werkend.

Ey iedereen,

veel werk aan mijn bootje vandaag. Vandaar een korte update. Ik denk dat we allemaal op dezelfde golflengte zitten hier… Ik denk er ongeveer hetzelfde over. Ik zou het alleen voor Babs haar geluk doen, maar zelf met heel veel problemen achter blijven. Ik ben super content dat ik niet de enige ben die het zo ziet, dat ik dan de ‘papa’ ga zijn… Babs, Sam en Dirk beweren allemaal dat mijn verantwoordelijkheid eindigt in het potje 😉 sorry voor die uitdrukking…

Ik heb Sam beloofd om er nog eens heel goed over na te denken. En dat ga ik dan ook doen… Dit weekend ga ik in ieder geval goed doorwerken… Tijd dat mijn bootje af is…

Sorry voor de korte berichtjes. Zodra het harde schuur- en verbouwwerk gedaan is, zal ik weer meer te vertellen hebben. Nu is het vooral fysisch afzien. Maar het is voor de goede zaak. Nu nog heel even psychologisch afzien en een keuze maken…

arggh…

Ciao lieve mensen, geniet van het weekend!

NilsO.

14 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

14 Reacties op “werkend.

  1. Ellen

    Afzien kan eens goed doen…zolang je ook ziet dat er vooruitgang geboekt wordt 😉

    En dat je verantwoordelijkheid eindigt in het potje dat betwijfel ik toch hoor…maar dat had ik al gezegd zeker 🙂

    Denk er maar eens goed over na, het kan je hele verdere leven bepalen!

  2. vincent

    ik zou het niet weten e ik zou hetzelfde eggen als jij.

    nog een fijn weekend.

    groetjes vincent

  3. Pieppp

    Nja t’is natuurlijk geen beslissing om zomaar ineens te nemen he, en volgens mij ga je je altijd wel een beetje verantwoordelijk voelen voor dat kindje… denk er maar echt goed over na!

    Nu is het misschien nog even afzien, maar volgens mij ga je dat wel allemaal vergeten zijn wanneer je met je ‘prinses’ kan vertrekken!

    Maak er een leuk weekend van en hopelijk tot gauw!

    ciaooo
    Kim

  4. Ik zou het niet doen, je bent er de persoon niet voor die dat van zich af kan zetten, je zou – zoals hierboven al veen mensen zeggen – er constant mee in je hoofd zitten dat het jouw kind is.

    Misschien zeg je best dat je je er niet goed bij voelt maar dat je haar wel wil steunen en haar helpen om bijvoorbeeld iemand anders te zoeken…of als ze de “procedure” volgt van anonieme donor…
    Dan heeft ze niet het gevoel dat ze jou verliest.

  5. emilietje

    hey
    als je wat harder moet werken vergeet je je zorgen dus dat is ook wel ne keer goe .
    en zoals er velle zeggen je zou het doen om babs gelukkig te maken maar ben jij dan gelukkig ?
    ze zeggen mss dat je geen verantwoording hebt voor het kindje maar jij zit nog altijd met het gevoel van ik ben da papa van het kind .
    en zoals je aan sam belooft hebt denk er goed over na wij kunnen je niet zeggen wat je moet doen het is jou leven en het is jou geluk . denk er dus goed over na

    groetjes emilietje

  6. Anoniem

    IK ZOU HET NIE T DOEN!!!!!

  7. emilietje

    hey

    nils als je het zou doen zou jij dan gelukkig zijn ?
    ja,mss maak je babs gelukkig er mee maar jij moet ook gelukkig zijn het enigste dat ik kan zeggen is denk er goed over na en het is jou keuze .

    groetjes emilietje

  8. Pam

    hej nils!
    je moet er idd goed over nadenken , maar eigelijk stopt het eigenlijk ook wel in het potje . en ik denk dat je babs idd een zeer groot plezier zou doen !
    mjah jou beslissing he
    en nog goed werken aan je mooie boot en dan kan je aan je wereldreis beginnen.
    Maar… ga je dan nog schrijven !?
    ik hoop van wel !!

    Ciao,Pam

  9. charlotte

    of je begint gewoon een relatie met babs en dan komen er ooit wel kindjes? of is dit iets te kortzichtig gedacht :p

  10. hoi !
    als je die kindjes ziet dan weet je dat het jouw kinderen zijn . ik zou er nog eens goed over na denken . aan de andere kant heeft babs meer zekerheid over hoe haar kindje zal zijn als je de vader kent . want een kindje heeft altijd trekken mee van de vader en moeder .
    grtz charlotje

  11. hannatje

    Denk er eens goed overna. Maar ik denk dat dat kind dan ooit zal willen weten wie zijn vader is…
    Maar het is jou keuze hé 🙂

    Dikke zoen aan kapitein Nils,

    Hanna

  12. Aloha!!!

    Goed weekend gehad? Het mijne was in elk geval super 😀

    Heb je nu al een besluit genomen???

    ciaooo
    Kim

  13. emilietje

    hey

    goed weekend gehad ???

    heb je nu al beslist ????

    emilietje

  14. Leentje

    Hey Nilsje
    ik wou dat ik je even kon helpen. Mijn hoofd in de wind en aan niks hoeven denken.
    Niks is echter minder waar. Druk… druk… druk! Laatste jaar hoger onderwijs en heel veel werk. Examens én scriptie. Het is net dat laatste dat me op de zenuwen begint te werken! Maar ik leef op hoop…
    Geniet van je bootje en van je reisplannen!
    groetjes Leentje

Geef een reactie

