Unhappy birthday…

Ahoi,

wat een dagske vandaag! Na de show hadden we een leuke verrassing voor Myra gepland, want ze was jarig vandaag. Met taart en een spandoek en alles erop en eraan… Dat was super goed bedoeld. Enfin. Na de show geef ik het startsignaal. Iedereen begint te zingen en Myra bolt het kwaad af… De meest bizarre reactie ooit. Babs zei dat ze het begreep omdat er steeds meer jonge mensen op het scherm verschijnen. En de “ouderen” verdwijnen sneller. Ik zie dat inderdaad ook wel gebeuren, maar 40 is wel héél jong. Plus dat Myra er niet eens zo oud uit ziet…
Niet dat ik daar iets mee bedoel he. Want amai de reactie op mijn ‘ding’ met Myra volgen nog altijd. Emma gelooft ook nog altijd dat er iets geweest is… Alles wat ik zeg de laatste tijd neemt ze heel erg persoonlijk en slecht op. Ik weet echt niet wat ik tegen haar moet zeggen hoor. Ik vind haar echt gewoon heel talentvol en het zou echt spijtig zijn als dat verloren gaat bij zo’n gastje als die Steve…

Emma heeft al heel wat moeten doorstaan en ik hoop dat ze het zelf kan inzien. Ze is slim genoeg. Maar toch mag ze Antenne niet verlaten! We neeeeed her 😉

Alé THEY need her. Want ik ben binnenkort weer weg natuurlijk. 🙂

Ciaokes lieve mensen!

NilsO.

21 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

21 Reacties op “Unhappy birthday…

  1. Hy Nils!
    Jammer dat ’t verrassingsfeest in het water viel maar met Myra kan je je aan alles verwachten! Hopelijk heeft de taart jullie gesmaakt 😛
    Volgens mij heeft Emma wat tijd nodig om alles een beetje op een rij te zetten. Jouw vertrek, dan kwam Steve, nu moet ze kiezen tussen 2 jobs… Probeer haar een beetje te blijven steunen, ze draait wel bij 😉
    Kus! -Katiia-

  2. Leentje

    Hey Nils,
    Emma krijgt op een korte tijd heel wat te verwerken. Ik zeg het je, blijf haar steunen en zeg haar wat je voor haar voelt. Ze is de vrouw die u nog gelukkiger kan maken op u prinses! DUs… niet twijfelen!

  3. Maaike

    Hoi Nils,
    Ik denk dat na gisteren Emma haar beslissing wel vast staat en dat ze bij Antenne blijft, je hoort er vast wel van, maar ik denk dat ze nu je steun nodig heeft. Probeer het nog eens bij haar, en ik denk dat ze nu wel veel vriendelijker zal doen. Alleen, Nils, the THEY in hoofdletters, was dat voor ons te overtuigen, of ook jezelf een beetje dat je Emma niet nodig hebt…
    Laat maar eens iets weten hé 😉

  4. cieke

    jaja, you need, they need her…

  5. Eigenlijk heeft ze een beetje gelijk he… als ze zegt dat jij toch ook vertrekt.
    Antenne heeft nu alle talenten meer dan nodig, ook die van jou… misschien toch maar eens over nadenken!

    En geef Emma niet op, nu is het dat ze je nodig heeft!

  6. Tine

    Ik zou wel heel blij geweest zijn met zo’n feestje! Ik ben ook jarig vandaag!

    Groetjes!

  7. @ tine: happy birthday!!

    myra zal van het scher verdwijnen!!!!!

    vincent

  8. Lucia

    nils
    vertel

  9. jul

    hoi!

    voor het 14de spel heb je een wachtwoord nodig en code
    kunnen jullie mij helpen??

  10. kijk op het emmaforum

  11. ankie

    emma+nils! nils+emma!

    komaan nilske ! beken nu toch eens eindelijk dat je zuperverliefd op emma bent! en zij op jou ! waar wachten jullie nog op! kizzzzzzzzzzzz x-x-x Ankie!

  12. emilietje

    hey
    jammer dat het feest in het water is gevallen !

    heb vandaag schoolreis gehad twas supper !!!
    mo ben nu wel echt moe !

    slaapwel

    emilietje xxx

  13. Nena

    Heey Nils,

    Ik vind het ook kei-spijtig dat de verjaardag van Myra in het water is gevallen. Maar ja… ze ziet er misschien niet oud uit, maar ik zou het ook niet kunnen volhouden om een heel programma naar haar te kijken hoor. :s (Niet te grof opvatten please!!)
    En over Emma… volgens mij begint ze in te zien dat Steve niet echt haar ding is. Nu heeft ze eindelijk foto’s van hem met Margaux gezien. Gelukkig maar!!! Ze past veel beter bij Antenne dan bij Feniks en beter bij u dan bij Steve 😉
    GA ERVOOR
    RELAX, JUST DO IT!!!

    XX NENA XX

  14. Myra heeft het moeilijk met haar leeftijd, dat is duidelijk, dus is haar reactie wel begrijpelijk he…
    Ik denk niet dat Emma weg zal gaan bij Antenne daar is ze veel te trouw voor en ik denk ook dat ze iedereen daar (vooral jij en Birsen) dan veel te hard zal gaan missen.

    Hou ons op de hoogte! 😛
    ciaooo

  15. Da Dame

    Myra is een biatch…maar een slechte

  16. stephanie

    myra zal ht moeilijk hebben met haar verjaardag he, ma ze zal door philippe wel getroost worden,
    probeer toch nog is te praten met emma, nu ze alles weet over steve.
    dikke kus steph

  17. OJEE het gaat niet goed tussen jou en Emma, maar niet afgeven. Ooit zal ze wel begrijpen dat jij de ware bent en alleen maar handelt om haar proberen te helpen ;). Tlijkt mss moeilijk, maar Emma is een VROUW he ;).

    Hou gewoon vol, werk nog wat aan je prinsessje en je relations en het komt allemaal wel weer goed!

    KUS

  18. Leentje

    Hey Nilsje,
    ik ken dat een unhappy Birtday. Volgende week verjaar ik, vlak in de examens. Morgen heb ik mijn eerste en ik zit al te baden in het zweet! Het zijn mijn laatste examens… en dan salut! hogeschool!
    Duim voor mij!!
    Vele groetjes!
    P.S. Hoe ontsnapte jij aan de examenstress?

  19. lapetitefolle

    bericht met hoge prioriteit! (is prioriteit altijd hoog? affijn)

    bel emma! NU! ze heeft je KEIhard nodig! of ga er naartoe! of stuur birsen! echt, ze heeft iemand nodig!

  20. Ik denk dat je Emma beter gerust laat nu, laat haar even bekomen. En als je haar tegenkomt, gewoon luisteren, maar niks zeggen. Alles wat je zegt zal haar kwaad maken.

  21. Andrea_Fan*

    Emma heeft het nu gewoon even moeilijk.
    Luister naar haar maar probeer geen ‘foute’ dingen te zeggen.

    En dat van Myra, ‘k snap haar ook wel.
    Myra is erg ijdel..
    Ze heeft het moeilijk met het 40 worden alhoewel ze zich over haar voorkomen niet echt zorgen hoeft te maken.
    Haar carriere daarintegen..
    Ik vind het een schande, op je 40ste komaan zeg!
    Marja.. wie ben ik hé?!

    Nog veel succes daar op Antenne.

    Kusje.

Geef een reactie

