Het einde van en het begin van…

Lieve mensen,

zoals ik gisteren al een beetje had aangegeven, ik heb een beslissing genomen. Ik heb na heel lang nadenken besloten om ontslag te nemen bij Antenne. Ik wil mijn droom waarmaken en het vlotte toch niet meer op het werk. De sfeer was helemaal verziekt de laatste tijd. En uiteindelijk is dat super belangrijk om uw job graag te blijven doen… bij mij toch. Het voelde echt raar. Overal afscheid nemen… Het is raar hoe collega’s zo’n vrienden kunnen worden. Behalve bij Myra. Die is alleen nog maar dieper in mijn achting gedaald. Ach ja, een oud foxke verliest zijn streken niet zeker 😉

Ik ben blij dat Emma terug luisterde. Voor eventjes toch… Ze zei dat ze me ging missen…. Het was wel lief, want ze vroeg ook of ik een kaartje wilde sturen…

Och.

Ik ga ze allemaal missen. Op uitzondering van enkelen natuurlijk 😉

NilsO.

48 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

48 Reacties op “Het einde van en het begin van…

  1. Feje

    Ik vind het ook jammer dat Nils ontslag heeft genomen. Het zal daar stilletjes worden op Antenne nu hij er weg is.

    Maar als je je job niet meer graag doet en je er zelf niet gelukkig van wordt, is het misschien beter om op te stappen!
    Nils, veel succes met de voorbereidingen van je wereldreis. En hopelijk zie je enkele ex-collega’s (Emma, Babs, Birsen, …) nog terug. Ze zullen je evenhard missen als jij hen!

  2. emilietje

    hey
    ik vind het kei spijtig dat je vertrekt 😦 het zal niet meer het zelfde zijn !!!!!!!!!!!
    maar ja als je het niet meer graag doet en als je je droom echt wil waar maken dan moet je doen wat je wilt .
    maar ik hoop als je op wereldreis vertrekt dat je nog afsheid zal nemmen van iedereen hoop dat je nog niet derikt vertrekt echt waar want we zullen je allemaal missen .

    groetjes emilietje xxx

  3. emilietje

    hey heb nu ook mijn eigen blog gemaakt kom ne keer langs het is ne blog voor over emma te praten dit is het adres http://www2.blogger.com/posts.g?blogID=2982320121012898715

  4. Tine

    Op zo’n momenten wordt duidelijk hoezeer je verbonden bent met wat je achterlaat. Ik denk dat je het nog moeilijk zal krijgen om echt te vertrekken, gevoelsmens als je bent…

  5. Feje

    Volgens mij gaat het nog een eindje duren voordat Nils vertrekt. Ik denk over een maand of 2 … (begin juni ofzo)!

  6. vincent

    ik eb ook een blog!

    http://www.vincent0.wordpress.com

    mis je ook!! ly!!

    groetjes vincent

  7. vincent

    oei een foutje mijn weblog is http://www.vincent0.wordpress.com

    of is dat dezelfe??

    watever!

    xxxxxxxx vincent

  8. joyce

    dag nils,
    ‘k vind et kei erg dat je vertrekt!!!
    😦
    XxXxXxXxXxXxXxX

  9. Angeldust

    😥 k vind het echt super erg dat je weggaat, je houdt toch ook contact met ons he?!
    Maar ik ben blij dat je je droom nu waar kan gaan maken…

    “goede vaart!”

    ciaooo
    Kim

  10. Hanna

    jeeeeej 😦 we zullen u missen!
    hopenlijk blijf je toch bloggen, onze kapitein van de grote vaart 😉

    x Hanna

  11. emilietje

    hey
    als je weg gaat blijft je blog er toch he ?
    ik hoop het dan kunnen we berichten ontvagen van onze stoere kapitein 🙂
    groetjes emilie

  12. @emilietje: idd! Het zou leuk zijn een paar verslagjes te kunnen lezen van de avonturen van kapitein Nils!

    Wanneer je juist gaat vertrekken… ik denk toch ook dat dat nog even zou kunnen duren. Maar in ieder geval, goede reis!

  13. Melvia

    mozeg nils, wat een stom idee om te gaan VAREN!! haha! één wil zeker dat iedereen zit te blèten voor het scherm!!
    moja kvond ook wel zielig zeg!
    Weetje, kvin dat degene die zich voor ”nils” uitgeeft hem wel ’s mag bekend maken. tenzij dat het echt Ides is die alles typt maarja, laten we maar niet zo naif zijn zkr :)!
    in ieder geval zeg tegen Nils dat hij zo snel mogelijk zijn boot keert en terugkomt!
    CIAOOO

  14. hoi !
    jammer dat je vertrekt bij antenne maar je job moet je graag doen . goed dat je het met emma hebt gepraat . ja het zou leuk zijn moest je af en toe een berichtje achter laten over je reis 🙂 .
    veel suxses met je bootje en dat het nog mooier word dan het nu al is 🙂
    grtz charlotje

  15. Angeldust

    @ Melvia
    “één wil zeker dat iedereen zit te blèten voor het scherm!!” uhu… bij het afscheid van Emma… ooooh dat was echt een “TV-knuffelmoment”
    *SNIF*

  16. hej nilsje…
    bn blij dat je je droom achterna gaat…
    maar ik ga je zó missen ! 😥
    echt..
    ik weet gewoon niet meer wat zeggen! 😦 😦
    en dit zal een van de laatste berichtjes zijn he… dus het is wel belangrijk… en het enigste wat ik eruit krijg is…dat het niets zal zijn zonder je!!en ik ga je missen…
    niet meer samen met mn beste vriendin uitkijke naar de avond voor een niewe aflevering om de cutie, nils te zien…
    zucht…
    xx

  17. ik las net het bericht van melvia…
    wauw, ze heeft me even wakker gemaakt 😦
    elke keer als ik hier even kwam sgrijve, was het alsof… jah kweeni, eve egt inleven in het “bestaan” van nils-oscar … en nu ik het las , was da zo eve van… eeja 😮 … :s wie is híj nu eiglk?
    Ides , jah, da weet k …ma wie schrijft hier altijd?
    thats the question 🙂 …
    WIE BEN JE?
    dikke kus

  18. Misschien wel dezelfde persoon als bij Emma en de andere nv-antenne-bloggers…

    Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd ben, dat je nog zo snel niet zal vertrekken. Je gaat het niet kunnen…

  19. Nils ,
    Je zult het ooit wel ontdekken.. Misschien te laat.. Misschien op tijd..
    Dat je échte prinsesje.. niet drijft..
    Ze leeft.. Het is een persoon,een meisje..
    Er zijn veel mensen die niet zonder jou goeie raad kunnen ..
    Die je zullen missen..
    Maar 1 meisje in het bijzonder.. 1 Prinsesje die wacht op haar prins..
    Wie het is .. Zul je wel ontdekken..

  20. emilietje

    hey
    ik denk ook dat je niet zo snel zal vertrekken
    en zoals laura zegt je prinsesje drijft niet en ze wacht al heel lang op u.

    mo morgen naar een communie en weet nog altijd nie wa ik kan aan doen .
    groetjes emilie

  21. Feje

    Tzou zonde zijn voor gans de ‘emma-reeks’ als Nils Oscar over een week of 2 zou vertrekken. Voor kijkend Vlaanderen zou het niet zo spannend meer worden …

    Dus, het kan gewoon niet anders dat de voorbereidingen van zijn reisje nog enige tijd zullen duren. Naar het einde van de serie (juni), zit het er wel dik in, vermoed ik

    Enne zoals Melvia en Melanie schrijven: ik ben ook dik benieuwd wie op deze webblog de rol van Nils op zich neemt. Ides Meire of iemand anders (die al dan niet op alle webblogs van de personages iets neerschrijft)?
    Allezins het initiatief van die perso(o)n(en) is heel mooi. Op die manier kan je echt wel heel goed inleven in de tv-serie!
    Er wordt hier echt wel mooi werk geleverd! Dikke pluim daarvoor (ook al zijn het al dan niet de acteurs uit de serie).

  22. Feje

    Nils, ik vraag me het volgende af:
    Laat je je nu niet doen door Myra door ontslag te nemen? Myra heeft nu echt vrijspel héé door weg te gaan bij Antenne. Was het niet beter om haar nog wat tegenwind geven.

    Ik weet wel dat de situatie van dezer dagen onhoudbaar werd. Maar door de moed niet te verliezen en te blijven vechten tegen haar, kwam het misschien allemaal weer goed.
    Kijk naar Emma, die moet ook tegen haar vechten. Ze heeft het nu idd wel niet gemakkelijk. Maar eens zal er een dag komen waar ze bovenop haar problemen zal komen!

    Maar ja, het is jouw beslissing en ik hoop dat je er gelukkiger van wordt!

  23. OOOH, jammer dat je weggaat. Maar ik geef je gelijk, er is eigenlijk niets dat je nog hier houdt.
    (Al hoop ik eignlijk dat er toch iets is, namlijk Emma:) ).
    Het is leuk voor jou , maar wij en de mensen van Antenne gaan je missen.
    Emma gaat een stuk saaier zijn zonder u! Gelukkig houdt je je blog nog wel bij!

    Ja, ik zou het ook wel leuk vinden als de blogschrijver zich op het einde bekend maakte… maar pas op het einde, anders is het niet meer zo … ja, ‘echt 🙂

    X

  24. wauw, laura heeft het mooi gezegt! :d
    maar ze heeft gelijk, je prinsesje drijft niet…
    hoewel ik begin te twijfelen tijdes dit sgrijven…
    die zeilboot is egt je leven he? 🙂
    doe wat je hartje je ingeeft… denk er alleen ook een béétje bij na 🙂
    HVJ

  25. Anne

    Kga je missen 😦

  26. Laura

    @ Emilie & Melanie ;; Merci .
    @ Nils ;; Z leeft voor jou , voorbestemd.. 🙂 Geloof mij dan togg .. Nu .. Doe je eigen zin 🙂

    Maar ..
    Volg de weg.. Die de GPS in je hart je wijst.. Veel succes !
    Ik ben nog maar 13 ma ksnap ni .. Hoe ge dit nog steeds nie ebt kunne zien .. 😉
    #. Follow The Way Of Your HeartGPS.

  27. Ellen_x

    Nils, ik ga je missen hoor!

    Maar als varen je droom is moet je dat echt doen, altijd je hart volgen!

  28. hallo,

    Ni verkeerd verstaan maar kunde mij niet meepakken en ergens op een onbewoond eiland afzetten. Ik ben het hier kotsbeu!!

  29. Ine

    Veel plezier met uw princes!

    Maar voor je vertrekt, moet je eens iets gaan drinken met Emma. Kwestie van nog eens goe te praten en er nog eens goe over na te denken of dit de juiste moment is om te vertrekken.

    In ieder geval: volg uw hartje. 🙂

  30. Fantoompje

    Nils, je mag niet weggaan!!!

  31. Fantoompje

    Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf het beste vindt… en je hart volgen.

  32. emilietje

    nils je moet dan wat je hart je zegt anders wordt je niet gelukkig .
    maar ik hoop dat je gelukkig wordt met je prinsesje!!!!

    ine zegt voor je vertrek ga eens me emma iets gaan drinken.

    groetjes emilietje

  33. oh, nilsje,
    pppfff, keb echt geen zin om te leren 😦
    tegen volgende week 8 toetsen , wat tekenopdrachten en een heleboel ander huiswerk… ben het hier zo beu 😦
    kwil wel mee met je 🙂
    op je zeilbootje… mhmmmhh, zalig! in de wind …alles vergeten :d
    WakeUp! 😦
    kga niet leren, dan heb ik maar een buis hoor 😦
    ik wil weeeeg!!! 😥
    hvj!

  34. goedemorgen iedereen (ofja middag 😉 )
    kben bij vrienden gaan slapen twas plezant hoor 😛
    kheb deze week niet veel toetsen gelukkig 😀
    zoals de andere zeggen volg je hart en alles komt goed
    grtz charlotje

  35. emilietje

    hey
    ik heb deze week geen toetsen yes :D.
    ik ben gisteren naar het vormsel van mijn vriedin geweest en twas tof en zaterdag is het aan mij.

    en volg je hart

  36. lapetitefolle

    nilsje toch,
    mijn egoistische ik zegt dat je moet blijven, omdat we je gaan missen.
    maar mijn favo schrijver émile de siant exupéry (u welbekend van le petit prince) zegt

    “faites que le rêve dévore votre vie afin que la vie ne dévore pas vos rêves”

    volg je hart! kruip die boot op en ga varen! maar als je midden op zee denkt dat je ons te hard mist, ga dan terug naar antwerpen. hoewel ik niet denk dat je bij antenne nog veel kan gaan doen… je zag er de laatste tijd zó ongelukkig uit in je job… maar dat wil niet zeggen dat je geen vriendschap meer kan hebben met de mensen van antenne. in het bijzonder met babs, want er wordt hier vooral naar emma verwezen, maar je band met babs is ook erg belangrijk voor je.
    al geloof ik dat je dat wel inziet 🙂

    groetjes,
    en voor zij die het frans niet volledig begrijpen, dévorer= verslinden

  37. Ja, ik heb ook gemerkt dat Babs je wel ziet zitten …
    Maar ik zou je toch liever met Emma zien :).

    X

  38. Veel geluk en plezier op je boot!
    Ik hoop dat je de antwoorden vindt op de vragen die je hebt… 🙂

  39. emilietje

    hey
    ja, ik heb het ook gemerkt dat babs je wel ziet ziten maar ja het is jouw leven dus jij besliste wat je doet .
    ik had ook liever gehad dat je zouw bleven maar ik denk dat je gelukkeger gaat worden op je boot (denk ik ) maar moest je niet gelukkig zijn je kan nog altijd terug kommen . dus ik zeg het nogmaals volg je hart en je word gelukkig .

    groetjes emilietje xxx

  40. Feje

    Ik ben eens benieuwd wie de nieuwe productieassistent zal worden bij nv Antenne.

  41. Angeldust

    ik ook wel… maar wie het ook is: hij zal Nils toch nooit kunnen vervangen als je t mij vraagt!

  42. Kijk op het intranet en je weet het.

  43. ...

    Wtf? waar the fuck hou gulder u in godsnaam mee bezig? omg…

  44. emilietje

    waar op intranet moet je kijken ?

  45. Feje

    Deze link: http://www.nvantenne.be/intranet/index.htm

    En dan inloggen met bv. Nils, Emma, …

  46. AAH , ik mis u al 😛 . Na 1 aflevering :)…

    Die Steve hangt nu m’n voeten al uit!
    Hoe ist me de prinses?

    X

  47. @ Hanna en Liefje: hehe kapitein Nils… Eigenlijk klinkt dat nog niet slecht he? 🙂

    @ Feje: er is zoveel gebeurd, oa ook dat van met Myra. Maar dat is niet de hoofdrede hoor. Ik hoop dat Emma er snel bovenop komt, want ze moet inderdaad tegen heel wat vechten…

    @Fanny: met mijn prinses alles goed. Ik zal ze de groetjes doen van jou 😉

Geef een reactie

