Zie de zon schijnt door de wolken…

Ey iedereen,

er schijnt toch een beetje zon door de donkere wolken. Emma heeft me een paar leuke ideeën gegeven voor de verjonging van TUT. Eigenlijk is die Emma een creatief bijtje hoor. Ze zit daar niet op haar plaats aan de receptie in ieder geval. Dat is wel duidelijk nu. Ze was trouwens ook de enige die mij geholpen heeft. De rest reageert maar raar op mijn nieuwe taak. Goh. Het waait wel weer over. Het is stressen voor iedereen natuurlijk…
Myra stond niet meteen wild van de ideeën, maar ze vond ze ook niet meteen slecht. Ze gaat het een kans geven. Dus dames en heren, vanaf heden gaat TienUurTien JONG! Ik ben super benieuwd en ik heb er nog meer zin in om er aan te beginnen!
Het neemt wel veel tijd in beslag, die nieuwe taakjes. Ik geen tijd meer voor mijn prinses en meer dan genoeg mensen maken mij daar bewust van. Toeval of niet, maar vandaag hebben 2 mensen gezegd dat ik beter stop bij Antenne en mijn wereldreis begin. Nu het nog kan…

Ik ben er nog niet helemaal uit voor mezelf.

Straks een filmpje meepikken, dat doet altijd goed. Iemand Dagen Zonder Lief al gezien, trouwens?
Ge-wel-dig! Gaan zien!

dagenzonderlief2.jpg

Ciao,

NilsO.

15 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

15 Reacties op “Zie de zon schijnt door de wolken…

  1. Ellen

    Ik wist wel dat Emma de oplossing zou aanreiken… 😉
    Maar let toch op met zomaar mee te gaan in alle plannetjes en ideëen van Myra en overweeg zeker om Antenne te laten voor wat het is voor je wereldreis. Het is zoals Babs zei: op een bepaald moment zit je zo vast aan je job dat je niet meer weg kán.

  2. Hey Ellen! Wat ben jij snel zeg… Jij denkt dat dus ook? Ik weet dat jullie ergens een punt hebben… maar langs de andere kant rekenen mensen ook op mij en is het een beetje moeilijk om alles achter te laten. Maar soms lijkt het héél gemakkelijk ook… 🙂 Ik begin wartaal te spreken… Ik zal er best nog eens diep over nadenken… hmpff 😉

  3. Ellen

    Niks snel… gewoon toevallig op je blog 🙂

    Ik begrijp ook wel dat het niet evident is om zomaar alles achter te laten, zelf zou ik er niet eens aan denken om voor zolang te vertrekken.
    Maar als ik zie hoe die job je verandert…

  4. Kim

    Hoi,
    Ik versta dat zulke beslissing nemen zeker niet evident is! Goed over nadenken is dus de boodschap. Je kan wel luisteren naar wat de anderen ervan vinden maar uiteindelijk is het jijzelf die moet beslissen. Je mag zeker niet vluchten van iets (vb van je job). Want door het vluchten laat je ook andere dingen achter (denk maar aan de vriendschappen ed, die zullen over een jaar niet meer hetzelfde zijn).

  5. Liesbeth

    Hallo,

    Nils Oscar, jij bent toch een Zweed? Hoe kom je hier in België terecht? Ben je ooit al eens in Zweden geweest? Ik zou er zo graag eens naar toe gaan.

    Groetjes,

    Liesbeth

  6. Kim

    Hoi,
    Ik ben al een paar keer in Scandinavië geweest en onder meer ook in Zweden. En ik kan wel zeggen: het is een schoon land (in alle opzichten).
    Is het niet Nils Oscar?

  7. hej ,
    een wereldreis dat moet echt super zijn!
    later wil ook ook graag op wereld reis gaan , heel de wereld zien dat moet echt zalig zijn 🙂 maar mijn droomlandje is spanje of ergens op een eilandje : witte stranden & blauwe zee zalig ! nadeel aan reizen is dat je de mensen moet achterlaten die je dierbaar zijn . mijn vader wilde ook graag een reis maken rond de wereld met zijn moto maar door zijn ziekte is dit niet meer mogelijk 😦 . dus je moet je dromen waarmaken voor het te laat is . 🙂
    bye charlotje x

  8. anoniem

    Live your dream and enjoy before it’s to late!!!!!!!

  9. lex

    Pas maar op dat je uw eigen graf zo niet gaat graven! Want ik denk dat jij soms ook te veel goedheid in de mens ziet. Ik zou zeggen trek je ogen een beetje open en doorzie het plan van myra en snel!!!!
    anders gaat je teleurstelling groot worden in de mensen.
    Natuurlijk zullen er mensen je wel blijven ondersteunen zoals emma. Maar eens je mensen een beetje kwetst blijft dit wel hangen.
    dus wees allert best nils!!!

  10. lex

    trouwens dagen zonder lief is een super film!
    over vriendschap…
    dus behoud u goede band met emma maar.
    Je zult hem nog nodig hebben

  11. Quicky

    Hey,
    Ja, ik heb Dagen zonder lief gezien. In première zelfs, met een hele hoop bv’s op de rode loper (jij mankeerde er trouwens). Maar ik vond hem eigenlijk rotslecht (en met mij de rest van onze bendeke ook). Sorry

    Groetjes,
    ik

  12. ikke

    d’ont dream your life but life your dream 😀

  13. Ine

    Dagen zonder lief? Jaja, in premiere! Was super. Wist je dat dat een kaskraker in China is?

    Hou Emma maar te vriend, want ze heeft geweldige ideeen. Als ze naar een andere zender gaat is het afgelopen met Antenne! (nenee, zo’n vaart zal het niet lopen 🙂 )

  14. Kim -- Angeldust

    Aloha!

    Maak je dromen waar nu het nog kan! Je weet nooit wat er in de toekomst zal gebeuren dus: stap in je boot en maak die wereldreis! En als je dan toch aant zeilen bent kan ik je ook aanbevelen om even een tussenstop te houden in Slovenië en Kroatië: allebei super mooie landen!

  15. héjj nilss!

    Je bent echt mooi ^^
    maar euhm.
    Myn mama en ik zitten elke avond vol spanning naar Emma te kijken, en we HATEN Ignace! hij is zo verdacht en vals.
    Kan het zijn dat hij de moordenaar is ?
    xx

Geef een reactie

