Eerste stap.

Ey mensen,

op algemene aanmoediging, ben ik dus met Emma gaan praten. We konden elkaar niet echt blijven negeren…
Ik hoorde dat ze met Steve mee zou gaan als redactrice… Ik zou dat echt heel spijtig en ook een beetje dom vinden. Ik vertrouw die gast echt niet. Ik weet wel dat het mijn zaken niet zijn, maar toch. Ze sprak haar mond voorbij. Ze zei dat Steve cocaïne snoof… ik wist echt niet wat ik hoorde. Eigenlijk was ik niet eens verschoten. Het is wel zo’n gastje… Dat maakt me echt een beetje ambetant. Emma is veel te goed voor zo iemand. Vandaag heeft ze weer een fantastisch idee gelanceerd. De show was echt super goed. Misschien heeft het lang geduurd voor ze haar iets aangeboden hebben. Ze is heel kostbaar voor Antenne en eindelijk wordt dat erkend. Ik hoop echt dat ze bij Antenne blijft. Dat ze haar droom niet vergooit. Dat ze Birsen en haar collega’s niet in de steek laat. En dat die Steve tenminste eerlijk tegen haar is en haar goed verzorgt.

Een overbezorgde groet 😉 ,

NilsO.

12 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

12 Reacties op “Eerste stap.

  1. Leentje

    Hey nilsje
    het siert je dat je zo bezorgd bent. Ze zal vlug inzien dat ze verkeerd bezig is! Hopelijk ben je er dan nog steeds om haar te troosten en haar eindelijk te vertellen wat je echt voor haar voelt.
    Veel succes nils!
    En hou me op de hoogte! ;-p

  2. Nilsje

    Hela Nilso

    Ik ben zo fier op u!! Nooit gedacht dat jij een ‘toenaderingspoging’ ging doen naar Emma.
    Inderdaad, er is iets vreemd met Steve. En ik hoop inderdaad ook dat Emma bij Antenne blijft.
    Hopelijk schieten jullie terug snel op, net zoals vroeger of misschien meer … 😉

    Ik duim met je mee.

    groetjes
    (n)ils(j)e

  3. vincent

    hey nils,
    je bent wel heel verlegen geweest, vond ik.

    welraar, maar wel een mooie scène.

    groejtes vanuit school!!

    vincent

  4. Maaike

    Hoi Nils ,
    Gisteren zag je er echt wel schattig en lief uit toen je je zo kwetsbaar enzo opstelde tegen Emma, ik denk dat als ik haar was geweest rond je nek was gevlogen, maar ja Emma heeft dan ook al veel meegemaakt hé. Vind het echt wel positief dat je haar zachtjes probeerde wakker te schudden, zonder echt kritiek te geven, maar door gewoon vragen te stellen. Net als jou hoop ik ook dat ze haar droom niet in de steek laat, maar hoop je stiekem ook niet dat ze jou niet in de steek laat?
    Groetjes Maaike

  5. Feje

    Nils ik ben er van geschrokken dat je met Emma bent gaan praten. Super goed jong!
    Ik hoop dat je Emma hierdoor een beetje tot inkeer hebt kunnen brengen. Ze reageerde mss raar, maar ik ben er zeker van dat jouw woorden nog in haar hoofdje zullen circuleren de volgende dagen!

  6. Goed zeg, dat je het initiatief hebt genomen…
    Het ging er wel hard tegenaan he!
    Je bent dat waarschijnlijk niet gewoon dat Emma zo hevig reageert tegen jou.

    Je gevoel ivm Steve is juist, hoewel ik in begin gelukkig was voor Emma, omdat ze openbloeide, maar nu is ze beter af zonder hem!

  7. Ik begrijp niet waarom ze zo kort tegen je doet… Buiten dat van Myra dan. Maar als je haar troost wanneer het uit is met Steve, zal ze wel inzien dat jullie allemaal heel de tijd gelijk hebben gehad en zij niet… Volgens mij wordt ze dan weer vriendelijker :). KUS

  8. lapetitefolle

    even totaal naast de kwestie… kent iemand de naam van de acteur achter steve?

    groet!!

  9. hoi
    tzou heel jammer zijn moest emma naar feniks gaan . ze heeft zoveel leuke ideeën en steve zou daar misbruik van maken . het was toch haar droom op redactrice te worden op antenne , het bedrijf waar haar vader werkte . waarom zou ze dat opgeven voor steve ? denk dat niemand die steve vertrouwd !emma die denkt dat hij nog maar een keer coke heeft gesnoven maar die gast kan niet meer zonder !
    grtz charlotje

  10. Koele Kikker

    heeeej

    Volgens mij moet je Babs wat meer steunen! Zij heeft meer ‘problemen’ dan je denkt. Misschien wil ze wel mee op wereldreis?
    Ik denk dat je anders in een zwart gat gaat vallen als je terug komt.

    groetjes -x-

  11. Da Dame

    Hej,

    Jeetje de situatie daar is echt moeilijk…ik denk dat Emma en jij elkaar echt béter moeten leren kennen dan oppervlakkige vrienden en collega’s

    Wie weet waarvoor kun je elkaar allemaal behoeden?

  12. Ahoi (toekomstige) kapitein

    Lief dat je zo bezorgd voor haar bent… maar zeg nu eens, wat weet je eigenlijk van haar? Volgens mij nog niet zo heel veel, dus wordt het geen tijd om daar verandering in te brengen?

    fijn weekend!
    Sweet dreams
    Kim

Geef een reactie

