Geen woorden meer…

Ey…

sorry dat ik nu pas reageer. Ik ben gisteren dus met Emma gaan proberen te praten. Ik had haar blog gelezen en blijkbaar had ze de roddel van Myra dus ook opgevangen… Ze was te koppig om echt te luisteren. Ik heb echt geprobeerd… En die Myra.. Man. Die is echt ongelooflijk. “Een spelletje”. Dat was het voor haar. Ik doe niet mee aan die dingen, ik ben zo niet. Als dat werken is, dan hoeft het voor mij niet meer. 
Ik ben weer gaan zeilen. Het moest echt. In zo’n sfeer kon ik gewoon niet meer blijven werken. Ik heb in het midden van het niets zo hard geroepen… Dat deed wel deugd, maar wat nog meer deugd deed, was een beslissing nemen. Na al die woorden ( en al dat klagen op mijn blog, sorry 😉 ) is het nu tijd voor daden.

Ik weet dat ik in herhaling val, maar naast mijn prinses heb ik ook veel aan deze blog gehad. Jullie zijn allemaal schatjes om zo naar mij te luisteren en mij raad te geven. Ik kon het goed gebruiken 🙂 .

Ciao,

NilsO.

24 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

24 Reacties op “Geen woorden meer…

  1. Katrien

    baaldag dus! k begrijp het volledig! als mijn promotor weer eens kwaad wordt als ik een deadline niet haal mag ik dan ook een mee gaan uitwaaien? 🙂

    groetjes!

  2. emilietje

    hey
    ja hebt wel een baal dag he
    vindt het goed dat je hebt probeeren te praten me emma .
    het doet je goed als je gaat zeilen he
    en je hebt myra al weeer op haar plaats gezet goes zo
    groetjes emilietje xx

  3. Ellen

    Tja, Emma heeft het ook niet makkelijk hè en ze is ook eigenlijk een beetje te koppig om geduldig naar anderen te luisteren. Doe misschien nog eens een poging als ze wat gekalmeerd lijkt…
    En Myra haar spelletjes, ik zou er ook niet aan meedoen, het is gewoon degoutant.

    Klagen op je blog is helemaal niet erg 🙂 , dat dient daarvoor (zolang het maar niet uit de hand loop natuurlijk 😉 ).

  4. ikke

    hoihoi

    Inderdaad een baaldag! Ik vind toch dat je niet altijd zo mag wegvluchten en praat gewoon duidelijk met de anderen. En als ze niet willen luisteren, zoals emma, gebruik dan hardere woorden dat het doordringt!

    baaaai
    ps: Heeft iemand op de blogs het eerste spel gevonden en wil mij dat zeggen? Danku

  5. Je post lijkt wel een afscheidspost… Mocht je beslissen om te vertrekken, zorg er dan toch maar voor dat alles uitgepraat is voor je vertrekt.

    Wat je gesprek met Emma betreft, geef haar wat tijd om het te laten doordringen. Misschien was het ook niet de beste plaats om eens rustig te praten. Misschien kan je best eens bij haar langs gaan.

  6. Angeldust

    Goed dat je nu ook gemerkt hebt wat voor iemand myra is.
    Ik vind het erg voor je dat je het nu zo moeilijk hebt, maar alles zal binnekort wel beter gaan gaan.
    Ik hoop toch dat je de goede beslissing genomen hebt…

    Groetjes.
    Kim

  7. Klinkt als een afscheid …
    Silly me, ik dacht dat je gisteren al was vetrkken op wereldreis :). Toen bedacht ik me dat daar waarschijnlijk wel iets meer voorbereiding aan zal zijn.
    Als je vertrekt, neem dan wel goed afscheid en zorg evoor dat alles is uitgepraat.
    Dit is beter voor iedereen, zij die achterblijven zijn gerust en jij kan je volledig concentreren op je prinses :).

    X

  8. hej nilsje!
    wat zeilen wel niet kan doen eh 😉
    ik begrijp het wel:)
    ikzelf ben (nog) nooit gaan varen…
    jah, wel in ons rubberbootje op de Lesse toen ik klein was…en..aja! ook al 2 keer gaan kajakke 🙂
    -trots-;)
    maar dat telt niet zeker;)
    ik wil wel eens mee gaan varen 😉 :)…
    als ik je op ‘emma’ zo op die boot zie, vol passie:d lijkt me zalig!!!:d
    ooit wil ik ook eens zeieln:) eerst sparen;)
    maar toen ik je gistereavond op tv zag vertrekken, d8 ik even dat je vertrokken was…écht vertrokken 😦 dat was wel even schrikken hoor!:'(

    nog veel succes en plezier!!!:d
    hvj!xx

  9. hoi 🙂
    je gaat toch niet nu al vertrekken op wereldreid 😦 het is net een afscheidsberichtje . maar mocht je toch vertrekken kom je dan nog afscheid van ons nemen 😛 ?en ook vn je vrienden en familie hé 🙂
    tis wel goed dat je myra op haar plaats hebt gezet ! het is gemeen van haar om je zo te gebruiken dat ze haar spelletjes maar met die nieuwe speelt ofzo . je moet mss eens met emma gaan praten als ze kalm is of eens naar haar huis gaan , ze zal de deur wel niet voor je toesmijten daarvoor heeft ze je te graag denk ik .
    dat je soms eens klaagt vinden we niet erg hoor en we geven je maar al te graag goede raad 😀
    groetjes charlotje x

    ps . je bootje is echt mooi 🙂

  10. Angeldust

    “Ik heb in het midden van het niets zo hard geroepen… ” dat herken k maar al te goed…
    Wanneer ik me ongelofelijk rot voel dan ga k altijd volle snelheid wandelen om me af te reageren en als k daar dan zo in het midden van nergens ben dan kan k t ook niet laten om eens alles van me af te schreeuwen… Vreemd hoe opgelucht je je dan voelt he?!
    ciaooo
    Kim

  11. emilietje

    hey
    ik hoop dta je niet te vlug vertrekt
    je komt toch wel afscheid van ons nemen als je vertrekt he
    dat je soms klaagt dat is niet erg en we geven je heel graag tips .
    o en ik vind je bootje ook mooi !
    groetjes emilietje

  12. Ik heb me daarjuist ook afgereageerd op mijn harp… was alleen niet zo slim, ik was zo boos op mijn harp dat ik hem een shot heb gegeven met mijn knie.
    De knie waar ik een paar dagen geleden op gevallen ben en die al mooi dik en blauw zag… ik wil niet weten hoe hij er morgen gaat uitzien… :).

    Maarja , we zijn hier niet om over mijn ‘probleempje’ te praten, Wij hebben u graag , dus kom maar zoveel als je wil hier klagen!

    X

  13. Als ZIJ . Jou prinsesje is .. En jij haar prins..
    Maak dat dan duidelijk..
    Een kort gedichtje ..
    Met een rugzak vol problemen op je rug ,
    zeil je weg , vliegensvlug .
    Prinsje vaart in z’n eentje weg ..
    Prinsesje moet ermee leven , dikke pech.
    Prinsesje staat nu alleen te wachten in de kou.. Tot jij zegt : ik hou van jou
    x
    Laura

  14. hoi
    laura je gedichtje is echt mooi 🙂
    vandaag had ik zes uur praktijk en dan nog eens lo conditietrainig . moesten 1min lopen 1 stapen 2lopen 1stapen … tot 4min . m’n benen doen massas zeer en dan zegt die leraar dan nog dak te traag loop vo zot vn te komen . twas snikheet en kwas kweetnie moe 😦 moja iedereen heeft wel eens rotdagje 😛 morgen gelukkig vrijdag 😀

    dit weekend gaat het heel warm worden ! we gaan er weer eens van gaan genieten . perfect moment om met je prinsesje te gaan varen en eens lekker uit te waaien 🙂 je moet niet zo rap opgeven wat emma betreft 😀

    never give up the things that make you smile 😀

    greetz charlotje x

  15. emilietje

    hey
    @laura je gedichtje is zeer mooi
    ik hed vandaag nog een toffe dag ( vooral in de namiddag )heef de tijd knutselen

    het word weer een warm weekend ik ga naar een communie feest ( mo weet nie wa ik aan moet)
    jah en zondag nog ne keer genieten van de zon .

    het zal een goed weertje worden om te gaan zeilen !

    groetjes emilietje xxx

  16. Hanna

    hmm.. ik zou geen ondoordachte beslissingen nemen, ne keer goe gaan schelde op Myra hoord daarbij 😛 ik zou ook wel zo eens willen roepen waar niemand het hoort als ik me wil afreageren, zalig moet dat zijn 😛 En als Emma niet met jou wilt praten, dan moet je eens het omgekeerde proberen, haar negeren, meisjes draaien dan wel snel bij. 😉 😛

  17. amaj nilsje, dat jij nu al weggaat, da vind ik toch wel jammer.. ik zal je ook missen hoor 🙂
    Veel plezier op je wereldreis met je prinses!

  18. vincent

    ‘hij is weg gegaan,
    heeft mij laten staan.
    hij is weggevlogen,
    nooit weergekeerd.’

    ‘de radio speelt,
    maar ik heb mij verveeld.
    de radio zwijgt,
    en de stilte dreigt.’

    vrij naar Eva de Roovere.

    nils, was zo verdrietig dat je weg bent!
    succes opo je reis!
    ly!

    groetjes vincent

  19. Hej.
    ’t Ging er wel een keer van komen…
    Maar we gaan u allemaal missen! Kan je geen laptop meedoen op je prinsesje?

    Pff , t gaat zo saai zijn zonder u! Goed dat je alles min of meer hebt uitgepraat en met een ‘gerust’ hart kan vertrekken. Dan is er toh een iemand die geniet van je tocht (jijzelf 🙂 ).

    Maar ik kan goed begrijpen dat je op je bootje bent gesprongen hoor, je moet daar inderdaad geen gras laten over groeien!

    ‘T ga je goed!

    X

  20. hello
    amaai jong krijg gisteren tranen in me ogen 😛 echt jammer dat je weg gaat maar je hebt lang genoeg myra haar spelletjes moeten verdragen . kben blij dat et weer goed is tussen u en emma . we gaan je missen zu , tzal ier saai zijn . maar kzal u laten kmoet naar school 😦 kwou dak ook op een bootje kon stappen en vertrekken op reis en nooit meer naar school maar jammer genoeg zijde verplicht tot 18 jaar naar school te gaan 😦 😛
    groetjes charlotje

  21. Nathalieke

    Hey Nils,

    echt jammer dat je weggaat….maar je moet inderdaad je dromen volgen en waarmaken.
    Eén vraagje nog, je hebt van iedereen afscheid genomen in Antenne, behalve van Sam, ben je haar vergeten?
    Ik denk dat zij ook wel graag afscheid had genomen van jou….

    x

  22. @allen: jullie zijn schatten en geen nood, ik zal blijven chatten. 🙂 Enfin bloggen, maar dat rijmt niet zo goed. Ik ga eerst nog wat verder werken aan mijn prinses en daarna vertrek ik pas hoor… En dan zullen er hier en daar wel internetcafeetjes zijn vanwaar ik jullie kan updaten over de reis! x

  23. Ellen

    Zeker doen! Dan zijn we toch zo’n beetje mee op jouw reis…. 🙂

Geef een reactie

