eum…

Ey,

ik ben gisteren Emma tegen gekomen in de Brasserie. Onder het blogmotto: praat met haar ๐Ÿ˜‰ , heb ik dat dan ook maar gedaan. Ik had wel de indruk dat zeย een beetje wegliep. Ik zat nog maar net neer of ze ging al weg. En ze had dan nog eens net een koffietje besteld… Enfin, werkende mensen natuurlijk… ik zal het al vergeten zijn, hoe dat voelt ๐Ÿ™‚
Ik heb haar wel kunnen vragen wat ze eigenlijk aan Babs verteld heeft. Blijkt dus dat ze het helemaal niet slecht meende. Ik vond het eigenlijk heel lief en oprecht wat ze zei… Soms verschiet je toch van die Emma hoor. Ik ben echt content dat ze haar draai helemaal gevonden heeft op Antenne. Beter dan ik zelfs ๐Ÿ˜‰ .

Dat slechte weer speelt op het gemoed. Ik voel me zo pffft vandaag. Ik denk dat ik gewoon de afwas ga doen en wat ga strijken en dan op mijn gemakje naar de hangar vertrek… Boeiend toch, dat zeemansleven? ๐Ÿ˜€

Ciao,

NilsO.

20 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

20 Reacties op “eum…

  1. balldrick

    emma vind het denk ik nu gwn raar om met je te praten vanwege haar gevoelens. nu je eindelijk besloten hebt om op je wereldcruise te gaan wil ze je niet in de weg staan en om je te vergeten is je negeren soms net ietsje gemakkelijker :p

    mja kad ook liever het zonnetje en de warmte das zo lekker gezellig. nu mee die regen zit ik heer weer te hoesten en te proesten en ik haat dat maarja tis maar goed dant is regent da de plantjes ook is drinken krijgen en da we in de herfst ons niet blut moeten betalen aan alles omdant te droog is geweest in de zomer en weinig gelukt is hehe
    ahja we zien wel wat het leven brent en remember: wat moet gebeuren zal gebeuren

    dada

  2. emilietje

    hey

    emma heeft iederdaat haar draai wat gevonden bij antenne
    veli is vertrokken naar zijn ouders omdat birsen heeft wat tijd nodig om na te denkke

    @nils je zit niet meer zo veel op je blog is dat mss omdat je zo bezig bent met je prinsesje ?

    en iedereen voelt zich wel pff met dat weer !

    emilietje xxx

  3. ess

    Kunt ge da nu geloven??? Ik wist niet wat ik zag. Emma en Steve deden van lebberketouch. Nog effe en het is van poepekezwam en foefkeroef. En wat ga je dan met je zaad doen hรฉ Nilso?

  4. .Pieppp!

    Blij dat je eens met Emma gepraat hebt… Maar mss moet je toch eens een echt goed gesprek met haar voeren, want volgens mij gaat het een beetje de verkeerde kant uit tussen haar en Steve…

    Hoe gaat het met je prinses?

    Moge de godin je pad verlichten…
    ciaooo
    Kim

  5. Anneke

    Hoi Nils

    Blij dat je met haar gepraat hebt. Ze was er inderdaad snel van door… Misschien is het omdat het haar wat zeer doet dat je er nog steeds bent. Omdat ze misschien haar gevoelens (indien ze die heeft) in bedwang moet houden, in jouw bijzijn.
    Nils? Zou je toch donor worden indien Babs haar vraag niet had teruggekrabbeld?
    Ik hoop dat het wat vlot met je boot.

    Groetjes!

  6. Ik denk dat jij en Emma pas een echt goed gesprek gaan kunnen voeren als het op een plaats is waar jullie alleen met zijn tweetjes zijn.

    Ze voelt zich blijkbaar steeds beter bij Antenne, spijtig dat jij er ook niet meer bent, dan voelde ze zich misschien nog beter… wie weet

    Nog veel succes met je boot!

  7. Ik vond het gisteren ook heel oprecht met Emma.
    Goed dat je met haar gepraat hebt, al ging dat niet zo vlot … :).
    Wel stoer hoor, strijken, wassen, echt een stoere zeeman :P. Ik zou maar oppassen voor Steve, want hij is echt geen goede jongen voor Emma!

    X

  8. vincent

    ik voel mij ook zo pfff oomdat wiskunde niet goed ging maja, ik ben er oook nooit ged in hea

    groetjes vincent

  9. Nena

    Idd wel goed dat je met Emma gepraat hebt, maar als ik Emma was… Ik zou wel weten wie van jullie 2en te kiezen ๐Ÿ˜‰ Ik vond het echt “IIEEUUWW!!!” Maar ja.. Smaken verschillen nu eenmaal hรฉ :p

    En wat het weer betreft… Ik hoop ZOOO hard dat het beter wordt morgen!! We gaan met onze klas een uitstapje naar Walibi maken en met zo’n regen…
    Maar we zullen ons wel amuseren!!
    Doet gij da ook maar hรฉ!! ๐Ÿ˜‰

    XX Nena XX

  10. ammeu

    to ess: Pff, Steve is een kleintje, hij kan niet zonder zijn lijntje. Dat gaat nog wat worden daar op antenne. En wat als die Margaux dat te weten komt?

  11. hoi
    is goed dat je met emma hebt gepraat , nu weet je teminsten dat ze het niet slecht bedoelde ๐Ÿ™‚ . wat moet je nog allemaal doen aan je bootje ?
    khoop ook dat het zonnetje uit komt zu ๐Ÿ™‚ !!!
    grtz charlotje

  12. Nellie

    Nilske Nilske Nilske,

    ga toch gewoon voor Emma, ge ziet dat meiske graag!

  13. lapetitefolle

    een uitstapje naar walibi? waar is de tijd dat de kindjes nog naar school gingen om te leren? (af en toe denk ik, die zouden beter wat meer spellingslessen krijgen en wat minder communietjes vieren, maar goed, al doet inderdaad met een t PIJN aan de ogen, ik typ af en toe ook eens een foutje)

    nilsieboy, je zag er weer goed uit gisteren!

  14. Martha

    Jah , het weer is nie te doen he ! pffff , zoo stom !
    ๐Ÿ™‚ maarja , je moet er t beste van make e, go eof slecht weer e ๐Ÿ˜‰

  15. Yeeeeeey mijn GIP is gedaan :D:D:D

    wassen en stijken ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€
    Nils Oscar: de nieuwe man

    Zie je nu hoeveel je voor Emma betekent? Ze wil er alles voor doen zodat jij je droom kan waar maken… zelfs stoppen met van jou te houden: Als je van iemand houdt moet je hem ook kunnen loslaten: vind je dat niet ongelofelijk mooi gezegd?

    Sweet dreams xxx
    Kim

  16. lapetitefolle

    @ammeu: vraag me af of die steve nog wel et doen heeft met margooo (ofzooo), aangezien hij tot nu toe elke dag met een andere griet op cafe zit en weinig tijd lijkt te besteden aan zijn maitresse. volgens mij duurt het niet lang meer voor ze hem buitensmijt en dan bij fenix (ofzooo) begint!

    faites que la reve devore votre vie afin que la vie ne devore pas vos reves

  17. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  18. lena

    Hallow,

    ik zie dat dus echt niet goed aflopen tussen steve en emma he.. die steve is nie van de goede soort maar doet zich wel zo voort.
    En Nils, als Emma haar kop stoot met die steve, geef haar dan aub niet het gevoel dat het aan haar ligt! Het ligt aan snuivende Steve! Ze verdient veel beter. Ge moet echt is wakker worden zenne jongen.

    groetjes

  19. Ilke

    Hmm .. die Steve is niks voor Emma!
    Niet te vertrouwen dat kereltje!
    Nils zou nu eenmaal de gedroomde schoonzoon zijn ๐Ÿ™‚
    Nog zo ‘ns รฉcht een mooie jongen zonder dikke nek, .. houden zo Nils!

  20. ikke

    wtf is foefkeroef????

Geef een reactie

