Kabbelen.

Ey iedereen,

gisteren heb ik een rustdagje ingelast. Eigenlijk was het een excuus om in de middag nog eens langs de Brasserie te gaan… Om wat mensen van Antenne te zien. Ik kwam binnen en zag meteen Emma en Ignace zitten… Het was wat raar. Ze gingen direct door en Emma heeft geen woord gezegd. Zou het nog altijd niet zo goed met haar gaan of problemen met Birsen nog altijd? Wat denken jullie…
Ik heb daarna nog het superkoppel Fie en Dirk gezien. Dat deed echt wel goed. Eigenlijk mis ik die mensen stuk voor stuk. En mis ik mijn computer ’s ochtends opzetten en jullie reacties lezen… Na het opknappen van mijn prinses beloof ik plechtig om weer volledig aanwezig te zijn op mijn blog. Vandaag ga ik mijn grote liefde nog eens bezoeken… Ik zal een foto nemen, dan kunnen jullie haar eens zien?

Ik hoop dat ze mij bij Antenne toch niet te snel vergeten, want heb er eerlijk gezegd een beetje schrik voor.

Ciao,

NilsO.

19 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

19 Reacties op “Kabbelen.

  1. ps: geniet van het mooi weer vandaag!!! Weinig wind, maar kom πŸ˜‰

  2. Ellen

    Zalig weer vandaag inderdaad! Is gewoon op zee gaan dobberen in je boot ook geen optie?

    Op Antenne zullen ze je helemaal niet vergeten, integendeel…zo’n toffe gast πŸ˜‰ .

    En wat Emma betreft, tja, ze ligt misschien nog steeds een beetje met zichzelf in de knoop, maar de ruzie met Birsen is ondertussen gelukkig wel al bijgelegd!

  3. Lore

    Ja, wil je boot nu wel is zien.

    en emma en Ignace…. neeeeee. die gaan helemaal niet samen…

  4. Feje

    Emma komt stilaan weer op haar pootje terecht. Tussen Emma en Birsen komt alles weer goed. Maar ik denk dat ze het wel nog moeilijk heeft met je vertrek!

  5. emilietje

    hey
    het is inderdaat wel een lekker weertje een weertje om op zee te gaan dobberen .
    ik zouw je prinsesje ook wel graag zien .
    bij antenne zullen ze je niet vergeten ze missen je te erg en de ruzie tussen emma en birsen is al bijgelegt .
    emma en ignace dat gaat nie samen.

    groetjes emilietje xxx

  6. Martietje

    Nils , er is iets hé . Maar als je er niet wilt over spreken , dan is dat zo hé . Maar je mag één ding niet vergeten , dat je bij ons terecht kan . Voor veel , meer dingen die je denkt .
    Marietje (k)

  7. Idd.. Als er iets is . πŸ˜‰ Wij zijn er voor u πŸ™‚
    Emma weet niet echt hoe ze moet reageren .. ;]
    Ik vrees alleen .. Dat ZIJ jou wel snel zal vergeten [ Zie haar blog πŸ˜‰ ] Tussen haar en die Steve vlot het wel .. Niet erg te vertrouwen.. Misschien moeten jullie eens bijbabbelen , dingen uitpraten ?
    x
    Laura
    Ps : Snel trug weg hier jij ! Je Prinsesje mist je al πŸ™‚

  8. Maar nee! Emma gaat Nils niet vergeten!!!

    Maar als je met Emma eens goed wil praten zal je bij haar thuis langs moeten gaan hoor, met Ignace erbij kan je nooit een deftig gesprek voeren.

    Ze weet denk ik niet goed hoe ze op jou moet reageren, enerzijds schreeuwt haar hart dat je hier moet blijven en dat je niet had mogen ontslag nemen en anderzijds verstaat ze jou maar al te DAT is wat er aan de hand is met Emma!

    Jou vergeten?? Nooit!
    Je zit in elk van jouw collega’s hun hart.

  9. even een foutje getypt…

    Ze weet denk ik niet goed hoe ze op jou moet reageren, enerzijds schreeuwt haar hart dat je hier moet blijven en dat je niet had mogen ontslag nemen en anderzijds verstaat ze jou maar al te goed.
    DAT is wat er aan de hand is met Emma!

    Jou vergeten?? Nooit!
    Je zit in elk van jouw collega’s hun hart.

  10. Z zal u ook nooit vergete πŸ˜‰ zo ebk et nie bedoeld.. Kbedoel eerder ..

    Niemand is onvervangbaar .. & j zal moete oplette van Steve.

  11. hellow
    leuk idee vn die foto nu kunnen we eindelijk eens je bootje zien !denk niet dat ze je rap zullen vergeten op antenne zo een toffe gast lik hij πŸ˜‰ πŸ˜›
    mss wist emma niet zo goed wat te zeggen , mischien moet je eens met haar gaan praten die ruzie tussen haar en birsen is al opgelost maar denk dat ze het nog met een paar dingen moeilijk heeft !
    pff tis zo een schoon weer en kmoet naar school . kheb de laatste twee uurtjes in de serre moeten werken twas om te stikken :S en morgen 6uur praktijk en dan nog een uurtje turnen kga gewoon dood ! gelukkig dat het bijna weekend is πŸ™‚ kzal nu nog wat genieten van het zonnetje

    prettige dag gewenst en geniet nog van u bootje !!
    grtz charlotje x

  12. NNii-hhiiillsss….
    KKK mmiiiss uuuuuuuuuuuuuuuuu! 😦
    jahjahjah!fotoke!! kwil je pinses nog eens zien :d
    keb ze al eens op ‘emma’ gezien he, maar ik mis ze ook πŸ˜‰
    hihi,
    ooooiitt, wil ik ook eens varen…maar dan huur ik wel een prinsesje πŸ˜‰
    (ZieJeGraag) > ZJG(= mijn chattaaltje;p hopelijk versta jet πŸ™‚ )xx

  13. Angeldust

    idd, zalig weer vandaag! Heb ervan geprofiteerd om de hele namiddag in Maastricht te gaan winkelen :p (niet dat ik dat graag doe hoor, maar het werd nu echt wel hoog tijd om een galakleed te gaan zoeken voor het galabal op het einde van het jaar :s)

    Wel toevallig dat je net zelf voorstelt om een foto van je “prinses” te maken, ik wou het ook net vragen :p want ik ben wel benieuwd om haar eens te zien!

    Je zegt wel dat jouw grote liefde je boot is, maar als je dan zo’n mooie koppels als Dirk en Fie ziet voelt het dan niet alsof je zoveel moet missen? Dat vraag ik me eigenlijk wel af, want volgens mij moet het toch wel eenzaam zijn om zo midden op de zee te zitten met als enige gezelschap je boot…

    ciaooo
    Kim

  14. emilietje

    hey

    bij antenne zullen ze je niet rap vergeten .
    ik zouw graag je bootje eens zien !

    naar school gaan met dat weer da is niet te doen .

    tis bijna weekend genieten van de zon maar het belangerijkste dat ik zal doen zaterdag is mijn vormsel verlang al .

    emma weet gewoon niet wat ze moet denken en zeggen ..

    emilietje

  15. AAAH , gelukzak, jij kan lekker de hele dag bruin worden (of rood natuurlijk πŸ˜‰ ). Terwijl de andere mensen moeten werken!

    ALLEZ, ik mag niet klagen , heb zelf ook een hele namiddag buiten gezeten en die warmte is ook niet alles :).

    Ik denk niet dat ze je zo snel zullen vergeten op Antenne hoor, en Emma zal je zeker oook niet vergeten, ze zal misschien proberen en doen alsof je haar geen reet meer kan schelen, maar volgens mij komt dat nog wel goed ;).

    X

  16. emilietje

    @fanny ik denk dat ik eerder rood zal worden .
    en zoals je zegt emma zal je zeker niet vergeten.

    dus maak je geen zorgen .
    emilietje

  17. Zeg , wat ik me eigenlijk afvroeg … Hoe oud is Babs?

  18. ilse haest

    wel, wel ,ik denk dat emma verliefd is op jou. Het bij dat nog niet gezien?

  19. Emma is verliefd op je, eh πŸ˜‰ πŸ˜‰

Geef een reactie

