Dag van de arbeid!

Ey mensen,

 de dagen vliegen voorbij met al dat werk. Ik voel het ook super hard in mijn armen… en mijn rug. Au. Precies een oud peeke 🙂 . Corus is de nieuwe naam van mijn prinsesje. Ik geloof dat ze daarvoor “Breskens” genoemd werd. Geef toe: dat klinkt toch niet zo mooi he? Ik had die nieuwe naam er vrij snel laten opzetten, omdat ze dan al meer míjn prinses was. Klinkt misschien raar… Dat is zoals een kindje krijgen eh, je geeft het al een naam voor het zelf kan spreken hé?! 🙂 Wat een vergelijking Nils! Gelukkig is mijn prinses geen kindje meer. Dat is trouwens totaal niets voor mij nu. Ik hou het voorlopig bij het verbouwen van mijn bootje en het bouwen aan mijn wereldreis. Vandaag is het de dag van de arbeid, een vrije dag voor veel mensen. Een dag vol arbeid voor mij 🙂 Het einde komt wel stilletjes aan in zicht! En dan hop: op het water!

Ik kijk er al naar uit…

Zijn er trouwens nog dingen die ik moet weten van jullie? Ik heb zo het gevoel dat ik achterop begin te lopen… Vroeger was ik altijd zo op de hoogte van het reilen en zeilen. Nu alleen nog van dat laatste 😉 Maar daar heb ik zelf voor gekozen natuurlijk!

Ciao,

NilsO.

22 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

22 Reacties op “Dag van de arbeid!

  1. Nie veel gebeurd..:D
    Zou je niet beter ook vrij nemen?
    En eens wat ex-collega’s van Antenne bezoeken ofzo..?:)
    Je staat niet zo achter hoor..:)
    Denk ik..:)
    x
    Laura

  2. Corus is echt n mooie naam 😀
    Heeft het een betekenis?
    x
    Laura

  3. Ellen

    Wat is er nog gebeurd….? Birsen en haar Veli hebben vlammende ruzie, zelfs zo hard dat ze het bij hem is afgetrapt en bij Emma is gaan logeren. Tussen die twee laatste is het dus wel ongeveer terug in orde. En verder gaan Myra en Steve TuT in duopresentatie presenteren (Steve heeft namelijk wel een voetje voor bij de zender, vooral dan bij die Margeaux als je snapt wat ik bedoel…), Sam is jouw opvolger geworden als studiomeester, maar ik denk dat ze zich dat al lang beklaagt. En de autocue wordt nu om beurt gedaan door Vero en Fie. En ah ja…ik denk dat je wel eens een bezoekje mag verwachten van Babs, ze heeft een nogal belangrijke vraag voor jou. Eén goede raad….denk er toch eerst maar eens hééééééél goed over na!

    Corus is inderdaad een mooie naam voor je boot…betekenis? 🙂
    En de pijn van al dat werken…dat doet ook wel eens deugd af en toe. Dan weet je dat je leeft, zei mijn oma vroeger altijd 😉 , al zal je er op dit moment waarschijnlijk wel anders over denken 🙂 .

  4. hej Nils…
    wat je moet weten van ons (of van mij toch…)…
    dat ik je hard ga missen! 😮 😦
    (of heb ik dat al gezegt? 😉 )
    ‘emma’ is niet ‘emma’ zonder Nilsje…
    maarjah, langst de andere kant is het fijn dat je je droom nastreeft 🙂
    If you’re happy, I’m happy too 🙂 -kus-
    wat je nog moet weten van mij??….
    wat wíl je nog weten van mij???
    er is zoveel te vertellen, maar mijn leven is niet zo boeiend als dat van jou 🙂
    dus , laat me weten wat je wil weten :d (wow, was dat een goede nederlandse zin???? 😉 )
    dikke kus! *MéLL*

  5. Angeldust

    Pieppp!
    Fijn om weer iets van jou te horen!
    Corus is echt een mooie naam voor je boot, maar hoe kom je er eigenlijk aan?
    Echt veel is er voorlopig niet gebeurt, maar volgens mij gaat daar echt wel verandering in gaan komen…
    Dingen die je moet weten van mij? Echt wereldschokkende dingen heb ik de laatste dagen niet meegemaakt (of toch… k heb eindelijk een galakleed gevonden, nu alleen de partner nog 😛 *toevallig iets te doen op 22 juni? :P:P ;)* )

    Nog contact gehad met Emma?

    Enfin k ga maar ns gaan…
    Hopelijk tot gauw!!!

    ciaooo
    Kim

  6. emilietje

    hey
    ja het is een mooi naam maar wat betekent het

    je zouw beter een beetje rusten dus en geniet nog van je dag groetjes emilietje

  7. Corus is een goede naam , al weet ik niet wat het betekent en al had ik eerder verwacht dat je er ‘prinsesje’ van ging maken ofzo … :P. Gelukkig heb je dat niet gedaan, want dat is iets TE… ja gwn , dat is iets TE :).

    Nog iets intressant voor u :
    -Steve en Emma , dat gaat goed! Dus pas maar op dat ge Emma niet verliest.
    -Birsen en Veli , dat gaat minder goed, maar dat staat al hierboven.
    -Philippe heeft een oogje op Birsen.
    -Myra is waarschijnlijk weer iets van plan … 😛
    -Vero is kierewietezot van Steve
    -Babs moet je iets vertellen …

    En ikzelf … Ik heb mezelf overtroffen en mijn meisjesachtige kant wat meer naat boven laten komen, ik heb namelijk 2!!! KLEEDJES gekocht!

    DOEI! Have fun met je corusje 🙂

  8. Ellen heeft eignelijk alles al gezegd… door haar ben je up-to-date.
    Ik denk dat er de komende dagen nog het ene en het andere staat te gebeuren, maar dan zal je het wel van ons horen.

    Nog veel plezier!

  9. hoi
    Corus , een mooie naam !
    heeft het een speciale betekenis ?
    dag van de arbeid is voor de meeste een rustdag … zou ge beter ook eens doen , goed rusten . ge moet niet teveel hooi op u vork willen nemen 😛 .
    grtz charlotje x

  10. ine

    Neem misschien is een dagje vrij & ga je ex-colléga’s is opzoeken.. Vooral is gaan praten met emma. Zij ligt nu erg in de knoop.
    Greetz ine X

  11. Anneke

    Hoikes

    Ik merk nu pas da’k enkele jaren geleden in de straat naast ‘Antenne’ heb gewoont 😀 Fantastisch, ik ging meestal aan de oude brug de zwanen eten geven (en ze tellen) Het was een aangename verrassing. Ik wist wel dat ik de omgeving herkende.

    Nils? Ik denk dat je feitelijk wilt weglopen van alle problemen om tot jezelf te komen, om te beslissen waar je heen wilt met je leven. Dit is allemaal wel in orde maar geef je omgeving geen verkeerde signalen…

    Groetjes

  12. Davy

    Nils,

    waarom wil jij zo dolgraag weg?
    Zit je met schuldgevoelens?
    Een slecht geweten?
    Heb je iets gedaan wat je niet mocht doen?
    Een uit de hand gelopen ruzie?
    met …Marc Jacobs misschien?

    Waarom heb je Emma nooit aangevraagd?

  13. emilietje

    hey

    met birsen en veli gaat het nie zo goed
    myra is weer iets vanplan maar deze keer mzet steve .
    vandaag terug naar school pffff
    heb veel kaartjes gekregen van de communie .

    groetjes emilietje

  14. Anoniem

    zwijg nu s over u stomme communie!

  15. emilietje

    sorry ze

  16. Angeldust

    @ Anoniem…
    Amaai… over onbeschoftheid gesproken…
    Het is hier tof, hou het ook zo!
    Dus hou dat soort opmerkingen gewoon voor jezelf, want die zijn veel “stommer” dan iemand die hier enthousiast is over iets dat ze meemaakte!
    Dank u…

  17. Anoniem

    Srry…, khad et zo dus ni bedoelt! Srry!

  18. Angeldust

    @ Anoniem
    😀 t’is u vergeven 😛 😀
    Het is gewoon zo dat die opmerkingen heel kwetsend kunnen overkomen, zeker als hetgene waarop je reageert zoveel betekend voor de ander…

  19. @ anoniem: ja een beetje laf ook dat je als anoniem komt he… Hou het hier gezellig, want het zijn stuk voor stuk leuke en lieve mensen hier.

    Dus zand erover! 🙂

    @ emilietje: trek het je niet aan hoor, ik ben heel blij voor jou! Hopelijk was het een hele leuke dag en kan je er nog lang van nagenieten!

  20. Koele Kikker

    heeej Nils

    Voor je vertrekt moet je zeker nog een keer afspreken met Babs! Het is een toffe meid en ik denk dat ze je nodig heeft 😉

    DiKKe Kus -x-

  21. mooi geschreven, serieus!!!
    K ben erg benieuwd naar de zeilavonturen (als we die nog te zien krijgen natuurlijk…)

    goed bezig gewoon 🙂

Geef een reactie

