twisted minds.

Ahoi schippers,

mijn slapeloze nachten zijn voorbij. Want andere mensen beslissen voor mij. Babs is terug gekomen op haar beslissing. Enfin, Emma heeft haar doen terug komen op haar beslissing. Dus iedereen beslist in mijn plaats. Gemakkelijk zeg.

Sorry voor mijn ironische toon, maar ik was echt pissed toen ze het mij doodleuk kwam vertellen. Ik heb daar dus wel een heel weekend zwaar over liggen denken. Ik heb zelfs slecht geslapen. Ik was totaal nog niet met kinderen bezig. Dan plant Babs die gedachte in mijn hoofd en patat… ik droom van kinderen, ik denk er aan, ik overweeg het bijna… en dan is het allemaal niet meer nodig… och ja… als het zo moet, dan misschien maar beter van niet. Ik vind het toch weeral straf ze…

Ach ja. Uiteindelijk is iedereen alleen  maar met zichzelf bezig. Dirk ook. Eerst leek hij voorstander te zijn. Dat bleek alleen maar zo te zijn omdat hij dan een extra babysit had…Nu is hij opgelucht dat het niet doorgaat. En zo is het altijd wat. Ik vraag me gewoon af of er dan nog aan mijn gevoelens gedacht wordt? Enfin, dat klinkt allemaal veel serieuzer dan het is.

Mijn prinsesje komt dichter bij de perfectie ondertussen. Dat is mijn gelukzalige uitlaatklep nu. Naast jullie leuke reacties natuurlijk. Serieus. Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik zo laat op die blog-kar gesprongen ben. Sommige namen ken ik al… “ah hierzie ons charlotje en emilietje en vincent is er ook” enz. 🙂

Vandaag is weer een intensieve dag. Eigenlijk vind ik dat nog wel leuk, want nu krijg ik eindelijk wat spieren. 😉

Ciao,

NilsO.

15 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

15 Reacties op “twisted minds.

  1. Ellen

    Emma heeft de ogen van Babs doen opengaan en eigenlijk heeft ze gelijk: als dat kind er was gekomen had je je zo verantwoordelijk gevoeld dat je niet was vertrokken op je wereldreis. Zo’n kind zou gewoon een hypotheek geweest zijn op je droom en als goede vriendin (en dat is Babs toch denk ik) gun je je vrienden ook hun dromen. Dus eigenlijk is Babs gewoon tot inzicht gekomen dat ze je dit helemaal niet had mogen vragen…
    Ze had er misschien eerst wat langer mogen over nadenken voor ze het je vroeg (en voordat jij hele nachten wakker gelegen hebt 😉 ), maar iedereen maakt wel eens een foutje hè 🙂 .

    En het feit dat Babs haar vraag nu heeft ingetrokken is misschien juist omdat zij (én Emma) aan jouw gevoelens gedacht heeft…

    Ik zou er toch niet teveel meer over inzitten nu…denk aan je boot en aan je wereldreis 🙂 .
    Dromen zijn er om waar te maken!

  2. vincent

    emma op jou??? je kans is miss. voorbij!

    steve is er nu en aiaiai!!!!
    vero is stikjaloers!

    emma zei nog tegen babs: ‘als ge iemand graag ziet, laat hem dan zijn wens vervullen.’

    zo is het gekomen.

    ma ja soit!!

    groetjes van vincent

    ps badankt da ik in uwe blog sta:)

  3. Ze beslissen in jouw plaats, juist omdat ze het goed met jou menen. Ik sta eigenlijk een beetje versteld van jouw reactie, als je echt niet aan kinderen toe bent zou je juist opgelucht moeten zijn.

    Dirk zijn reactie vond ik ook niet echt kunnen, als goede vriend zou hij jouw zorgen wat serieuser mogen nemen, maar ja, zo is hij misschien nu eenmaal.

  4. Katrien

    natuurlijk niet leuk als beslissingen in jouw plaats genomen worden… maar ik denk inderdaad dat er wel veel verantwoordelijkheid bij zou komen kijken… en dan zou je prinses waarschijnlijk hebben moeten wijken… is het niet beter zo dan? niet dat dat kindje niet heel veel geluk zou hebben gehad met jou als papa, maar misschien moet je toch maar eerst je eigen dromen waarmaken…
    in ieder geval een beetje goed nieuws: mn eindwerk is bijna af! dat druilerige weer is toch beter voor mijn schrijfactiviteiten blijkbaar…

    groetjes! en veel opbeurende vibes!

  5. Had je echt serieus overwogen om het te doen? Dat vind k echt chique van je… niet iedereen zou zo ver gaan voor zijn vrienden als je het mij vraagt…

    Is je boot nu bijna af? We mogen toch naar de doop komen he 😛 😉

    He he… hier bij mij ist dikke stress… Morgen moet ik mijn eindwerk gaan voorstellen voor 2 jury’s :S : 1 jury voor de handelsvakken en 1 voor de talen en ik heb zo t gevoel dat het een drama gaat worden… dus moest je morgen even niet weten wat te doen, wil je dan mss je vingers even voor me kruisen? Ik zal het nodig hebben :S *snif* 😥 😦

    Moge de godin je pad verlichten…
    ciaooo
    Kim

  6. Laura

    Hoi nils..
    Emma heeft het beste met je voor..;)
    Zij denkt niet aan zichzelf.. Ze denkt enkel en alleen aan jou !
    & je prinsesje natuurlijk ook Hé maarja.. Zoveel hersentjes heeft nie nog echt éh!
    Weetje..Je moet niet treuren om die ‘baby’ die er nooit zal komen .. Je Prinsesje is een soort van JOU KINDJE hé.;)
    x
    Laura
    Ps. : Misschien moet je eens een abbonement op het vingerspiertrainingscenter nemen.. Al train je hier ook wel veel hé 😉

  7. Laura

    Vincent ;; Emma eeft ook gzegd .. Als ge iemand graag ziet moet ge die durven loslaten ..
    x
    Laura

  8. hoi !
    als je op babs haar vraag was ingegaan was je waarschijnlijk nooit met je bootje vertrokken . je bootje is je droom en als je een kindje hebt dan zou je verantwoordelijk voelen .
    straks ben je zo een echte stoere kapitein met zo vn die grote spierbundels en een tattou van een ankertje op je bovenarm 😛 kheb een grote fantasie 😛 😀 maar zo zijde ook goed zu 😉
    leuk dat je me naam al kent 🙂
    tis te hopen dat het zonnetje snal wer van de partij zal zijn . kben vandaag weer thuis gekomen met natte voetjes . kwas blij dak thuis was nu lekker bij de verwarming 🙂
    grtz charlotje

  9. héhéhé!
    en melanieke? 😉 😦
    nu voel k me wel wat buitengesloten hoor 😦
    xx

  10. Nena

    Heeyla Nils O.

    Ik vind het echt erg voor jou dat Babs zo ineens van gedacht veranderde. En dan nog wel door een gesprekje met Emma. Ik hoop da ge deze nacht dan ook echt goe geslapen hebt he 😉
    Tis wel cool dat u boot bijna af is. Ik wil mee gaan op wereldreis. In september ben ik gaan zeilen naar Engeland. Mijn zus stuurde, ik navigeerde en we zijn er geraakt!!! 😀 Dus als ge gezelschap zoekt…
    En zie maar da ge nog goe werkt, goe slaapt, en heel wat spieren kweekt… :p

    DIKKE KUS
    XX Nena XX

  11. Anneke

    Hoi Nils

    Ik ben blij dat je erover hebt nagedacht om toch donor te zijn. Ik kan ook begrijpen dat je je wat in de war voelt nu Babs haar vraag heeft terug getrokken. Volgens mij wilt Babs het héél erg graag maar wilt ze niet dat het voor jou problemen levert. Maw, ze denkt eerder aan jouw gevoelens dan haar wens, haar droom. Als dit niet mooi is van haar. Zou je niet eens met haar gaan praten ofzo, probeer de band tussen jullie opnieuw optimaal te krijgen zoals het voorheen was.

  12. Kristof

    heeey NilsO,

    Cava ? Ja vrouwen het is wat he ?!?
    maar langs de andere kant wat zou een man zijn zonder ? Ah ja heb je hulp nodig aan uw prinsesje ? ik wil altijd komen helpen hè !
    Aah ja vergeet niet dat het zondag moederdag is he ! zijn uw ouders eigenlijk in België ?
    Alez succes nog en tot de volgende …

    Grtz

    Kristof

  13. Iep ,
    ik begrijp dat je je nu als een soot speelbal voelt, maar geef toe dat er een grote last van je schouders is gevallen. Je zou niet vertrokken zijn als ‘vader’. Nu kan je je weer ten volle concentreren op je prinsjesje en je reis, en is dat niet wat je wilde?

    X

  14. Marta

    Hey Nils,,

    tis al n tijd geleden dat ik is n comment heb geschreven ,,maar kheb het druk.. ik heb mijn polse gebroken enz %-)

    Nou ja,, ik wou eens zegge dat ik het wel fijn vin da je ook eens aan ons denkt 😀
    dus ; nen DIKKE DANKJEWEL
    😀
    CiaoCiao
    xx Marta

  15. Pingback: Top Posts « WordPress.com

Geef een reactie

