Hu?

Ey iedereen,

Ik overloop even mijn ochtend πŸ™‚
Nils Oscar wordt wakker na een zonnig weekend met helende krachten en maakt zichzelf een vitaminerijk ontbijt klaar. Nietsvermoedend trekt hij naar zijn werk, zet zijn computer daarΒ aan en vraagt zich af hoe het op zijn blog is…. reactieshot:

HU?

Super veel reacties! πŸ™‚ En iedereen is iets leuk gaan doen dit weekend. Echt super plezant om te lezen…
Ik heb nog veel aan jullie (wel niet allemaal, want sommigen ontmoet ik nu pas. Welkom aan allen!) gedacht dit weekend. Stom he? Mensen van op het internet, die je eigenlijk helemaal niet kent. Er waren alleen een paar rake opmerkingen geweest en die spookten een heel weekend in mijn hoofd. Ik heb ook wat schrik voor vandaag. Zo’n dingen doen snel de ronde he? Tja… eigen schuld, dikke bult! Ik ga me nog wat optrekken aan de vele leuke reacties en dan ga ik er tegenaan vandaag!

Verslag volgt snel πŸ˜‰

Ciao,

NilsO.

24 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

24 Reacties op “Hu?

  1. Ellen

    Ik kijk al uit naar het verslag πŸ™‚
    En trek het je vooral niet aan van die reacties hier en bij Antenne…

    Groetjes!

  2. Eefje

    Wij zijn even benieuwd als jij dus… πŸ™‚

    Tataa…

  3. Hier nog zo’n benieuwde ziel :).
    Trek het je niet aan en vlieg er weer in! Ze zien u daar bij Antenne (bijna) allemaal even graag als wij hier, dus dat komt in orde!
    Wij steunen u!

    X

  4. Als je niks verkeerd hebt gedaan moet je ook geen reacties vrezen van je collega’s zou ik zo zeggen… πŸ™‚

  5. Hee, Er staat nu een link vanaf een naar deze blog:).
    Dat verklaart mss de hoeveelheid reacties en nieuwe bloggers?

    Waaw, You’re getting popular πŸ˜›

  6. Als je de blog van Emma leest merk je vrees ik hoe laat het is…

  7. emilietje

    hey

    ik ben ook zeer nieuwschierig naar het verslag
    en trek je niets aan van wat ze zeggen (allen op de goede opmerkingen antwoorden ) dat zeggen ze ook altijd tegen mij ! vanavond weer emma yes

    groetjes emilietje xxx

  8. vincent

    als je populair ben, heb je natuurlijk veel fans van jou!

    ik zou er blij mee zijn!

    groetjes aan nils, van vincent

  9. hoi
    zo zie je maar dat er veel mensen achter je staan .
    je moet je niets aantrekken van wat de mensen op antenne zeggen (vn de negatieve dinge Γ©)
    alle grtz charlotje πŸ™‚

  10. hoi
    kheb een brief gekregen van het speelpleinwerking . als ik wil mag ik me inschrijven om monitor te worden op het speelplein . dit is echt super en je word er ook nog voor betaald ! het is wel niet super veel maar toch . kzal eens navragen of mijn vrienden mee willen gaan . ik zou het echt graag doen zo heel de dag bezig zijn met kindjes ! dat lijkt echt cool πŸ˜› maar we zullen wel zien kheb nog tijd tot 10 mei op mij in te schrijven . alle kzal jullie nu weer laten . dikke kus charlotje

  11. Oh nee, Emma haar blog …

  12. hoi
    ik heb emma haar blog ook gelezen ! dit is super erg ! ik hoop dat het goed komt .
    gtz charlotje x

  13. balldrick

    ey

    kop op da zal wel allemaal nog meevallen, hoop ik voor u…
    zolang het gene tweede keer gebeurt e alsget nie meent en alsget meent ook nie late gebeuren Veeeeel te oud hehe

    xxx

  14. emilietje

    heb het ook gelzen van emma zo erg

    bijna emma !

    groetjes emilie

  15. emilietje

    ge had beter gezweegen tegen dirk .
    iedereen weet het al van die kus oeioei .
    emm

  16. emilietje

    je had beter gezweegen tegen dirk iedereen weet het van die kus oeioei en emma is er zeer verdrietig voor .maar je hebt geprobeert om met emma te praten dus ja.

    groetjes emilietje xxx

  17. vincent

    goed dat je myra affwimpelt.
    je moet haar op haar plaats zetten.
    en dan met (uwe?) vervanger…
    pfff….

    soit bekijk de schone dingen van je leven, dat kanje miss. redden.
    groetjezs van vincent, aan nils

  18. Goed gedaan :).
    Duidelijkheid… Daar kan Dirk nog een voorbeeld aan nemen ;).

    Jammer dat Emma boos is, maar ja , die zit momenteel wel erg in de put en ik vrees dat je haar weer wat dieper hebt geduwd.
    Maar … JUllie komen er wel uit.
    HOOP IK.

    Alleszins, goed gedaan, ik steun u!

    X

  19. goedemorgen
    nog rap berichtje achter laten voor ik naar school moet ! ik vind het goed dat je myra hebt afgewimpelt. stom dat dirk het heeft doorverteld tegen de andere maar hij moest wel vn fie !en emma is het ook teweten gekomen …
    maar kmoet nu gaan straks mis ek mijn bus nog en dan kom ik te laat op school πŸ˜› niet dat ik het erg zou vinden maarja …
    charlotje x

  20. Kimmeke

    Trek u vooral op aan de toffe dingen die je meemaakt! Zo zal je je zeker beter gaan voelen. De mensen hebben je graag hoor, ze zijn alleen een beetje verschrokken.. en je weet hoe dat gaat met roddels he πŸ™‚

    Veel sterkte

    kimmeke
    x

  21. Debs

    Hey, van al die reacties moet je je ni te veel aantrekken, je bent een goede gast met het hart op de juiste plaats. Volg je gevoel, waar je dat ook brengt… En Charlotje, dat van die speelpleinen moet je zeker doen, ik heb da ook een jaar of 5 gedaan, de vriendschap dat je van die kinderen krijgt is met niets te vergelijken! Inschrijven zou ik zo zeggen!
    x

  22. emilietje

    hey

    echt goed da je myra op haar plaats hebt gezegt .
    en terk je niets aan van die reacties want je heb een suppr goed hart

    groetjes emilietje xxxx

  23. @ de meesten: merciekes voor de meeleving. Ik ben zelf ook wel opgelucht dat ik duidelijk geweest ben… x

  24. emilietje

    we zijn allemaal blij dat je duidelijk bent geweets tegen myra πŸ™‚

    groetjes emilietje xxx

Geef een reactie

