Aspirine en het weekend.

Ey iedereen,

mijn hoofd doet wat pijn… Gisteren een bewogen dag en een nog meer bewogen avond… Laaang verhaal. En mijn arm hoofdje kan niet te lang naar het computerscherm kijken. Laat staan dat werken vlot zal gaan… Ik heb me echt wat laten gaan gisteren. Ik ben op het werk vertrokken in een impulsieve en zeer kwade bui. En alles erna was al even impulsief… Er zijn ook een paar gaten in mijn herinnering, maar die zullen in het weekend waarschijnlijk wel gedicht worden. Aiai. Aan de reacties te zien, heb ik me nog slechter gedragen dan gedacht. Ik dacht dat ik nog vrij goed kon dansen? Het zal er wat over geweest zijn, maar het was nog vrij plezant hoor. Een keer aan niets denken!  Misschien daarom dat mijn hoofd nu zo bonst. Het denkt dubbel zo hard nu… :-s Allemaal dankzij Myra. De énige persoon die me weer laat lachen deze laatste dagen én die in mij gelooft. Ik ga even in een donkere ruimte liggen denk ik. En hopen dat het weekend er snel is…

Geniet van het zonnetje!

Ciao,

NilsO.

109 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

109 Reacties op “Aspirine en het weekend.

  1. Ellen

    Myra in jou geloven…vergeet het maar!
    En ik hoop dat je gisteren gewoon zat was en niet goed meer wist wat je aan het doen was, want anders…. Ik ken nog zo’n mensen die achteraf pas beseffen wat ze gedaan hebben en er dan enorm spijt van hebben.

    En die kater… tja, een goeie les zeker.

  2. hej, ik heb mijn commentaartje hierop op gisteren al gezet…
    Nilsy toch, waar ben je tocg met bézig!! =(
    xx

  3. Ik heb mijn les in het doorzakken inderdaad wel geleerd… aiai ik hoor hier ook al kwade tongen.. Was het zo erg? Myra valt echt wel mee hoor, achter haar harde masker… Straks is héél de wereld nog kwaad op mij. :-s

  4. gelukkig dat het weekend is , anders met een kater naar het werk :p myra is echt niet zo begripvol als je zou denken , het gaat er alleen om jou aan haar kant te krijgen en emma zoveel mogelijk te kwetsen . emma zou je ook willen helpen maar dankzij myra durft ze niet meer . nog iemand die myra in haar macht heeft .nou ik zou zeggen geniet nog van het weekend :p en neem nog maar een asperientje je zult het nodig hebben :d
    greetz charlotje
    x

  5. vincent

    ‘amai, je hebt gezoend! chic!’

    kouwe kak!
    wil je soms dat je in afronten valt?
    myra zei dreigend tegen emma: ‘als gij nils oscar niet met rust laat, dan zorg iik ervoor dat hij binnen de korste keren aan de deur staat’
    emma wilt dat niet. waarom?
    als ze u nie me rust laat dan zijt ge weg me u bootje. en dan is ze heel verdrietig.

    nils, praat aub met haar.

    groetjes vincent

  6. Ellen

    We zijn helemaal niet kwaad op jou…
    We willen alleen maar vermijden dat je met je ogen open in je ongeluk loopt, want Myra is helemaal niet zo tof en lief als jij denkt.

    Nils, luister nu toch eens naar ons!

  7. Ellen

    Het klinkt al bijna wanhopig 😉

  8. vincent

    ja luister naar ons, nils!

    toe pleeeeeeeeeeeeeeeeeeese

  9. @allen hierboven :-): jullie zijn heel lief. Ik zal goed opletten en eens met Emma praten. Maar vandaag ga ik het héél stilletjes houden 😉
    Wat zijn jullie wilde plannen voor het weekend trouwens?

  10. luister voor een keer naar de andere in plaats van naar myra:p:) ze hebben het beste met je voor en zijn niet kwaad alleen bezorgd 😀
    greetz charlotje
    x

  11. ik zou dit weekend graag nog eens uitwillen gaan met mijn vrienden maar ik weet niet of ik zal mogen :s mijn meeste vrienden gaan altijd uit in roeselare, het is meestal een probleem om daar te geraken want s’avond rijden geen bussen maar kzal eens zagen aan me ma of dat ze me wil voeren :p maar ik zou ook graag nog eens naar de zee gaan maar het is nu nog wat te fris dus hopen dat het deze middag warmer word of eens een tochtje maken met de fiets . ik zou nog zoveel willen doen en de vakantie is al bijna gedaan :s pff
    greetz charlotje x

  12. vincent

    wel, ik vier mijn verjaardag en werk aan een project voor school (reisbureau bweik)

    voor zondag miss. een bioscoopje pikken.

    dat waren mijn (wilde?) plannen voor het weekend.
    maandag weer school.pfff.

    en 16 april ist mijne echte verjaardag!

    groetjes vincent
    groetjes aan nils

  13. zeg nils ge hebt u ferm late doen é
    myra die ziet niets in u ma dan ook niets
    ze wil u gewoon in de afgrond late vale da heeft ze zelf te jp gezegd ik zou dermee ophoude man
    ze noemen myra nie voor niks ’t fokske op de redactie de potentiele bitch

    ga beter naar emma da meiske is smoor op u

    xx fie (nie van op de redactie é)

  14. hoi
    een gelukkig verjaardag he !
    charlotje x

  15. Ellen

    Mijn plannen zijn ook niet zo wild dit weekend 🙂
    Vanavond met een vriendin een filmpje kijken en morgen en overmorgen aan de thesis werken…dan is ze bijna af (in eerste versie toch), eindelijk…

  16. vincent

    dank je charlotte,

    vind ik heel vriendelijk van u:)

    greotjes vincent en aan nils

  17. ge moet eens naar de film gaan kijken vn Bridge to Terabithia die is echt mooi gowja als ge toch vn da soort film houd en die vn norbit is ook echt goed voor u ziek te lachen :p
    charlotje x

  18. Ik ga naar ‘300’ gaan kijken. Ik wil iets bloederigs zien!
    Maar Nils laat je toch niet inpalmen door haar. Het is voor mij een grote schok: JIJ en MYRA!!!
    Maar allé ik overleef het wel. Beloof wel dat je je niet gaat laten doen door Myra!!!

    Annelies

  19. Eefje

    Mijn weekend: ijsje eten… Zalig met dit zonnige weer… Zeer wild niet waar?! 🙂

    Geniet van die zonnestralen iedereen…

  20. Ik vrees dat je je zo erg in de nesten aan het werken bent dat zelfs op je bootje stappen geen oplossing meer zal zijn… want onprettige herinneringen en gedachten halen je altijd wel in en die ben je nu meer dan aan het verzamelen!

  21. Ik

    Kleine bedenking: Je hebt tot nu toe alleen nog maar naar Myra geluisterd en je hebt zo alleen nog meer miserie op u nek gehaald! Dus kan je beter naar iemand anders luisteren… Naar Emma bijvoorbeeld, of naar ons natuurlijk! 😉

  22. lex

    de vraag is was het alleen zoenen of direct de volle pot???

  23. lieke

    @vincent: e glukkige vrjaardag é!!!
    @nils: bedenk dat myra heel de show kan manipuleren met haar vragen en … zoals de zender en philip zeggen: heb geduld , na een tijdje zal het wl aanslaan bij het publiek! ik ben serieus aangdaan van wat je hebt uitgespookt met myra en hoop dat je het gaat rechtzetten! ben niet egt kwaad op u maar ben bezorgd en toch wat ontgoocheld, probeer je impulsieve daden wat in te tomen aub en praat eens met emma! best stiekem, want myra ligt op de loer… veel succes!!!

  24. Ellen

    Nils jongen…je hebt toch iets uitgestoken…als ik dat hier allemaal lees.
    Ik hoop echt dat het allemaal terug goed komt met Emma en de redactie. Laat Myra maar even links liggen.

  25. Fanny

    Laat +yra nu maar voor wat ze is.
    Ik hooop voor u da ge zat waart en ni wist wat dat ge deed .

    PFF , ik dacht da ge toch wel een beetje meer om emma gaf als vriendin, kussen me myra is echt precies voledig je rug naar emma keren …

    maar let aljebliiiieeeeeeef op.

    X

  26. belle

    Ja hallo! wat een reacties dat gij uitlokt! ik vond het eigenlijk allemaal best wel amusant gisteren… alsof geen van jullie zich ooit liet meeslepen in the heat of the moment!
    persoonlijk zou ik nu wel ni bij Myra op de sofa belanden maar kijk, voor elk wat wils…

    dit weekend zijn er enkele pareltjes van rockoptredens in het land. Party-people allerhande: verenigt u!

  27. Pam

    Haaii ,,
    ik kan men ogen echt niet geloven !
    maar volgens mij is myra echt wel lief vanbinne
    haar iets ruwere uiterlijk verbercht heet kwetsbae innerlijk !
    groetjes Pam

  28. @ Vincent: gelukkige verjaardag!
    @ rest… ik zal dit weekend braaf zijn en zeker goed luisteren naar Emma. Wat zijn jullie streng zeg 😉

  29. hi :p nog last van hoofdpijn :D:p
    greetz charlotje

  30. streng maar rechtvaardig zoals mijn juf zou zeggen :p
    pff kverveel mij 😀 :p weet er iemand iets leuks om te doen of een leuke site ofzo ?

  31. Ellen

    Weet je Nils, eigenlijk hebben wij helemaal niks te zeggen aan jou hè ( het maar erg zijn moest het wel zo zijn), je doet nog steeds wat je wilt.
    Maar af en toe eens naar goede raad luisteren kan toch geen kwaad, zolang het maar niet van Myra is 😉

    @Charlotte: Ga naar buiten, het is zo’n mooi weer. Ga fietsen, wandelen, desnoods op een bankje in de zon een boek lezen. Je moet ervan profiteren als het eens mooi weer is in België 🙂

  32. het is jouw leven en je doet ermee wat je wilt maar het kan nooit kwaad om naar goede raad te luisteren en zoals ellen zegt als het maar niet vn mira is 😛 maar kzal nu ff me pc laten rusten en zoals ellen zegt genieten van het mooie weer buiten 😀 !
    bye charlotje x

  33. hey Nilsje,

    omg! gij kusse met myra! asjeblieft he seg! Ik moest bijna kotsen van er alleen nog maar aan te denken, zeker hoe ver die durft te gaan in het u verder inpalmen. Ik snap ni da ge zooo naïef kunt zijn! Zie gij dan niet da er wa meer achter zou kunne steken?! Das toch niet normaal hoe dat die doet (ja Myra is een echte manipulator en kan heel goed inspele op (onverwachte) situaties, een goeje actrice is ze!). En vergeet het maar dat die verliefd op u zou kunne worde ze! Oké ze kan misschien wel meevalle, maar je moet haar toch niet te veel geloven hoor! Die drijft gewoon haar wraak keihard door voor Emma. Ik geloof toch da het een passionele moord is uit wraak ze. Myra heeft gewoon keihard afgezien met Mark en al en werd het is tijd dat hij uit de weg werd geruimd.. zoiet toch…
    Oké, da was eens fijn om da allemaal te kunnen zegge 🙂

    groetjes, geniet nog maar vant zonnige weekend!
    Appelsien xxx

  34. Goed dat je gaat praten met emma… alleen een probleem … Die mag ni me u praten van Myra :P.

    Ik ga nu paardjerijden, MMM zaaaalllleeeeeeeg :).
    (dus hopelijk niet TE wild, of ik lig int ziekenhuis)
    X

  35. die ander

    Nils,
    ètje baaaaaah,
    Myra!
    Da’s beneden niveau lieve jongen.

    Verzorg je nu maar goeden en vul volgende week die gaten in je hoofd met TOFFE zaken.

    LENTEgroet!

  36. Wij

    Hallo Nils!

    Wat jij doet in je privé dat is uw zaak.:P Weggaan met Myra, u goed amuseren en besluiten om de avond of nacht af te sluiten als kussend, ieder zijn plezier he-;) Ik moet zeggen, smaak heb je wel! Ik hoop dat de hoofdpijn nu al wat over is, zodat je nog kan genieten van het zonneke!

    Een goed weekend gewenst!

    Bissous

    ~xxx~

    Wij

  37. Anne

    Hiii !
    Watn Shock gisteren =D!
    Geen last van hoofdpyn nzo?!
    Geniet nog van je weekend!

    En Vincent: Gelukkige verjaardag!

  38. Me

    Dat ik dat gisteren nu moeten missen heb zeg! Manman! Zijn er anders nog speciale dingen gebeurd?
    Ik ben nu toch al een beetje op de hoogte van wat Nils Oscar gedaan heeft… Manman! Zo grof, ik dacht wel dat het zo ver ging komen… Maar toch! Het is erg!

  39. lieke

    @Me: alsj wil weten wa er allemaal gebeurd is: je kunt de hele aflevering bekijken op de één-site! klik door naar emma op je psp en ge kunt et al de afleveringen downloaden! goe??veel kijkplezier en koop daj nie te veel in shock ga zijn van de laatste 3 minuten! x

  40. F.

    Weet je , Nils weet wel wat hij doet &
    hij zal er niet van sterven hoor.
    Myra is ook maar een mens.
    Zij kan ook heel kwetsbaar zijn en heeft ook is iemand nodig om haar is vast te pakken.
    Hier ga’k véél negatieve commentaar op krijgen..

  41. vincent0

    dank je wel, nils!!!

    eindelijk een verjaardagswens van een BV!!! wow!

    en ja we zijn streng, MAAR rechtvaardig!

    groetjes vincent en aan nils;)

  42. vincent0

    nils
    oscar petterson
    redactiecoördinator studiomeester kapitein
    dirk emma ignace birsen
    wereldreis

    emma
    grote liefde
    is verliefd op
    prins nils oscar petterson
    love

    wat vind je van mijn elfjes???
    mag ik ze gebruiken voor een deel van mijn schoolopdracht???
    groetjes vincent en aan nils

  43. Kim

    Dat is dus heel jammer maar het lukt mij niet om de afleveringen te bekijken… Ik krijg ze wel op mijn computer maar verder lukt het niet… jammer! Ik zal dus moeten wachten tot maandag…
    Toch bedankt voor de tip Lieke!
    Vincent, ook van mij een gelukkige verjaardag é, geniet ervan in dit prachtige weer!
    Doei

  44. goedeavond iedereen 😀
    kon niet slapen dus dacht laat nog even een berichtje achter . nu nog naar een filmpje kijken vn de leeuwenkoning 3 😛 mijn zusje heeft hem gekozen 😛 dusja wij kijken mee 😀 kheb ook al geprobeert vo die afleveringen te dowloaden maar lukt ook niet ! maarja slaapwel iedereen en tot morgen zkr 🙂
    greetz charlotje x

  45. Bestaat er ook leeuwenkoning 3??!!!

    X

  46. sanne

    Hoi hoi,

    Kei amusant wel hoe iedereen hier zo meeleeft met de personages… Ik doe dat zelf ook wel hoor, vooral met Emma en haar verliefdheid op NilsOscar, het is zo herkenbaar, verliefd te zijn op iemand en niet te weten hoe het aan te pakken, en steeds teleurgesteld worden en dan weer (valse?) hoop krijgen… Maar ik zou het toch super vinden als ze samen nog iets krijgen, en daar geloof ik ergens toch ook wel in… Al was dat alleen maar om dat dat programme gesubsieerd wordt door het ministerie van gelijke kansen en ik dus vind dat dat de boodschap moet uitdragen dat “de goeden winnen en de slechten en valsen uiteindelijk het onderspit delven”, om het maar even héél clichématig te zeggen, maark denk dat jullie wel verstaan wak bedoel.

  47. sanne

    @ appelsien: dat dacht ik in het begin ook, dat het een passionele moord was, door Myra en Jean-Pierre. En ook vooral met als motief het overnemen van de job van Karolien. Daarna dacht ik een hele tijd aan Philippe en Birsen die er één en ander mee te maken hadden (doordat Birsen aan Philippe vroeg om te zwijgen over iets wat zij gedaan of gezegd zou hebben). Maar nu denk ik dat het een niet voor de hand liggende ontknoping gaat zijn, en aangezien de schuld van Philippe al in vraag gesteld is… Alhoewel dat dat volgens mij wel mogelijk blijft…
    Ik blijf ook benieuwd naar hetgeen Birsen nog verzwijgt want daar is duidelijk ook het één en ander mee.
    Maar als Mark idd vermoord is, dan hoop ik ergens wel dat het Myra geweest is. Dat klinkt mss grof, maar dat zie ik zo: dat is de slechte, waaraan we allemaal (of toch de meesten lijkt me zo) een hekel hebben, en dan is het toch leuker om die als een volledig monster te bezien…
    Maar volgens mij zal het toch iemand heel onverwacht zijn.

  48. mss was het wel ignace daarom dat hij zo zijn best doet voor emma . hij probeerde ook myra en jp verdacht te maken en daarna zelf phillipe .

    @fanny : ja er bestaat een leeuwenkoning 3 : hakuna matata . maar dat gaat eigelijk meer over timon en pumbaa over waar ze vandaan komen en hoe ze in de film terecht zijn gekomen enzo . is heel grappig 😀 😛

    greetz charlotje x

  49. Tine

    Goeiemorgen iedereen!

    Volgens mij was het ook Ignace, de persoon waarvan je het het minst zou verwachten (buiten Fie natuurlijk), hij geeft Emma altijd het laatste zetje om tot beschuldigingen over te gaan, en zijn alibi is ook niet volledig waterdicht: de buren hoorden zijn muziek spelen ( maar Ignace zelf hebben ze niet gehoord), allemaal nogal verdacht als je het mij vraagt… Nu alleen het motief nog :-).

    oo en Nils, iedereen laat zich wel eens meeslepen zeker als die persoon op dat moment de enige is die je ‘schijnt’ te begrijpen.

    Ga vanavond Goodby bafana bekijken in cinema, iemand hem al gezien?

    Tine

  50. lieke

    @charlotje & kim: keb mss nog ne tip zodaj ze toch kan bekijken! Als je op Openen drukt, ipv Opslaan, krijg je gwn zo e venstertje van Quicktime Player ( ahnja, kdenk daj da moet ebn, ma das gratis te downloaden) en dan druk je gwn op da tekentje van Play en dan start et met een of andere reclame vn psp en dan drachter start gwn de aflevering! 😀 goe? khoop dat et nu lukt …x

  51. Ellen

    Je moet inderdaad eerst wel Quicktime Player op je pc staan hebben vooraleer je de afleveringen kan bekijken.

    En wat de moord op Marc betreft… volgens mij hebben Veli en Osman er toch ook iets mee te maken, als is Ignace ook wel een optie.

  52. Ik

    Ey!
    Kdacht ook eerst dat et den Veli wel is kon geweest zijn… (in één van de afleveringen werd toch gezegd da Marc zijn handen niet van de vrouwen kon houden en mss bedoelde Veli dus dat hij ook zijn handen van Birsen niet kon houden?) Maar da zal zo wel ni zijn, want aangezien Veli ne buitenlander is en het gaat hier toch ook n beetje over gelijke kansen dan kan het nie eh, want dan komt er weer n opstoot van tzijn weer de buitenlanders…
    Maar volgens mij zijn het ni de voor de hand liggende zoals Myra en JP! (Zoals bij misdaadseries eh: tis nooit de vijand waar je het van verwacht, maar bv iemand die heel onschuldig lijkt en er toch genoeg van heeft…)
    Alé, da is wat ik ervan denk eh?!

  53. Pam

    Hei nils,
    wat je met myra deed is echt niet erg hoor !!
    vanbinne is ze echt wel zeer kwetsbaar en teder daar ben ik zeker van !
    groetjes Pam

  54. @Pam: Maar ze gebruikt Nils wel hoor, volgens mij toch ;).

    En als ik eens nadenk over de personen waarvan je het het minst zou verwachten en dus de hoofdverdachten zijn, als we het zo bekijken (als je begrijt wat ik bedoel) , is dit dus de top 5 verdachtenlijst :).

    *Fie
    *Nils Oscar (:))
    *Ignace (alhoewel ik hem wel verdenk)
    *Sam
    *Emir 😀


    Mss was het Dirk wel, want dat is toch ook zo ne vrouwenloper, mss was em wel jaloers op Mark.
    🙂

    Ok , kort samengevat, ik heb dus geen idee wie de moordenaar zou zijn …

    X

  55. eigelijk kan iedereen het gedaan hebben hé 🙂 mischien is het wel iemand die helemaal niets met antenne te maken heeft ??
    greetz charlotje x

  56. An

    F., ik ben het volkomen met jou eens.

    Myra is ook maar een mens en zij heeft ook eens nood aan tederheid, geborgenheid,… Dus waarom zouden NilsO en zij niet mogen kussen? Het zijn en blijven hun zaken hé…

    x

  57. Ellen

    Akkoord…maar Myra heeft wel al openlijk toegegeven dat ze er alleen maar op uit is om Nils op zijn bek te zien gaan. En als ze het spel dan speelt door Nils te verleiden, dan vind ik dat gewoon degoutant.
    Maar soit, genoeg gezeverd hierover, we zullen volgende week wel zien hoe het afloopt…

  58. An

    SPOILER!

    Enkele quotes voor volgende week:

    Nils (tegen Dirk): ‘Awel, ik ben gisteren weggeweest me Myra.’

    Nils (tegen Myra): ‘Ik wil niet geaccosieerd worden met u en u stomme spellekes!’
    Myra: ‘Ma jongske wordt toch eens volwassen.’

    x

  59. Fanny

    En dat betekent … Dat Nils Myra doorheeft of wat?
    Haha, sorry hoor, ik ben echt ni snel van begrip :).

  60. Fanny

    Manmanman, al 60 posts!
    Duidelijk dat de Emma-kijkers een beetje overstuur zijn :).

    60ste , OLEEOLLEE 🙂

  61. Ellen

    Ja dit wordt blijkbaar toch wel de populairste post, zoveel reacties…

  62. HE?

    holy shit wa is da ier?

  63. @HE?

    Dit is wat ze noemen EEN BLOG.

    🙂

  64. Anne

    Hah idd 😉
    Amai al zoveel posts!
    Kzou ook ni wete wie da de moord gepleegd heeft,
    Birsen?
    Nils? :p

  65. Kim

    Ik denk, mocht Birsen er iets mee te maken hebben dat er veel teleurgesteld zullen zijn. Ik toch zeker… Zou ze zo schijnheilig kunnen doen? Ik denk dat er dan wel over zou zijn. Birsen sluit ik uit, al denk ik wel dat ze mss iets zou kunnen weten maar er daarom niets mee te maken hebben. En Nils… hmm, ik zie hem ook niet in staat om een moord te plegen. Niet?
    Groetjes!

  66. An

    Ik geloof dat er zoveel reacties zijn op Nils Oscar z’n blog, omdat er een link naar hier staat vanop de homepage van een.be. 😉

    x

  67. als mira nils zou gekust hebben omdat ze er gevoelens ofzo voor had dan zou ik zeggen ja dat zou ik nog kunnen begrijpen maar ze wil dat antenne naar haar pijpen danst . en als ze daarvoor mensen moet kwetsen dat kan haar niet schelen als ze maar macht heeft .

    over wie hem heeft vermoord , het zou iedereen kunnen zijn . er waren veel mensen met een motief .

    ik zou ook graag weten wat er tussen birsen en mark is gebeurt .

    greetz charlotje x

  68. Nils, denk eens twee keer na voor je iets doet.

  69. lala

    hey
    charlotje heeft gelijk het zou iedereen kunnen zijn

    ik verlang al naar de volgende aflevering
    xxx

  70. ikke

    al 70 berichtjes 😛 als ge wa gedronken ebt dan denkt ge nie mi goe na 😛 en zkr nie als ge dan wa in de put zit . en dan verlangd ge naar wa begrip en troost enzo …

  71. Ignace is voor mij toch ook de verdachte nr. 1.
    Ik zou het wel “leuker” vinden moest het iemand totaal onverwacht zijn.

    Misschien beeld ik het mij in, maar op de site van La Cavalera El Cráneo verschijnt er bij ‘wie ben ik’ telkens een figuur in de foto… dat gezicht… (je moet wel inzoomen) lijkt verdacht veel op dat van Ignace.

  72. oeioei

    misschien hebben we gewoon een goed forum nodig om al onze verdachtmakingen en speculaties openbaar te maken in plaats van nils’ blog te terroriseren ;-). Daarom de vraag: is er al ergens een Emma-forum? en neen dat op mvunited telt niet want daar kan je, dachtik toch, zelf gaan onderwerp aanmaken

  73. emilietje

    je moet niet meer zo veel drinken he :p

    xxxx emilietje

  74. Ine

    Zeker weten dat je die hoofdpijn van het drinken hebt? Ik denk dat het eerder aan Mira haar achterbaks geslijm ligt!

  75. Hanna

    Ik hoop dat je snel gaat doorhebben dat Myra niet deugd 🙂 Ik denk dat je eens moet gaan horen bij Emma & Sam, van die 2 kun je veel opsteken 😉

    Voor de rest, ik ben een dagje met mijn zus en ouders naar Sankt Vith geweest. Prachtige omgeving 🙂

  76. hoi
    zo een forum zou wel leuk zijn
    straks nog iets gaan drinken ,laatste dagen vn de vakantie dus ge moet er vn genieten e wel maken dak nie me et zelfde probleem zit me nils dak vn niets mee weet en ne kater eb 😛
    ma kben dan weg slaapwel iedereen
    greetz x

  77. Awch, hoewel ik me voorgenomen had het dit weekend niet te wild te maken, en er dus zonder verwondingen uit te komen, is dat mislukt :).

    BOEM
    En nu zit ik hier met een dikke knie…

    Tja, eienlijk verkies ik toch een dikke knie boven een nachtje met Myra.
    (Maar dat zal mss grotendeels te verklaren zijn door mijn geslacht en leeftijd :P)

    X

  78. emilietje

    goedemorgen iedereen morgen weer school zien jullie het zitten ikke nie !

    groetjes emilietje xxx

  79. hej Nilsje,
    hee, ik moet hier wat meer op komen!:D
    ik wist niet dat jij ook berichtjes plaatsten…
    wat ik dit weekend nog ga doen?
    beetje van de zon genieten he 🙂
    wanneer begin je nu met je reisje rond de wereld ? 😦
    Ik hoop nog niet zo gauw eigelijk…
    allez, voor jou wel he…
    maar tog…
    maar, wat ik niet meer zou doen, is zoveel op Myra rekenen… je weet niet wat je doet 😦
    HVJ ..x…

  80. vincent

    je ziet, nils dat wij allemaal u graag zien!

    er staan al 80 comments bij dit artikel:)

    greotjes aan nils!

    vincent

  81. Pam

    Hoii
    mijn verdachte nr 1is echt wel ignace hij had maar een slap alibi hé …..
    iedereen kan die muziek op hebben gezet .
    in ieder geval ik denk dat myra het niet heeft gedaan als je soms ziet dat ze zit te huilen …

    Greetz Pam

  82. Zouden we tot 100 comments geraken … ?
    😛

  83. Ellen

    Als we hier nog een beetje blijven gissen naar de moordenaar komen we ongetwijfeld aan 100 🙂

    Volgens mij heeft Myra het ook niet gedaan, achter die façade zit een gevoelige vrouw (al laat ze dat niet veel aan anderen zien, zeker nu niet met dat spelletje dat ze speelt met Nils).

  84. baldrick

    eila

    als marc idd vermoord is dan heeft, denk ik, heel wat mensen van antenne ermee te maken,….
    als je dat zo hoort was hij alsmaar minder en minder geliefd daar…
    hoewel ja, ge weet da natuurlijk nooit ee hehe

    we zien wel
    aan allen nog veel kijkplezier ermee en geniet van dit mooie weer ee 😉

  85. hoi
    gisteren was leuk we hebben het rustig gehouden dus geen last van een kater 😛

    ik denk ook dat het ignace was ! die doet volgens mij een beetje teveel izjn best 😛

    we zitten bijna aan 100 e 🙂

    greetz charlotje

  86. emilietje

    hoi

    ik denk ook da ingnace het gedaan heeft hij heeft

    weet iemand wat ik nog kan doen verveel me

    gr emilietje xxx

  87. lieke

    wat lezen in de zon, e balletj trapn in de tuin, … tis prachtig weer! gniet ervan! ik ben ook nr buiten trouwens!! x ciao x

  88. Kim

    Aloha!
    Ben net terug van vakantie en heb juist de afleveringen van de vorige week gezien en ik moet zeggen: ik ben der niet goed van!
    Hoe kan je je nu zo laten misleiden door Myra?!
    Alsjeblieft: ga eens met Emma praten en vraag haar maar eens wat Myra haar gezegd heeft! Eens zien of je haar (Myra) dan nog zo sympathiek vindt!

    En ja… ik ben het met de meeste mensen hier eens: Myra is misschien wel een bitch, maar volgens mij heeft ze er niets mee te maken. Mijn verdachte nr.1 is Ignace… ik weet niet waarom, maar die doet gewoon teveel moeite als je het mij vraagt…

    ciaooo

  89. ik heb net een emmamaraton gehad 8 afleveringen na elkaar 🙂
    de laaste was er toch over ja en dan ist den drank he den drank :d
    nils oscar zou da beter zelf ook is doen :d
    oja ook ignace is mijn verdachte nr 1.

  90. Ik ben gelukkig :). Nooit gedacht dat een beetje fietsen zo ontspannend kon zijn …
    Phoe, zo gelukkig dat ik bijna ben vergeten dat ik morgen weer naar school moet… Ok ik ben nu al heel wat minder gelukkig :).
    Morgen weer ‘Emma’ , YES , nu ben ik weer gelukkig. (Zie maar dat ge u gedraagt en Nilske, of ik ben weer ongelukkig en da wilt ge toch ni op u geweten hebben :P)

    (90!! OLLEE)

    X

  91. wauw, k geraak hier verslaafd aan! 😮
    maar gelukkig ist een goedaardige verslaving! 😉
    jeuj, nog … *ik tel..* … ongeveer 23 u en 1 kwartier en tis ‘emma’ op tv! :d 😉
    *ik kijk er naar uit!*

    dikke kus
    *ik geef een blaaskusje!*
    Méll X

    ps…wat tussen *-etjes staat, zijn mijn acties :p

  92. Voor diegene die er niet genoeg van krijgen:
    http://www.emmaforum.messageboard.be/

  93. emilietje

    morgen terug emma yes ik verlang al 🙂 tis morgen terug school dus krijp ik maar eens in mijn bedje (eerst naar flikken kijken :P)

    ben dan ne keer weg e

    groetjes emilietje xxx

  94. hej gefeliciteerd vincent
    en laat er nog vele jaren bijkomen
    he grts van chevyken
    bffl sie you the next time ore day

  95. @Liefje: Goed idee! Bij deze heb ik me dus geregistreerd :).

    (Nog 4 berichtjes geloof ik, voor de heilige 100 bereikt is?)

    X

  96. Iedereen laat zich wel eens inpakken he, maar ik dacht dat NilsO eigenlijk slimmer was…Ach ja! Volgende keer u niet meer laten verleiden door tfoxke 😉

    Groetjes
    Maritje

    ps.: zalig dat forum

  97. Kimmeke

    @nils… tjah.. zoiets kan natuurlijk gebeuren he. Alé, zij lijkt zo de enige te zijn die u begrijpt en steunt. En daar komt dan nog bij dat ge wat gedronken had… dan doet ge al es dingen die ge normaal nie zou doen… Hopelijk komt toch alles goed.. alé, zoals de rest al zei, ga es praten met Emma 😉 En verder… hoop ik dat ge toch nog een beetje van het weekend hebt genoten!

    @liefje: goed idee van forum!!

    Groetjes
    xxx
    Kimmeke

  98. Hélène

    Lang leve de uitvinder van de scheiding tussen fictie en realiteit. 😉

  99. emilietje

    hey

    vanovond emma 🙂

    @liefje dat is wel leuk die forum die je gemaakt hebt .

    groetjes emilietje xxx

  100. Ellen

    Aha, nummer 100!!!

    Groetjes!

  101. Iedereen is welkom op het forum!
    http://www.emmaforum.messageboard.be

    Is misschien wel gezellig om samen over Emma te “kletsen”.

  102. Sofie

    Ik ben even naar Parijs en wat zie ik ????
    101 berichtjes!!!!
    WWWAAAUUUUWWW!!!
    Ik heb nu ook al gemerkt dat ik een naamgenoot op deze blog heb, dus dag andere Sofie!

    * Happy Birthday Vincent*

    En ik was donderdag al weg dus heb ik Emma niet gezien :(. Heeft Nils Myra gekust recht op de mond of wa?

  103. EHM.. Laten we zeggen dat Myra Nils heeft gekust.
    Maar hij heeft het wel ‘beantwoord’ (Of hoe moet je dat zeggen?)

    X

  104. vincent

    er zij al 104 comments!!!!!

    xxx vincent

  105. emilietje

    waw al zo veel berichtjes !!!!
    zullen we de 150 of de 200 halen ?

    ik hoop het

    groetjes emilie

  106. sanne

    aan ignace heb ik ook verschillende keren gedacht, weet ik niet echt waarom, maar het is wel een schijnheilig gluiperdje hé (zoals hoe hij zo “lief” was om Nils te helpen met die boot enz, maar met andere bedoelingen). Maar dat leek me dan raar dat hij Emma zo aanmoedigde om het onderzoek verder te zetten toen ze ermee wou stoppen. Moest ik ergens schuldig aan zijn zou ik toch liever willen dat men er niet te veel rond gaat onderzoeken, je weet nooit wat ze vinden…
    En slim is hij wel, dus…

  107. Pingback: vincent z’n blog

  108. Pingback: STEW.be » Emma elle l’a

  109. Pingback: STEW.be » Emma elle l’a

Geef een reactie

