Naastschoenenloperij.

Ey iedereen,

zoals aangekondigd is er een nieuwe eend in de bijt. Een vreemde eend moet ik wel toegeven hoor. Zijn naam: Steve Van Hoof, zijn ego: nog Hoger. Als er iemand al van hem gehoord heeft, dan mag die nu opstaan. Voor mij was hij een nobele onbekende. Het blijkt een acteur te zijn, met ‘veel potentieel’. Dat wil ik dan nog wel eens zien. Veel noten op zijn zang, dat heeft hij in ieder geval al wél. Ik gaf meneer Van Hoof een rondleiding op Antenne. Het viel mij al meteen op dat hij mister perfect speelt bij de vrouwen, maar dat geheel terzijde. Toen we uiteindelijk in de studio kwamen, daar waar het allemaal gebeurt, hield hij helemaal zijn neus op. Hij vond de studio lelijk, de camera’s waren te oud voor meneer en hij omschrijft zichzelf als een nieuwe frisse wind op Antenne. Ik heb altijd geleerd dat mensen die hoog van de toren blazen meestal iets te verbergen hebben. In dit geval: veel te veel om op te noemen. Myra heeft het er ook moeilijk mee en voor één keer zou ik haar misschien wel gelijk moeten geven.
Er is iets met die Steve. Hij loopt echt wel naast zijn schoenen. Nu nog zien of hij wel is, zoals hij zich voordoet…

En eerlijk gezegd betwijfel ik dat…

Of veroordeel ik nu te snel?

Nilso.

20 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

20 Reacties op “Naastschoenenloperij.

  1. Afwachten…
    Mss loopt het beter dan gedacht, mss ook niet…
    Na de eerste aflevering zal je al meer weten!

    Btw, Myra heeft het moeilijk omdat ze zich bedreigd voelt… Als hij beter is dan zij oorspronkelijk dacht, kan haar grote inbreng bij Tien Uur Tien beperkt worden!

    We zullen wel zien wat de toekomst brengt!

    Veel succes in elk geval! 🙂

  2. Bedankt Eefje, misschien heb je wel gelijk. Maar toch… 🙂

  3. emilietje

    we zullen zien hoe hij het zal doen mss doet hij het beter dan verwacht en zoals eefje zegt myra is bang dat hij berter zal zijn .

    groetjes emilietje xx

  4. Kim

    hoj,
    ge moet natuurlijk iedereen een kans geven eh,
    ook al is de 1ste indruk ni zo goed =)
    mar blijf hem int oog houden ;)!
    Myra.. nja die is het vuil aant spelen dus daar zou ik van oppassen!
    Ma alles komt wel goe =)
    xx.
    (PS. praat eens met Emma, het is nodig!)

  5. Angeldust

    Je eerste indruk klopt misschien wel, maar ik zou toch een poging doen om hem beter te leren kennen… misschien valt hij dan toch nog wel mee?!

  6. Geef hem een kans…
    Iemand nieuw, dat is altijd even wennen en dat schrikt altijd wel wat af, maar het kan evengoed meevallen als tegenvallen.

    Wacht af.

  7. Katrien

    Laat je in ieder geval niet op stang jagen! Uitwaaien, luisteren naar een cd van deus, een heet bad of een terrasje helpen altijd!

    groetjes!

  8. Quicky

    Heeft dan niemand vorige week gezien dat die Steve in bed lag met dat wijf van de zender? Of heb ik dat verkeerd gezien?
    Geen wonder dat hij zich alles kan permiteren dan…

  9. Gamogenesis

    Dien nieve ziet der mij toch maar nen nerd uit zenne. En wanneer ga je een koppel vormen met Emma? dat wordt toch eens tijd zen :p

    mvg

    Gamo aka Filip Nagels

  10. hoi
    ik vind die nieuwe maar ne rare . maar mischien moet je hem toch maar een kans geven .emma heb je ook een kans gegeven en je ziet hoe tof ze is . dat die vn de zender met hem in bed lag heb ik ook gezien …

    het is wel normaal dat myra het moeilijk heeft ! dit is voor haar concurentie . maar ze heeft nu weer een nieuw slachtoffer die ze om haar vinger kan draaien als het niet omgekeerd zal zijn 😛 want die nieuwe ziet er wel uit zoals een die veel vrouwen kan krijgen .

    greetz charlotje

  11. Ellen

    Die nieuwe is inderdaad wel een raar kereltje…hij denkt precies echt wel dat hij het is.
    Ik zou me er niet te veel zorgen in maken. Laat hem gewoon doen en dan zal hij wel eens op zijn bek gaan, net als Myra.

    Groetjes!

  12. Anoniem

    Inderdaad, die nieuwe lijkt me wel een rare, n beetje n blaaskaak en t lijkt ook dat hij denkt de vrouwen om zijn vinger kan draaien 🙂

    Maar toch een kans geven is mss wel goe en als t toch hard tegenvalt zal hem wel op zijn bek gaan 🙂

    groetjes!

  13. Ja die nieuwe, ik moet hem niet hebben :).
    Maarja, misschien valt hij bij nader inzien wel mee… Dat moet je afwachten.
    Ik verwacht er wel niet veel van, maar je weet nooit.

    En wat een kakkige versierder, geef mij dan Dirk maar, dat is ook een rokkenjager, maar die is tenminste charmant :D.
    X

  14. Nils, waar ben je heen met je prinses?
    X

  15. Fantoompje

    Ik vind die nieuwe ook maar ’n raar geval, ’n echte macho. Maar ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken en oh ja, praat nog es tegen Emma… maar geef ze eerst nog wat tijd.

  16. balldrick

    mja jullie hebben allemaal gelijk moet die ook nie hebben. is zo totaal niet subtiel ofzo. vind echt wel dat hij HET is terwijl hij eig not is :p

    maar uit ervaring heb ik al geleerd dat je iedereen een kans moet geven dus zeker doen hé 😉
    en als je het moeilijk hebt even uitwaaien mmmm kzou da eig ook nog wel zien zitte mee zo schoon weer op ne boot,… droom droom…briesje en helemaal alleen met je gedachten, vragen,….

  17. Bibi&baba

    Halo!

    Wat een kwal diene Steve!

    Maar Nils, waarom deed je zo tegen Myra? Had je dat niet wa anders kunnen zeggen!? Btw je was precies niet goe van haar reactie he…! Haja nog 1 klein ding: 39 jaar is NIET oud!!

  18. Ik vind van wel :D…
    IIE , wat gemeen :)!
    Neenee, maar ik vind het wel TE oud voor Nils Oscar.
    Volgens mij heeft Myra een leeftijdsdepressie of hoe zeg je dat?
    OOO , vond het zo mooi daarjuist tusse Emma en Nils!

    X

  19. .

    Nils, ben je op wereldreis met je boot?

  20. hoi
    vn die te oud vn ek wel een goeie , myra is niet oud maar wel te oud voor nils . ze kon er in elk geval niet mee lachen . maar trek et je niet aan ze komt er wel over .
    groetjes charlotje x

Geef een reactie

