Zinken in een zee van tijd.

Ey iedereen,

ik heb niet zo heel veel tijd. Raar he. Want ik zou meer tijd moeten hebben nu. Druk, druk, druk. Dit weekend heb ik volop liggen plannen wat ik met mijn prinsesje ga aanvangen. Grootse plannen, dat kan ik jullie al meegeven. Ik heb mijn huisje een enorme kuisbeurt gegeven. Echt super proper en opgeruimd dat het hier is. Ik dacht dat is stap één in het loslaten van wat stoom en stap één in het werken naar mijn wereldreis. Sorteren wat ik wél en niet zal meenemen. Ik moet wel toegeven dat ik al véél te véél wil meenemen.. dus dat vlot niet zo geweldig. 🙂 Net zoals dat stoom aflaten, want ik mis de collega’s toch wel hoor.

Ohja – uiteraard – als er plaats over is op mijn bootje, dan neem ik jullie allemaal mee!

Ik heb een afspraakje met mijn prinses alweer.. sorry. Ik kom snel weer! Beloofd.

Ciao,

NilsO.

13 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

13 Reacties op “Zinken in een zee van tijd.

  1. Feje

    Misschien is het beter dat het nu ‘druk’ is! Anders zal je veel te veel zitten piekeren over je ontslag en je collega’s!

  2. emilietje

    hey
    je moet niet allen werken he je moet ook genieten van je prinsesje .
    ik hoop echt dat je nog plaats hebt :D.
    je collega’s missen je ook hoor .
    en als er geen plaats meer is zullen wij je ook missen (dat doen we nu al)
    groetjes emilietje

  3. Ellen

    Het is goed dat je het druk hebt, anders val je toch maar in een zwart gat. En je hoort dat toch vaak van mensen die net op pensioen zijn …dat ze het dan altijd veel drukker hebben dan ervoor. Precies alsof ze al het werk tot dan opgespaard hebben. Zo’n grote kuis is daar ideaal voor …want als je iets leuker te doen hebt zal je al niet gauw aan zo’n stom werkje beginnen 🙂 . In mijn geval is dit niet echt geldig …nog veel werk, dus duty calls!!!

    Groetjes!

  4. neemde echt niemand mee?
    Ook niet als ge ze ergens op een onbewoond eiland moogt achterlaten van mij 🙂
    ik weet daarvoor nml een paar goei kandidaten
    Maar goed, heel veel plezier, kben stikjaloers!

  5. Je gaat opkijken van de verhalen die uw oud-collega’s vertellen… Die Steve kan Myra echt wel aan en zet haar af en toe een hak. Je zou er nog van genoten hebben denk ik.

    Plan maar mooi verder…

  6. Angeldust

    whiiiiiii hopelijk heb je dan nog een plekje over he :p
    k ben blij dat je ons op de hoogte houdt van je plannen!
    Heb je Emma nog gesproken? zij zal je ook wel vreselijk missen…

    Hopelijk tot gauw!
    ciaooo
    Kim

  7. hoi
    hopelijk heb je een plekje over voor ons 😀
    tis goed dat je je bezig houd , zo kun je u gedachten een beetje verzetten . als ge u zou vervelen zou ge toch ma piekeren !
    slukes charlotje x

  8. emilietje

    hey
    het is beter dat je het druk hebt dan niet te weten wa je moet doen .
    hopelijk vind je nog een plaatsje voor ons :).

    doe zaterdag mijn vormsel en ben vandaag gaan moeten oefenen op de liedjes en op de gitaar en het was lastig ze .

    groetjes emilietje

  9. IEP!
    Leuk dat je je nu ten olle op je reis kan concentreren… geniet er maar van, want iets zegt me dat dat ni meer lang zal duren … 🙂

    Leuk dat je aan ns denkt!

    X

  10. @ Liefje: hoe bedoel je? Wat spookt die Steve allemaal uit misschien 🙂

  11. Ja dat wil ik ook wel eens weten, ik zit hier maar papers te schrijven en voor te bereiden op de komende examens. ik kan pas vrijdag erachter komen wat die knappe Steve allemaal uitvoert…

    Groetjes NilsO, btw emma en Babs gaan je missen

  12. Nils ,
    Steve is echt niet te vertrouwen .. Die spookt daar iets raars uit ..
    Hij voelt zichzelf VEEL beter dan Myra , terwijl hij beweert dat hij erg naar haar opkijkt . Hij is Emma ook al aan het inpalmen ..
    Alles was beter toen jij er nog was ..
    Steve is niet te vertrouwen .
    Misschien moet je eens langs gaan bij hem.. & hem een Trui cadeau doen ( Inclusief verbrede kraag 😉 )
    Maar Emma moet je ook eens bezoeken ..
    Ze weet dat ze je mist , ze beseft het gewoon niet ..
    😉

    x
    Laura
    Ps : Nils , heb je nog veel contact met Emma ?

  13. loot

    Steve is echt niet te vertrouwen

Geef een reactie

