Broodje blog.

Ey iedereen,

ik ben even snel over huis gereden om iets te eten. En om jullie nog snel wat te zeggen, natuurlijk 😉 . Vandaag alweer een mooie dag, met alweer veel en hard werk aan mijn prinses. Dat schuren op het dek neemt toch wel meer tijd in dan ik dacht. Enfin. Niet dat we klagen. 🙂
Ik was gisteren mijn fototoestel vergeten, maar ik heb het zonet in mijn zak gestoken! Dan kan ik jullie morgen of vanavond nog bestoken met mijn fierheid. 🙂

Babs is gisteren langs geweest. Dat was echt super! Ik was echt content om nog eens iemand te zien. Soms dan bedenk je van “och ze zijn mij daar al lang vergeten”… maar dan zie je zo’n lief snoetje weer verschijnen en dan weet je weer dat het niet waar is. Mja jullie zeggen dat Emma verder gaat… Ik ben blij voor haar dat het allemaal wat beter gaat. Ik ga haar niet bellen. Het was een beetje raar de laatste keer. We zien wel…

Snel mijn bokes opeten, want ik hoor mijn prinses al roepen! Ik kom hoor, prinsesje mijn 😉

Tot snel!

Ciao,

NilsO.

18 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

18 Reacties op “Broodje blog.

  1. Je moet Emma daarom niet bellen. Stuur haar een mailtje of smsje – je vraagt je toch af, waarom ze zo raar deed tegen jou…

    Het feit dat ze niks zei, knaagt toch aan jou, dus misschien is het niet slecht “de koe bij de horens te vatten”.

  2. Ik zou het ook z’n beloop laten met Emma. Je zal haar vast nog eens tegenkomen in de bRasserie en dan kan je alsnog vragen wat er is.

    Let wel op voor dieje Steve 😛 … Niet dat hij aan u kan tippen hoor, maar hij is Emma wel aant Inpalmen :D.

    Ga nu maar gauw naar je prinses en vergeet de foto’s niet !!

    X

  3. Angeldust

    Aloha!!!
    Ook van het fantastische weer genoten vandaag zo te horen :p :d

    Maar mss kan je toch beter nog even bij Emma langsgaan of haar iets van je laten horen want volgens mij mist ze je toch heel erg hoor…
    Ze was in elk geval toch erg op je gesteld! Mss is ze gewoon te verlegen om de eerste stap naar jou toe te zetten…

    Geniet nog van het mooie weer en… smakelijk!!!

    ciaooo
    Kim

  4. scapa sports !!!

    heej niels

    ik weet dat je het niet meer kan veranderen dat alles al is opgenomen maar mag ik es iets vragen

    gaat het nog wat worden tussen emma en jij ? OF gaat ze een relatie beginnen met stief ???

  5. scapa sports !!!

    oja verget smakkelijk tis nu toch 18.00 uur ik ga straks frietjes eten mmmmmmmmmmmm en jij

  6. kijk eens diep in de oogskes van Babs

  7. NEE , kijk liever in die van Emma 🙂

  8. NEE , kijk liever in die van Emma 🙂

  9. Niet alles is wat het lijkt, Nils.

  10. hej nilsje
    ik vroeg mij af…
    ik vind je naam heel leuk, maar die is toch niet vlaams he?
    Nils-Oscar….
    vanwaar wel?? 🙂
    ik zie dat je geniet van je prinsesje 🙂
    ik ben echt blij voor je, maar ik mis je….
    en wanneer ga je écht vertrekken? 😦
    ik hoop dat je het nog even uitsteld 😦
    en natuurlijk denkt iedereen op antenne nog aan jou!!!!!!!!! net zoals ik mist iedereen je 😦
    het was grappig, tijdens ‘emma’ was ik net iets om te snoepen uit de keuken gaan halen , en net toen, was er een stukje dat jij kwam (je komt er nu niet meer zoveel in voor 😦 😦 ) en ik snel snel trug na den tv : “Nils Nils!! ” da was echt gieren :p
    ppff, mis je!!
    en ps: bel emma toch maar, ze zal blij zijn!!
    ZJG (remember: Zie Je Graag 🙂 )xxx

  11. emilietje

    hey
    ja,bel emma eens of maillen .
    ik was blij dat je nog ne keer op het sherm was!
    hoop dat je niet te vlug vertrekt.

    nog drie dagen en ik doe mijn vormsel !!!!!

    iedereen mist je bij antenne en wij ook .

    groetjes emilietje

  12. @Melanie: Nils Oscar is een Zweedse naam .

  13. K

    Probeer toch maar met Emma te bellen of te mailen …. volgens mij mist ze je ongelooflijk.
    Ze vindt Ignace maar niks, maar kan er niet goed aan ontsnappen…..

  14. Katrien

    hoi nils!

    ik weet niet hoe je van plan bent van te varen maar het eiland Man is zeker een aanrader om even een tussenstop te maken!!! heerlijk genieten van de prachtige natuur daar!

    hopelijk vlot het werk wat in de hitte!
    in ieder geval veel succes!

    groetjes!

  15. Danny

    waart staan die verrekte spellekes???????

  16. scapa sports !!!

    emma is de ware vergeet babs ga naar emma !!!!

  17. koele kikker

    heeej

    ik vind dat je wat meer moet afspreken met Babs !
    Het is echt een toffe meid en ik denk dat ze je nodig heeft 😉

    dikke kus -x-

  18. does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

Geef een reactie

