Giek.

Ey iedereen,

stop jullie streepjestruitjes al maar terug in de kast hoor, want het werd dus een rood licht… ๐Ÿ˜ฆ De inspecteur had barstjes gevonden in de giek. Ik had die zelf ook al gezien, maar dat is een stevige stukje hout, dus ik dacht dat het geen probleem was. Blijkt dus van wel…. pff dat gaat mij meer dan โ‚ฌ600 kosten! Ik heb dat geld nu wel, maar dat is toch een extra hap uit mijn budget. Misschien dus dat ik maar best eerst nog wat bijklus. Voor eventjes.

Ben zonet met Dirk ietske gaan drinken. Gaan klinken op zijn ontslag zeg maar… hij stelde voor dat ik gewoon terug bij Antenne moet komen werken. Als freelance. Ik vond dat eigenlijk nog niet zo een heel slecht idee… wat denken jullie?

Het is nu al wat laat en ik heb nog wat denkwerk te doen, dus ik kruip snel onder de dons vandaag…

Ohja. Dirk zei ook nog dat Emma zo veranderd is…. ben benieuwd… heeft er iemand van jullieย haar al gezien? Trouwens dan klopt jullie uitleg niet he. Want van jullie kreeg ik te horen dat het niet zo goed met haar ging ๐Ÿ˜‰ Jamaar jamaar… wat is dat hier allemaal?

Ciao en geniet van de Hemelse dag morgen ๐Ÿ˜‰

NilsO.

25 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

25 Reacties op “Giek.

  1. cieke

    damn, spijtig dat je geen groen licht kreeg,
    maar ik vind het wel leuk dat dat wel wil zeggen dat je wat langer blijft, kunnen we nog is afspreken.
    Idd je moet Emma is opzoeken, ze heeft een nieuwe look, staat haar goed. En hoe het met haar gaat, wel momenteel goed, maar vraag maar eens aan Ignace, die weet er meer over

  2. Feje

    Jammer dat je een ‘rood licht’ hebt gekregen van de inspecteur. Moet wel een zware domper zijn geweest voor je.

    Eventjes bijklussen vind ik wel een mooie optie. En als freelancer bij Antenne, waarom niet! Dan zie je nog eens je oude collega’s terug, ik denk wel dat dit fijn moet zijn.

    Wat Emma betreft, jaja die is serieus verandert. Daar zal je nog van verschieten … En zoals Cieke zegt, ze heeft o.a. een heel nieuwe look, die haar beeldig staat. De rest zal je wel van de anderen hier vernemen of zul je zelf moeten ontdekken. Kwestie om je wat niewsgierig te maken!

  3. Ellen

    Doen! Terug bij antenne gaan werken bedoel ik, hรจ. En je moet je vooral niks aantrekken van Myra, Steve zet haar op tijd en stond wel eens op haar plaats.

    En ja, Emma is veranderd: ze heeft veel zelfvertrouwen gewonnen, maar hoe ze zal reageren als jij daar terug zal staan…dat weet ik toch niet. Ik denk niet dat Steve erin geslaagd is om jou te doen vergeten…

    Spijtig dat je niet kan vertrekken, maar langs de ene kant is het misschien wel zoals die inspecteur zei: zorg dat al je problemen opgelost zijn voor je vertrekt! Maar dat had ik al gezegd in de vorige post zeker ๐Ÿ˜‰

  4. girl

    Hey nils kvind het aan de ene kant wel jammer da je rood licht hebt gekregen maar aan de andere kant ben ik wel blij want kdenk da gij emma ga kunnen helpen

    Trouwens als je bij Antenne ga ga werken geef ik u ene goeie raad. LET OP VOOR STEVE.

    Meer ga k nie zeggen ge moet de rest maar ondervinden.

    Trouwens Emma ’s nieuwe look is wel schoon maar… nee kga stoppen ge moe maar ne keer bij Ignace langsgaan

    XXX GIRL

  5. vincent

    nilskenilskenilske,
    kijk es op mn blog: http://www.vincent0.wordpress.com en dan zul je het direct zien. een volledige metamorphose zeg maar.

    baai de weej, wat is een giek?
    geniet van de vakantie

    vincent

  6. Aloha

    ๐Ÿ˜ฆ Jammer dat je je vertrek nu nog langer zal moeten gaan uitstellen. Maar aan de andere kant… misschien is het wel goed dat je nog even terug naar Antenne gaat…

    Emma’s metamorfose is inderdaad wel drastisch, maar onze negatieve commentaar ging eigenlijk vooral naar wat er allemaal gaande is tussen haar en Steve. Maar misschien kan jij nog beletten dat ze haar helemaal in haar ongeluk zal gaan storten?! Er voor haar zijn zal al genoeg zijn…

    Jij ook heel heel leuk verlengd weekend! (als je dat neemt tenminste he :P)

    ciaooo
    Kim

  7. hoi
    dan van bij antenne gaan werken vind ek een goed idee . zo zie je iedereen weer terug ! en mss kan je zelf nog een beetje extra bijverdienen voor je reisje zodat je zeker genoeg geld hebt :p
    emma is wel heel veranderd . sinds steve der is is ze gelukkig maar kweet nie of dat nog zo lang zal duren want die gast snuift en ligt met de madam van de zender in bed ! als emma dit weet denk ik niet dat ze nog zo gelukkig zal zijn ๐Ÿ˜ฆ

    gtrz charlotje

  8. Hy Nils,
    Jammer van die ‘giek’ (Wat dat ook moge zijn ๐Ÿ™‚ ) maar dan zit er niets anders op dan een nieuwtje te plaatsen zeker? โ‚ฌ600 is veel centjes… Maar als dat betekent dat je de oceaan kan oversteken zonder haaienvoer te moeten zijn, dan zou ik toch maar luisteren naar wat die inspecteur zei ๐Ÿ˜€ Ik vind het trouwens een goed idee dat je terug even bij Antenne zou gaan werken, zo zie je iedereen daar nog eens terug ook ๐Ÿ˜‰
    Kuss, Katiia

  9. Spijtig van dat rood licht. Maar goed dat je er al een mogelijke oplossing voor hebt, dat zorgt er toch voor dat je je reis niet helemaal moet uitstellen.

    Met Emma zelf gaat het eigenlijk best goed, het probleem zit hem eigenlijk in de persoon waar ze mee omgaat. Nu zweeft ze op wolkjes maar ik vrees dat ze binnenkort wel eens heel hard tegen de grond zou kunnen smakken en dan zal ze je wel nodig hebben!

    Dus zorg maar dat je klaarstaat ๐Ÿ˜‰

  10. Nena

    Eeyla,
    Da is ZO SUPER-ZONDE da gij nog ni kunt vertrekken!! Voor u dan. :S Maar het komt nog wel. Gewoon nog wat werken (โ‚ฌ600 is anders wel veel) en ge zult binnenkort wel kunnen vertrekken.

    Terug naar Antenne gaan zou ik langst den ene kant wel doen en langst den andere kant ni…
    Volgens mij gaat het moeilijk zijn voor u om Emma samen te zien me Steve en om ook terug “normale” conversaties te hebben met Babs…
    Langst den andere kant zou het natuurlijk wel fijn zijn voor u om u vrienden terug te zien enzo..
    Als ik van u was, zou ik gewoon verder werken aan u prinseske zoda ge kunt vertrekken en uw dromen kunt laten uitkomen ๐Ÿ˜‰

    Zie maar wa ge ermee doet ๐Ÿ˜€

    XX NENA XX

  11. lapetitefolle

    tja, bij antenne werken lijkt misschien wel een optie, maar al eens gedacht aan JP? ik zie m al bezig: “eerst zonder pardon vertrekken en nu met hangende pootjes terugkomen.” ik vrees trouwens dat antenne zelf echt wel in slechte papieren zit. langs de andere kant is er philippe nog die je vast wel zal willen helpen natuurlijk.

    geen paniek, die reis komt er nog wel! je moet het zo bekijken: je zit nog een boomstam van je droom verwijderd, na al wat je ervoor gedaan hebt is dat toch maar klein bier eh ๐Ÿ˜‰

    en wat emma betreft, laat dat gewoon z’n gang gaan. volg je hart! als dat op zee ligt: varen maar! als het bij emma ligt zal het wel iets moeilijker zijn…

  12. sienebien

    hey nils,
    je moet echt emma eens gaan opzoeken
    ik geloof niet dat ze je al helemaal vergeten is!
    doe toch iets ! jullie zien elkaar graag en ga nu weer niet beginnen over uwen boot รฉ
    kom trug naar antenne!

  13. Karen.

    ola.
    toevallig ‘emma’ ook op internet ontdekt.
    over emma zelf ben ik het eens met al de rest..
    jullie sprookje is nog niet over..
    x

  14. emilietje

    hey

    jammer dat je geen groen licht hebt gekregen !!

    en dat van bij antenne iss geen slecht idee

  15. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  16. Fanny

    Hej!
    *Steekt Streepjestruitje weer in de kast*. Jammer dat het niet doorgaat, maar dat komt nog wel!
    Nu heb je toch de tijd om al je ‘problemen’ op te lossen (als die er zijn) zoals die inspecteur zei!
    Bij Antenne gaan weren als freelance vind ik een super idee! Alleen hebben ze wel al een studiomeester… Dus ik weet niet wat ze je kunnen aanbieden… De job van Birsen misschien ? SHMINKER :). (Of nee, toch maar niet)

    Emma heeft inderdaad een hele metamorfose ondergaan en is gelukkiger dan ooit, maar dat gaat niet lang duren … Volgens mij toch.
    Ik denk dat ze nog altijd het meeste voelt voor jou!

    X

  17. Maaike

    Nils, ik weet nie goed zu, ge laat eerst iedereen in de steek bij Antenne (wat ik wel begrijp na Myra’s avances), en daarna zou je efkes terugkomen, omdat het jou dan uitkomt. Waarom wou je der dan zo vlug mogelijk weg eerst? Begrijp het toch niet goed zu … Vind het beetje egoรฏstisch om terug te gaan nu jij hen nodig hebt en hen weer in de steek te laten als je hebt wat je moest hebben. Sorry zu, vind je toffe gast, maar heb liever eerlijk te zijn, je vroeg onze mening hรฉ …

  18. mii

    Jammer van je boot…
    Er is veel veranderd!
    Dirk heeft gelijk Emma is erg veranderd , ga terug je gaat het wel merken.
    Ddaah

  19. stephanie

    Hey nils O,
    waarom niet terug gaan werken bij antenne tot je geld genoeg hebt voor je bootje. Wel stom da ge nu geen groen licht krijgt.
    Over Emma die veranderd is, ja ze is veranderd, nieuwe look en zo, en ze is samen met steve. Maar of dat da goed is , vind van niet zene.
    Maar ja

    xxx stephanieke

  20. cinderellake

    rood licht is daarom niet slecht… Dat geeft u kans om nog een iets met Emma te gaan drinken… Nu is de moment, echt waar!!!

  21. hey iedereen, waar kan ik spel 8 vinden???
    is dat op de site van e vdab en zo ja waar?
    groetjes booh

  22. kijk op het emmaforum (vind je via google)

  23. wat is de code van die kluis aub?

    booh

  24. Emma straalt en gata er gewoon voor, en ze denkt dat ze verliefd is op Steve…maar…

  25. Cinderellake, je mag eens drie keer raden ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

