En weer naar af…

Ey,

ik die dacht dat er toch nog een paar mensen achter mij staan.. Gisteren vraag ik aan Emma of ze even het scenario wil nalezen. 2 minuten werk. Maar ze wilde niet. Ze kon het niet, plots. Het was wel haar fantastisch idee, maar ze kan het scenario niet nalezen. En dan had ze het te druk ook nog. Allemaal excuses om niet te helpen. Als zelfs Emma haar rug al naar mij keert… Enfin, we hebben dus iemand onbekend uitgenodigd. Een webmaster van een fantastisch jongerenplatform. Aan de telefoon klonk hij heel vlot en sympathiek. In de studio was het een regelrechte ramp. Myra suste het wat en zei dat het niet zó verschrikkelijk was. Ik wéét gewoon dat het super slecht was… Ik voel me er echt niet goed bij. Ik heb het gevoel dat ik het helemaal verpest heb nu… Ik voel me vooral door heel de ploeg uitgestoten…

En ik heb het gevoel dat het vandaag niet meteen zal beteren…

😦

Ciao,

NilsO.

21 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

21 Reacties op “En weer naar af…

  1. hoi
    je moet zo rap de moet niet opgeven !
    laat je hoofd niet h

  2. hoi ,
    je moet zo rap niet opgeven , elk begin is moeilijk !
    charlotte x

  3. Ellen

    Je moet inderdaad niet zo snel opgeven. Laat Emma gewoon een beetje met rust en ze komt wel vanzelf terug, iedereen kan wel eens een slechte dag hebben.

    En wat Myra betreft…tja dat is al eerder gezegd hè: let op dat je je niet helemaal door haar laat inpalmen, want het zou wel eens slecht kunnen aflopen.

    Groetjes!!!

  4. Hey Nils,

    Bedankt voor de comment 🙂
    Enne momenteel zit ik in menswetenschappen-talen, maar ik weet nog niet zo heel goed wat ik later wil doen. Ik twijfel nog tussen psychologie en journalistiek, maar als ik mijn diploma heb dan stuur ik zeker eens mijn cv 🙂

    Enne, wat Emma betreft, zij wilt jou keigraag helpen maar ze mag gewoon niet! Laat je zeker niet beïnvloeden door Myra, ze manipuleert jou gewoon!

    Ik zeg, pak u boot en Emma en ga samen op wereldreis 🙂 (als er ook nog plaats is voor mij wil ik eventueel ook wel mee hé :p)

    Greetz & love
    Marie

  5. Je moet niet zo snel opgeven.
    Emma mag je niet helpen van Myra en is beïnvloed door stomme Ignace.
    Dat komt wel weer in orde, ten slotte moet je bedenken dat jij er dde laatste tijd ook niet echt veel voor haar bent geweest,hè.

    Bedenk dat je niet de enige bent met problemen, en het komt allemaal wel weer goed ;).

    X

  6. Kimmeke

    Misschien is het ook eens goed om na te denken of jij er altijd bent voor Emma, ze heeft het ook soms moeilijk he…

    Maar ze wilde u echt wel helpen… maar Myra he.. zoals iedereen hier al zegt… laat u nie door haar inpalmen en euh over uw droom… k zou toch ook eens nadenken of ge nie liever eerst vertrekt want als ge eens vastroest in uw job is het moeilijk he om te vertrekken…

    maar ge doet u best en dat is trouwens ook heel belangrijk!!

    ciao
    x

  7. lex

    nils,

    het is nu eenmaal zo soms reageren ze niet hoe je wilt. Maarja… het is gewoon een gevaarlijk wereldje. Vooral omdat jij veel verantwoordelijkheid gekregen hebt + hebt aangenomen. Zonder er misschien ver genoeg over na te denken. Het is nu ook eenmaal een feit dat Mira tijdens het presenteren veel meer in de hand heeft dan je denkt.

    Wees gerust de wind keert zich nu tegen u maar zal snel weer met je mee waaien en je de beste richting uitduwen.

    de mensen op antenne hebben je graag misschien zelfs te graag….

  8. AAAAAAAAAAAAAH !
    NILS OSCAR WHAT HAVE YOU DONE???!!!!

    Myra, GRRRAAAAAHHHHH.

    Ok, ik geef toe, ik ben een beetje over mijn toeren :).

    X

  9. lieke

    bedoelt ge die kus?? ik ben ook superhard over me toeren! oe konj nils! ik weet da et vral myra is ma je moest aar egt van je afgeduwd ebn! weetj waarmee daj begonnen bent gast??? en ik vond u ng zooo sympathiek vent! maja nx mr an te doen e , tis al te laat! ajajajaj…

  10. Anne

    Hoezo over jullie toeren? Myra is toch een knappe madam? Ik zou ook nie twijfelen moest ze mij kussen 😉

  11. oeioei

    aargh, gewoon vreselijk…nils jongen da was wel het meest foute da ge kon doen. Stel je voor dat da toch nog iets met Emma zou worden (wat ik toch al 60 afleveringen lang hoopte) dan wil ze je toch gewoon niet meer!
    wat een foute zet was dat

  12. Ik ga hier zachtjesaan dood.

  13. lex

    ooit al van een impulsieve daad gehoord?
    Ik denk / hoop dat het zo een moment was.
    wat in mijn ogen tenslotte logisch te verklaren is.
    Myra is momenteel de enige die jou nog steund.
    Dus ik kan er zeker in komen dat zo iets gebeurd!
    Ik hoop ook dat dit maar iets een malig was.
    Anders is het maar zo want een persoon weet zelf beter wat hij voelt dan eender wie dan ook…

  14. Ja, ik hoop ook dat het zoiets was, want geef toe, heel gelukkig zag hij er ni uit :).
    Als dat mijn verbeelding niet was :P.

    Ok , ik kom weer bij mijn positieven, en ik volg Lex.

    🙂 OLLEE

  15. Melanie

    Nilsy Nilsy Nilsy toch! =(
    Waarom, ik was echt helemaal overstuur toen je Mira kuste!… Je hóórt bij Emma!
    Ben benieuwd voor volgende week…Ik hoop dat je er veel spijt van ga krijgen ofzo…
    In ieder geval, hoop ik dat je geen koppel met haar wordt!! -snif!-

    (wow, en ik vind dit wel een beetje vreemd, maar echt leuk en kapotlachen! =p , zo met een personage praten!… Maar euh, en dit is even voor je Niet-personage, maar voor de echte Ides…Keb jou al eens op de tram gezien! =D Ik was een beetje van de kaart, en sorry als ik wat gaapte =s )…

    Dikke Dikke Kus! X
    *Méll*

  16. Oké, sorry dit is eigelijk geen reactie op je blog , maar ik wil dit toch wel even kwijt…

    Ik vind het echt fijn dat jullie dat zo doen , blogs van personages, want dan kunnen wij, de trouwe ‘Emma’-fans ons echt mee inleven in jullie leventje!
    Ik volg drama, en wil later ook acteren (of nu al, ben nog wat aan het zoeken…), maar zo als jullie zal ik nooit worden…
    proficiat!
    dikke kussen X
    *MéLL*

  17. Ik

    NilsO toch!
    Hoe kunt ge die Mira nu kussen! As ze da op Antenne te weten komen. Aiaiai…
    Kvrees da u sympathie nu een flinke deuk gekregen heeft! Probeer het recht te zetten man voor het te laat is…

    PS: bedenk da Mira een hekel heeft aan water! Khoop da je nu nadenkt over je zeiltochtje… (en da was ni enkel om u te troosten! zo naief zijt ge ni!)

  18. vincent

    zie je nils, als je iets doet, iedereen volgt dat op de voet. vooral meisjes want ze zijn helemaal weg van u.

    vincent

  19. Kim -- Angeldust

    Ik vind het echt super erg hoe iedereen je daar behandelt, maar denk eens even goed na: Emma is altijd super vriendelijk tegen jou, en nu doet ze ineens helemaal anders: dan moet het toch tot je doordringen dat er iets met haar aan de hand is?!
    Ga eens met haar praten en denk niet alleen aan jezelf, je ziet toch dat zij nood heeft aan een goed gesprek?!

    ciaooo

  20. Melvia

    Mozeg! zo sjiek , een acteur met zokne site! Zo sociaal, respect!!
    Weetje, kvind bere-erg daje gij zijt gaan VAREN!! haha WAT EEN STOM IDEE :-D!! Kvon da een berezielig moment, het afscheid!! Weetje, ik doe ook toneel en ik heb een hele heese stem, en nu moet ik een week zwijgen van de dokter!! en mijn vriendin vertelt nu aan één stuk door op de fiets ook over Emma!!
    ge stapt toch niet uit Emma zeker!! Mijn vriendin zei vanochtend nog op die fiets: ” Nils is nog de enigen waarvoor we kijken , en hij gaat er wel uit zeker ” Kheb daar nie kunnen op reageren aangezien dat ik moet zwijgen, ewel ik hoop toch wel dasse dat nie meent ze! Kvon nu ké datter een hip personage was, niet het clichétype die achter alle vrouwen zit …

  21. nei

    Weet iemand spel 8 zitten? Heb al overal gezocht, zou het graag spelen..

Geef een reactie

