Klaagmuur.

Ey iedereen,

 wat een dag. Ik heb een heel weekend liggen nadenken over die restyling dus… Hoe hard ik mijn hoofd er ook over breek, ik vind niet meteen dé oplossing. Ik wilde dat met mijn collega’s bespreken en samen naar een oplossing of verbetering zoeken. Normaal zou je denken, maar wat blijkt? Ik bots enkel op muren. Babs die neemt het precies allemaal veel te persoonlijk en Jean-Pierre sterft nog liever dan mij te helpen. Dirk was de enige op het werk die naar mij wilde luisteren. Emma misschien ook wel, maar haar neus heb ik dan zelf weer afgebeten… Dat was niet de bedoeling, maar soms gaat het voor mij ook niet meer he.
Enfin, gezellig was het dus niet. Ik heb van pure miserie gisteren een lenteschoonmaak gehouden. Blinken dat mij nestje doet 🙂 .

Pfff. Hopelijk waait het vandaag weer over. Ik neem alvast een chocoladen eitje voor de nodige energie 😉

Ciao,

 NilsO.

10 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

10 Reacties op “Klaagmuur.

  1. lieke

    hoij! Kzou es met Emma klappn! jullie ebn alle2 problemen en vinden alle2 niemand om je hart uit te storten of gwn es over je problemen te praten. Trouwens, ik weet wl dat et nie bedoeld was voor Emma af te snauwen, maar voort moment is ze egt emotioneel en et zou wl kunnen da je aar ebt gekwetst, wnt juist drvoor werd ze ook al afgesnauwd door Babs dusja… ma swat, kweet daj vl problemen ebt en kbegrijpj ook wel , ma vertelt er es over tegen emma, zij zal je wel kunnen en willen helpen! goe?
    xxCiao éxx

  2. Hey,
    Mijn blog gaat niet alleen over jou hoor (alhoewel ik zou wel een fanblog kunnen maken voor jou! :p)
    Maar ja, die dag tja, toen hadde problemen met Emma, en tja ik zeg dan ook mijn gedacht op mijn blog hé 🙂

    Enne trouwens, Ignace en Emma, die hebben niks samen, Emma is gewoon keeeihard verliefd op u! En ze is ni labiel of wat dan ook! Djeezes, zeg het haar gewoon, Emma ik hou van jou! Zie, toch niet moeilijk zeker!!!!

    Enne gewoon om te zeggen, de foto’s van Birsen op haar myspace zijn gewoon keeileuk!

    Greetz,
    Marie!

  3. vincent

    1. lieke, emma werd erna door babs afgesnauwd.
    wat een stomme trut, die babs! en da was mijn idool samen et emma. nus ist alleen emma zenne.

    2. maja soit, laat u nie doen door myra, want die gaat u verleiden!!!!!!! wat een vuil spelleke. ‘ij zit int moeras. en hoe harder ge spartelt, hoe dieper ge zinkt.’ djeezes, man!

    3. praat vanavond eens met emma.

    4. zeg gwn met veel rozen (ma das oubollig) ik hou van jou. als dirk da kan zeggen tegen fie, dan kunde gij da zeker.

    groetjes vincent

  4. Help help, Een week Emma gemist..!

  5. Ik ook Anne, maar je kan de afleveringen downloaden op een :).

    Tja, Nils , iedreen verliest zijn beheersing wel eens. Dat stond trouwens ook op mijn rapport :D.
    Maarja, Emma vergeeft u dat wel.
    Alleen een beetje bot van u da ge nooit me haar wilt klappen. Allez, ik zou da gezeur over haar pa ook beu zijn, maar zij doet ook wel veel voor u eh ;).

    X

  6. lieke

    vincent, sorry vr de technische fout, ik hoop dat me boodschap nu nie heel de mist in gaat e :p 😀
    xx

  7. Anoniem

    wie is nielas oscar eigenlijk?

  8. lieke

    e fictief personage uit de telenovelle Emma op één! van maandag tot dondrdag rond 21u30
    xx

  9. @Lieke: merci he! Jullie hadden gelijk.. Ze zit zelf in een moeilijke periode. Ik ben een hele slechte gesprekspartner momenteel he. Ik zit zelf ook met veel dingen aan mijn hoofd… Toch bedankt voor je tip 😉

    @Vincent: ik denk niet dat Myra mij aan het verleiden is hoor… Dat is een klassevrouw en vooral een heel professionele madam. Het is een hele eer om met haar zo te mogen samenwerken… Maar verder dan dat gaat het natuurlijk niet… Net zoals met Emma en ik 🙂 Wat is dat toch met iedereen hier. 🙂

  10. vincent

    wij weten het gewoon.
    tis niet omdat wij nog groentjes zijn dat we dan dom zijn hé.

    wij kunnen ook jullie gedachten lezen, hoor (niet letterlijk!)

    groetjes vincent

Geef een reactie

