nieuwe week, nieuw geluid.

Ahoi matroosjes,

de regendruppels vallen alweer minder en minder op mijn hoofd, dus dat is al een goede start! Ik heb dit weekend gewoon zaaaaalig niets gedaan. Naar wat rommelmarktjes geweest voor wat details om mijn prinsesje mooier te maken. Niet dat ze het nu niet is natuurlijk. She’s the most beautiful princess of them all! β™₯

oh my god πŸ™‚ Ik zit al veel te lang met mijn bootje op het droge denk ik. Tijd om de zee te bevaren. Binnenkort komt de inspectie langs en dan krijg ik (hopelijk) mijn groen licht. Zet dan jullie zeemanspetjes op, steek die pijp al maar op en hang de masten al maar buiten! Ik heb zo hard gewerkt dat het wel goed MOET zijn.

Ben gisteren middag met Dirk een pintje gaan drinken in de Brasserie. Hij klonk echt een beetje down. Op het werk zou de sfeer blijkbaar nog altijd niet goed zitten… Lang verhaal. Stiekem ben ik dan wel blij dat ik er niet meer werk, maar tegelijk mis ik die chaos daar wel hoor.

Ik haast me weer terug naar de hangar waar de toxische geuren van verf, vernis en mannenzweet op mij al wachten! mmm.

Ciao,

NilsO.

19 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

19 Reacties op “nieuwe week, nieuw geluid.

  1. Ellen

    Mja, de sfeer bij Antenne is niet meer wat het geweest is. Misschien omdat jij er bent weggegaan πŸ˜‰

    Verf , vernis en mannenzweet…dat laatste zou misschien nog wel kunnen meevallen, maar de rest… AllΓ© ja, iedere z’n goesting hΓ¨! πŸ˜‰

  2. vincent

    oei kwas toch nie de eerste.

  3. vincent

    hey nils, je kijkt er al zolang naar uit voor uit te varen,probeer je nog een beetje in te houden hΓ©!:) ik wens je toch alvast het allerbeste toe!

    groetjes van vincent

    ps ik kijk vanavond wel ies of da ge ed geantwoord, ik mail nu vanop school

  4. Hopelijk gaat de inspectie goed en kan je dan met veel goed moed vertrekken.

    groetjes!

  5. Fanny

    Ik hoop voor u dat je groen licht krijgt!
    Maarja, er steekt zoveel zweet, bloed en tranen in dat het niet anders kan!

    X

  6. We duimen voor je !
    πŸ˜‰

  7. hoi
    je hebt zo veel aan je bootje gewerkt dat je het verdient om groen licht te krijgen πŸ™‚
    het was heel de dag mooi weer en nu begint het weer te druppelen 😦 khoop dat het tegen morgen beter is πŸ™‚
    veel succes met je bootje !
    grtz charlotje

  8. euh Nils ik zou u toch wat meer bezig houden met Emma. ze loopt recht in haar ongeluk. en euh ik weet da ge haar graag ziet ze. :p

    groetjes

  9. Piepppp

    k zal voor je duimen… πŸ˜€
    maar die pijp opsteken vind k toch niet zo’n goed idee πŸ˜›

    Maak der nog een leuke avond van!
    ciaooo
    Kim

  10. stephanie

    Ik duim voor je mee, het zal wel goed komen met dat prinsesje van jou.
    xxx steph

  11. Nena

    Eeyla!!

    Als ge nog wa werkt, dan zult ge wel mogen vertrekken binne een paar dage, weke… πŸ˜› Da komt er nog wel van. Geniet nog maar wa van u leven ter land en later (niet veel later waarschijnlijk) komt da leven ter zee wel. (En in de lucht houden we achterwege :D)

    En ja… de sfeer op Antenne… Khad Emma liever met u gezien dan met Steve zenne… πŸ˜› Het kan aan mij liggen hΓ© πŸ˜‰
    Zie maar da ge haar nog ne goeiendag gaat zeggen voor ge vertrekt!!!

    XX NENA XX

  12. emilietje

    hey

    ik hoop dat je groenlicht krijgt ik duim ,
    denk wel sat het goed komt !!!

    heb de rest van de week geen school πŸ™‚

    emilietje xxx

  13. nilsje

    ’t komt wel in orde!
    Ik vind het wel jammer dat het misschien op die manier niets zal worden met Emma.
    Jullie zouden zo een mooi koppel zijn …

  14. @ Ellen: ik denk niet dat het dat helemaal is hoor… al vind ik het wel lief van je πŸ™‚ … nu is Dirk zelfs van plan om free-lance te werken.. ik vind het een beetje stom. Hij loopt eigenlijk gewoon weg van het probleem en pakt het niet echt aan. AlΓ© ja.. niet mijn zaken natuurlijk.
    Oh en mannenzweet is ook niet mijn eerste keus hoor πŸ˜‰ het is momenteel zowat het Γ©nige dat ik nog ruik… Γ©n koffie ’s ochtends… gelukkig maar. πŸ™‚

  15. @ rest: bedankt voor het duimen… we zullen wel zien zeker? :-s blijven duimen dus πŸ˜‰

  16. Ellen

    @NilsO: Je hebt volledig gelijk dat Dirk wegloopt van zijn problemen…Maar geef toe, eigenlijk heb jij dat ook zo’n beetje gedaan door ontslag te nemen hΓ¨.

  17. @ Ellen: dat is kei maf dat je dat zegt… vandaag zei iemand net hetzelfde tegen mij…

    moet weg… vanavond meer uitleg… nu… geen.. tijd… argh…

    vlucht… πŸ˜‰

  18. Lila

    @ NilsO: Ellen heeft gelijk, maar van wat ben je weggelopen, van emma, of van myra of van beiden??
    Hopelijk kom je emma en steve eens samen tegen en valt dan je frank dat je emma niet mag achterlaten..
    Liefs..

  19. Feje

    Nils, wat Ellen zegt klopt eigenlijk wel … Dus zeggen dat Dirk wegloopt en daardoor niet oplost is eigenlijk niet terrecht, want jij deed net hetzelfde!

Geef een reactie

