Duidelijk.

Ey iedereen,

eerst en vooral: bedankt voor jullie steun en tips. Ik heb er veel aan gehad. Ik heb dus ook รฉcht geluisterd he… Ik ben dus duidelijk geweest tegen Myra. Ik stond echt wel te trillen op mijn benen, maar het was dat of nog meer problemen. Ergens ben ik wel half opgelucht hoor. Echt super bedankt!
Ja.. over Dirk zouden jullie wel eens gelijk kunnen hebben. Het is een viswijf soms. Maar ik vertrouw hem nog wel hoor. Hij zag echt wel dat ik serieus was. Ik heb me zelfs een beetje kwaad gemaakt… :-s

Wat me echt duidelijk dwars zit is Emma… Ik ben nog niet naar haar blog gaan kijken, maar op het werk zag het er echt niet goed uit. Ik wilde met haar dus wat gaan praten (zoals jullie voorstelden), maar ze zat in diepe gedachten verzonken… Toen ik haar vroeg of ze aan het dromen was, zei ze dat ze “geen dromen meer had”. Dat was zo hard man… Zit ze zo diep ondertussen? Ik voelde me super slecht… Ik heb haar nog een smsje gestuurd, maar geen reactie.

Al die problemen he, die beginnen mijn strot uit te komen. Morgen belooft ook weer geweldig te worden. Nieuwe vis in de vijver van Myra. En wedden dat ze daar niet mee zal kunnen lachen… Tijd om te gaan zeilen of om neer te ploffen bij een film. Bowling for Columbine vanavond op televisie. Over nรณg meer miserie. Misschien goed, want dan relativeer ik de mijne misschien wat meer.

Aargh.

NilsO.

21 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

21 Reacties op “Duidelijk.

  1. Tine

    Hoi

    Actuele film jammergenoeg, maar wel een ‘goeie’. Filmpje bekijken is ook mijn remedie om me wat beter te voelen, wel in combinatie met een goed gesprek. Aanraders: das leben der anderen, va vis et deviens en goodbye bafana (ondanks slechte kritiek van de zogenaamde kenners wel een mooie film)!

    Een goede film had ik gisteren wel kunnen gebruiken, ben ik de enige die in de chaos van de nmbs staking ben terechtgekomen?

    Tine

  2. balldrick

    hey

    ja indeed filmpjes zien is een goede remedie kdoe da ook altijd :d
    mja ben er ook min of meer in terechtgekomen.
    kem in kortrijk 40 min moete wachte !!! den eerste trein afgeschaft blah
    maja geen zagen ben goed thuisgeraakt & zonder geweld ๐Ÿ™‚
    ma ze kunnen da toch iets anders aanpakken e, want zo brengen ze misschien wel meer agressie op de treinen… en das ook nie goed e
    ahja we zien wel wat het brengt

    bye

  3. Tine

    hoips

    Ik had er wel begrip voor, maar een andere aanpak zou idd verstandiger zijn. Bij mij 3 treinen afgeschaft, 1u moeten wachten en dan een boemel van 48 moeten nemen ipv mijn gewoonlijke supersnelle IC verbinding van 23 min!
    Maar goed het is hier de blog van NilsO, het gaat over zijn miserie niet de onze :-).

    Tine

  4. Ellen

    Heel moedig dat je duidelijk bent geweest met Myra.
    En wat Emma betreft…probeer haar vertrouwen terug te winnen. En misschien is duidelijkheid ook hier eens nodig?

    Ik heb geen last gehad van de treinstaking, leve de fiets ๐Ÿ™‚ . Al kan dat niet altijd natuurlijk…

  5. Ik heb wel last gehad van die treinstaking, en nochtans men zei: op alternatieve/ regionale lijnen zijn de problemen beperkt… not :s

    Wat u problemen betreft ๐Ÿ˜‰
    Zoals Ellen al zei… misschien moet je gewoon haar vertrouwen terug winnen… En na alles wat er met Birsen, … ook gebeurt is, is haar reactie meer dan te begrijpen! Geduld is een schone deugd… ๐Ÿ™‚
    Veel succes nog!

  6. balldrick

    eila

    indeed geduld is een schone deugd, en emma haar reactie is super te verstaan. ze heeft dan ook al redelijk veel tegenslagen gekend de laatste tijd,…

    maar als het even minder gaat denk ik altijd aan mijn favorite moto: Alles komt goed :d

  7. Een smsje sturen was niet slecht maar misschien was eens langsgaan beter geweest. “Rustig” alles uitpraten. Haar laten vertellen wat haar dwars zit en wat jouw problemen zijn.

    Hopelijk vinden jullie een oplossing, daarom niet meteen maar na een tijdje misschien…

  8. hoi
    je hebt er goed aan gedaan om duidelijk te zijn tegen myra . ik vraag me ook af hoe ze zal reageren op die nieuwe . ik denk dat ze er niet mee zal kunnen lachen (zacht uitgedrukt ) .

    ik heb geen last gehad vn stakingen , kga met de bus maar er waren wel veel te laat in mijn klas we waren bijna met de helft minder .
    greetz charlotje x

  9. Angeldust

    Aloha Nils!

    Goed dat je eerlijk geweest bent tegenover Myra.
    Nu alleen Emma nog he… lees haar blog maar, dan weet je wel wat haar probleem is.

    Heel veel succes morgen en ik denk dat je dat ook wel nodig zal hebben met alle problemen waar jij mee te maken krijgt :s

    ciaooo

  10. emilietje

    hey

    het is goed dat je duidelijk ben tegen myra !
    je moet emma haar blog lezen dan weet je wat er is met haar en probeer haar te zeggen dat het een misverstad is .
    ben ook benieuwd hoe myra zal reageren met de nieuwe ze zal nie lachen!!!

    veel groetjes emilietje xxx

  11. Ja lees Emma haar blog… je zal je al wat geruster voelen. Ze is in ieder geval al een beetje gaan relativeren wat ze allemaal heeft horen zeggen.
    Er is nog hoop!

    Mensen,

    nog eens een berichtje om jullie allemaal uit te nodigen op het Emmaforum!

    http://www.emmaforum.messageboard.be

  12. Zoals ik al zei, Ik vind dat je het goed hebt aangepakt. Ik hoop dat et weer goed komt met Emma, maar ik begrijp haar wel…
    Je hebt haar echt teleurgesteld, Birsen ook … Alles en iedereen eigenlijk.

    Dus ja, geduld zou ik zeggen, en hopen dat alles weer goed komt.

    X

  13. Sterretje

    Heyz

    neem Emma mee op u wereldreis. Tga fantastisch worden dan.

  14. OJEE …
    Ligt het aan mij of is die Steve een ongelooflijke blaaskaak?

  15. Kim

    Het is zo, ik dacht dat toch ook… Ik vraag mij af of hij lang zal blijven…

  16. ik hoop het niet … Mss lang genoeg om Nils te doen beseffen dat hij iets voelt voor Emma ;):P.

    (Niet dat ik je wil forceren ofzo hoor Nils :P)
    X

  17. Hey nils,

    ik ben blij dat je op je strepen staat, wat myra betreft. Blijven doen, zou ik zegge! ๐Ÿ˜› Maarija, je moet nog altijd met haar samenwerken. Misschien moet je wat meer terug naar het oude werkpatroon gaan en wat minder redactiecoรถrdinator zijn, maar dat moet je dan wel met Philippe bespreken.. Achja, het komt allemaal wel in orde!! ๐Ÿ˜€
    Ja ons Emmaatje heeft het echt niet makkelijk. Blijf haar steunen! Ze heeft wat ruzie met Birsen. En zij heeft op haar beurt dan ook nog eens ruzie met haar man, jaja, Birsen krijgt de laatste tijd vanalles te verduren. Misschien moet je haar ook wat steunen ๐Ÿ™‚ Of misschien is dat geen goed idee, anders gaat Veli misschien vanalles denken ๐Ÿ˜ฎ Ja die is toch wel erg seg … maja ๐Ÿ™‚

    groetekes, appelsien

  18. @ Fanny, ja die Steve is inderdaad een blaaskaak (net zoals myra het zei ๐Ÿ˜€ ) . Charmeur eerste klas, maar waarschijnlijk acteur/presentator van het 458769de knopsgat. Die slaapt gewoon met zijn baas, eikebah! Wat een corruptie! ๐Ÿ˜ฎ en zo laaaag! ๐Ÿ™‚
    (ps: die lijkt een beetje op orlando bloom en/of johnny depp ๐Ÿ˜ฆ vind ik :p )

  19. Katrien

    dag nils!

    Ik wou maar even zeggen dat ik je prinses prachtig vind! Ze is echt een wereldreis waardig! Hopelijk kan je je droom waarmaken!

    veel sterkte!

    groetjes!

  20. @Katrien: ey! Tof om te horen! Ze is een schatje he ๐Ÿ˜‰ Ik kan echt niet wachten om met haar te vertrekken… zo zalig! x

  21. hey nilsje,
    ja, je prinses is idd wel een mooierdje ๐Ÿ˜‰
    en je hebt het goed opgelost met myra! ๐Ÿ™‚
    je moet echt eens met emmake gaan praten!
    maar dat heb je al veel gehoort zeker ๐Ÿ˜‰

    nog veel succes daar!:)
    k kijk uit naar ‘emma’ vanavond!!!:d
    dikke kus!
    en…
    alles komt goed hoor!:)
    MรฉLL

Geef een reactie

