ÿ˜‰

    Goed weekend!
    x

  7. Sofie

    Vrolijk pasen Nils!!!!

    Myra in haar lingerie!
    Ik zou weggelopen zijn als ik u was!

    x

  8. Tsssj ๐Ÿ™‚
    Ik ben wel eitjes gaan zoeken :D.
    Alleen waren ze half gesmolten eer ik ze had gevonden.
    Dat restylen van Myra komt goed van pas , laat die maar bommakleren aandoen :P.

    En Pasen is een mooie tjd voor de liefde, dus laat het maar wat vooruitaan :).

    X

  9. vincent

    prettig pasen nils.

    vincent

  10. vincent

    hij heet in het echt ides meire en in ‘de parelvissers’ heet hij ‘piet de ridder’ en in ‘emma’ ‘nils oscar’.

    vincent

Geef een reactie

