Eerste werkdag.

Ey iedereen,

ik wilde dat dit een heel positief berichtje ging worden, want het was eigenlijk best een positieve dag. Alleen is de dag heel raar geëindigd. Enfin.
Ik ben dus terug aan de slag bij Antenne. Voor eventjes maar. Ik was heel zenuwachtig om daar terug rond te lopen enzo, maar het viel echt heel goed mee. Ik was al vergeten wat voor fijne mensen daar eigenlijk niet werken. Zelfs Myra deed weer normaal. Natuurlijk altijd voorzichtig zijn bij haar, maar het begon wel al super. Emma heb ik niet op het werk gezien, maar wel zonet in de Brasserie… Ik was eerst langs haar appartement geweest, omdat ik het toch raar vond om haar niet gezien te hebben op ’t werk… Niemand thuis, dus ik probeer eens in de Brasserie en daar zat ze inderdaad. Maar met die Steve. Aan den toog te zoenen. Ik vond het een beetje ongemakkelijk om te zien eigenlijk.

Misschien ben ik gewoon te lang alleen en kan ik die intimiteit in het algemeen niet aan. Het is gewoon… ik moet die Steve niet… en ik snap niet wat Emma in hem ziet. Maar ze moet er wel super gelukkig bij zijn, want iedereen zegt dat ze zo veranderd is. Maar jullie moeten die Steve toch ook niet, heb ik zo al willen lezen? Dus het ligt toch niet aan mij alleen…

Enfin. Het zijn mijn zaken niet he. Maar toch. Ze verdient wel wat beter…

Nog een theetje en hop mijn bed in. Gedaan met uitslapen weer 😉 .

Ciao,

NilsO.

18 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

18 Reacties op “Eerste werkdag.

  1. nilsje

    Hey

    Inderdaad, dit is echt niet fijn!
    Probeer je erover te zetten. Emma is misschien wel gelukkig met Steve, maar ik denk dat ze nog fel teleurgesteld zal worden. Steve doet zich, volgens mij, helemaal anders voor dan hij is. Ofwel is Emma goedgelovig, ofwel speelt hij zijn spel zo goed! Ik moet hem in elk geval ook niet, is me net iets te glad.
    Ik hoop dat ook Emma haar ogen op tijd open gaan.

    Toch ook blij te horen dat je een fijne werkdag gehad hebt. Het lijkt me wel een leuke bende om te werken. Als ge ooit een jobke weet … 😉 :p

    groetjes
    (n)Ils(j)e

  2. Maaike

    Hey Nils
    Ben blij dat het een positieve dag voor je was, alleen dat einde was inderdaad …
    Wat verdient Emma dan wel denk je? Iemand zoals jou? Weet je zeker dat het gewoon intimiteit is dat je mist, en dat het niet is dat je jaloers bent op Steve? Als dit wel zo is, dan moet je misschien gewoon wat hints geven aan Emma. Langs de andere kant, ze heeft ookal zo lang op jou gewacht, en toch wel genoeg tekenen gegeven dat ze verliefd op je was… Wacht gewoon af en je kans komt wel. Maar ga voor elke droom, net zoals je voor je prinses (je boot) bent gegaan.
    Groetjes

  3. Feje

    Dat Nils in deze blog over Emma zou schrijven, hadden we wel verwacht! Hihi …

    Ik ben wel blij dat je geprobeerd hebt om Emma op te zoeken. Eerst bij haar thuis, dan in de Brasserie. Ik kan goed geloven dat je er ongemakkelijk bij voelde. Je hebt Emma nog niet zo bezig gezien. Ze is een heel sterke vrouw geworden. Mss, een geluk dat Dirk je al vertelde dat ze enorm verandert is, anders had je was nog meer geschrokken.

    Net als Maaike vraag ik me af of je niet een beetje jaloers bent op Steve. Je zit heel veel met haar in je hoofd, zonder dat je het besteft.

    Eventjes afwachten dus … maar je zal ze op je werk wel weer tegenkomen. En dan zal je wel zien hoe ze over alles denkt!

  4. Leentje

    Hey nilsje,
    Ik kan maar 1 ding zeggen! Wacht niet te lang. Emma is inderdaad veranderd en heeft nu een (kortstondige) relatie met Steve maar laat je niet ontmoedigen. Want diep in Emma haar hartje zit ze op jouw teken te wachten. Dus geef haar dat teken en dan zal jouw gebrek aan intimiteit direct worden opgelost en zal je nog gelukkiger zijn! Aja want dan heb je twee prinsessen.
    Veel succes!
    Ik duim voor jou!

  5. hanna

    Hey

    kei schattig detail… Emma zit ook ’s avonds te bloggen, theetje drinken en haar bed in. Net als onze Nils inderdaad!! ;P

    cute man!

    ps. dit niet lezen Nils//
    hihi ik vind het stiekem fijn dat Nils een beetje jaloers op de Steve is. Dat kun je niet ontkennen. Emma did it! 😉
    tot vanavond
    ok, ja mag weer lezen Nils

    groetjes!

  6. cinderellake

    ja Nils,Emma verdient beter…

    u bijvoorbeeld… (hint hint)

  7. Aloha

    K ben blij dat het allemaal terug zo goed meevalt daar bij Antenne…

    Dat gevoel dat je nu hebt, beste Nils, heeft een naam: Jaloezie…
    Wel schattig dat je haar toch bent gaan opzoeken, maar misschien moet je gewoon eens met haar praten en zeggen wat je echt voelt want ik ben er zeker van dat haar gevoelens voor jou zoveel sterker zijn dan hetgeen dat ze nu voor Steve voelt…

    Ik durf trouwens wedden dat dat binnekort toch fout zal gaan tussen hen want het is duidelijk dat die Steve niet helemaal op het juiste pad zit he! Wees er dan gewoon voor haar en luister naar wat ze te zeggen heeft… het zal ongelofelijk veel voor haar betekenen!

    Good luck!
    Ciaooo
    Kim

  8. laat je niet in je kaarten kijken enzeg emma wat je voor haar voelt, ook al is ze met die flrk van een steve.

    go nils!!

    groetjes vincent

  9. Nena

    Eey Nils,

    Ik vind het echt tof dat je terug bij Antenne bent!! Ik denk wel dat je Sam wat gekwetst hebt in het begin, maar zo vriendelijk als je bent (en zoals zij ook is), vergeeft ze je het wel :p
    En Emma… appart geval hé 😀 Ik ben ook wel niet zo een BIG fan van Steve zenne (zelfs geen Little one ;)) Ik vind echt dat jij beter bij Emma zou passen, maar als ze toch niet zou ondervinden dat jij de ware voor haar bent, vind je wel een andere pefecte vrouw :p
    En ik vind trouwens dat wanneer je Steve en Emma ziet kussen dat Steve er toch wel tegenaan gaat zenne:p Naar mijn mening een beetje TE :p Maar Emma heeft da misschien graag hé:p HINTHINT!!!;)

    XX NENA XX

  10. lapetitefolle

    nilsje toch…
    van jou had ik toch wat meer voorzichtigheid verwacht… je hebt steve nog nooit echt ontmoet, alleen afgaande op de reacties hier (die naar mijn mening té negatief zijn, ons emma is toch gelukkig zo?) heb je al een beeld van hem gevormd en besloten dat je m niet mag.
    ik had iets meer diepgang verwacht. maar ik begrijp wel dat je geschrokken bent…

    misschien een ideetje voor een nieuwe rubriek in TUT/je blog: schrijven zonder dtfouten!

    les 1: enkel dt mogelijk in hoofdwerkwoord:
    ze IS veranderd (is= hww) dus veranderd is voltooid deelwoord

  11. @ lapetitefolle: We kunnen spijtig genoeg uit de posts op de blogs alleen maar concluderen dat het erg gestelD is met de spelling!

    En over wat je schrijft i.v.m. Nils “ik moet die Steve niet… en ik snap niet wat Emma in hem ziet”
    die Steve niet echt ziet zitten…. Is het niet een beetje normaal dat hij zich zo voelt t.o.v. Steve?
    Als je door hebt wat echt gaande is met Nils (hijzelf begint het misschien nu pas door te hebben – HOOP HOOP) dan is zijn reactie te verstaan vind ik.

  12. HEEY!

    Ze verdient inderdaad beter … Ze verdient jou! 🙂

    Ik hoop dat jullie dat allebei ooit zullen doorhebben!

    Ik vind het leuk voor je dat alles weer zo goed klikt bij Antenne, je hebt wel heel snel je draai weer gevonden he :), des t beter, want NV Antenne zonder NilsO , is geen NV Antenne!

    KUS

  13. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  14. Lily_rose

    Nils… ben je zeker dat het hier om de intimiteit in het algemeen gaat? Ik heb het gevoel dat het eerder om Emma gaat en dat jij in de brasserie in Steves plaats had willen zijn. Er staat vanalles te gebeuren rond Steve en Emma en dat is geen goed nieuws. Ze gaat jouw steun hard nodig hebben en wie weet wat er nog meer komt…

  15. Lucia

    Nils geef gwn toe dat ge stapellzot van emma zijt !
    het gaat hier niet niet NIET om te lang zonder intimiteit te zitte..owkidoow0? snappie snap kgeshnapt

    toedeldoeww

  16. Stephanie

    Ik heb het gezien da je het nie fijn vond, maar zou da kunnen geloven. Niet fijn. Ma dit betekent toch wel da ge iets voelt voor emme , of niet soms.
    XXXX steph

  17. Leentje

    Sorry zen Nils maar ik snap het niet. Je bent smoorverliefd op dat meisje en je gaat er niet voor! Wees eerlijk met jezelf en met Emma! Ga ervoor want je laat het lang duren!

  18. ankie

    EMMA + NILS !!! komaan zeg, maak het aan !! het word tijd! jullie moeten eindelijk bekennen wat jullie voor elkaar voelen!

Geef een reactie

