De laatste show²

Ey mensen,

zonet de laatste show van mij en Myra gedaan! Ik heb al een beetje champagne gedronken en het stijgt een beetje naar mijn hoofd zeg. 🙂 Ik moet mij eigenlijk nog snel klaarmaken om zo meteen in de Brasserie nog een drink te geven. Dus al wie nog wil afkomen: jullie zijn allemaal welkom! Spannend hoor. Zo een afscheidsdrink. Dat maakt het plots ook zo echt… Als je ligt te werken aan je boot, dan vliegt de tijd voorbij en je beseft je heel weinig van hoe ver of dichtbij de reis staat… Het wordt een lange tocht mensen.. een lange eenzame tocht… ola ola Nilske! Herpakken! 🙂 Dit is wat ik altijd al heb willen doen. Dit is wat ik als kind al wilde zelfs!

Kriebels in de buik krijg ik er van!

Ik hef mijn glas op jullie en op Myra die een fantastische laatste show bracht! En op Emma!

Schol!

NilsO.

51 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

51 Reacties op “De laatste show²

  1. Santé!
    En dat je er volgend jaar met je collega’s terug mag op drinken en heel veel toffe verhalen kan komen vertellen!

    Goeie reis!

  2. Angeldust

    😀 ik word al zenuwachtig in uw plaats!

    Veel plezier vanavond… en voor de rest hoop ik echt dat je een goede reis zal gaan hebben, hopelijk zonder ongelukken. Je houdt ons toch op de hoogte he?!

    Schol! Op jouw goede reis… en de fantastische ervaring die je op gaat doen! Hopelijk ga je je niet te eenzaam voelen daar helemaal alleen op die grote oceaan!

    Moge de godin je pad verlichten!

    ciaooo
    Kim

    ps: vergeet geen afscheid te nemen van Emma… volgens mij zou ze het verschrikkelijk vinden als je zou vertrekken zonder nog iets tegen haar te zeggen

  3. Feje

    Schol! Geniet van het afscheidsfeestje

    En zoals Angeldust al zei, vergeet zeker een afscheid te nemen van Emma. Je zal er anders nog spijt van krijgen!

  4. Aan de Emma-forum’ers,

    de site ligt weer plat, ik hoop dat het tegen vanavond is opgelost want ik heb groot nieuws… allez ik vind het toch groot nieuws.

    Hopelijk tot vanavond!

  5. Feje

    Idd, gans messageboard ligt plat. Het gebeurt vaker dat het op vrijdag van de kaart is geveegd.

    @Liefje: Ik hoop ook zo snel mogelijk je nieuws te kunnen lezen, maar ik weet al heel goed in welke richting het gaat! 😉

  6. @ Liefje

    Ja k zag het ook net :S ik ben wel benieuwd naar hetgeen je wil zeggen… ik denk trouwens dat ik toch al een vaag vermoeden heb waar het over zal gaan 😀

  7. anoniempje

    ben ik nu de enige die nie kan volgen

  8. Feje

    @anoniempje: mss wel, mss niet …

  9. Weer hallo!
    Ik kwam zonet het liedje ‘als puntje bij paaltje komt/eenzaam met jou’ tegen van Yevgueni en toen ik de tekst doorlas moest ik eigenlijk een beetje denken aan de situatie tussen
    jou en Emma 😛

    lees maar:

    Als puntje bij paaltje komt ben ik van jou
    Maar dat hoef ik niet steeds te bewijzen
    Als puntje bij paaltje komt word je mijn vrouw
    Maar laat me nu eerst nog wat reizen

    Bang dat de wereld later te klein
    En te plat en te eindig zal zijn
    Grijp ik de riemen en roei ik de nacht door
    Maar als het regent dan neem ik de trein

    En ik weet dat ik bof telkens jij er nog bent
    Als ik s morgens weer uitgeroeid thuiskom
    En ik weet ook best dat jij er nooit echt aan went
    Maar het zit in mijn bloed, dus het stroomt door mijn adren
    Ja het zit in mn bloed…

    En eenzaam met jou wil ik leven
    Eenzaam met jou wil ik zijn
    Eenzaam met jou kom ik erachter
    Dat het beter is samen te zijn

  10. Feje

    Ja amaai! Dat liedje (als puntje bij paaltje komt/eenzaam met jou’) dat Angeldust heeft gevonden is wel heel toepasselijk!

    Mooi!

  11. Ik zal er op het einde een filmpje mee maken!
    Tenminste als dat forum terug op het net staat.

    Het grote nieuws is al wat minder groots. Maar toch hoop ik dat het snel opgelost geraakt.

  12. ..

    waar is dat forum?

  13. http://www.emmaforum.messageboard.be

    Maar zoals ik al zei, het ligt plat 😦

  14. Jonas

    Liefje, je hebt me ook wel nieuwsgierig gemaakt…

  15. Feje

    Tomme toch, messageboard ligt lang plat. Hopelijk niet gans het weekend.

    Ik mis het wel een beetje, want ik heb ondertussen ook al het één en ander ontdekt die ik met de trouwe schrijvers wil delen!

  16. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  17. miss_pinkelotje

    ja lastig hé van het forum! maar ja, het is weekend, dus we zullen waarschijnlijk tot maandag moeten wachten… Ik ben wel benieuwd naar dat groot nieuws an Liefje! Heeft het misschien iets met de showbizzsite te maken? Want daarop is ook groot nieuws verschenen 🙂
    Tot op het forum allemaal!

    @ Nils Oscar: neem op een serieuze manier afscheid van Emma alsjeblief!!!

  18. Toetie

    Echt lastig van het forum! Der is op die twee dagen dat het plat ligt weeral zoveel te vertellen he 🙂

    Dat gaat daar een ware stormloop worden eens het weer online staat 🙂

    Goe weekend iedereen !!!

    En @Nils: “wij zeggen geen vaarwel mijn vriend, wij zien elkander weer” (:p)

  19. noukeii

    Baaaj Nils!
    Amuseer je, ik hoop dat wij je snel weerzien!
    DOEI!

    (vroeger Fanny)

  20. moi

    srry maar weet iemand waar het 15de spel staat?? ik zoek er me dood naar…
    xxx

  21. noukeii

    Kijk eens bij de memo’s bij Intraweb :)…

    KUS

  22. moi

    heeft het dan iets te maken met de snelheidsovertreding van emma??
    xxx

  23. Ik kon daarnet even op het forum, dus ik hoop dat dat een goed teken was.

  24. noukeii

    Ik kan er niet op … Nu toch niet 🙂

  25. Marthe

    Hej, Ik heb gewoon 1 klein vraagje voor nils..
    Voel je iets voor Emma?

  26. moi

    bedankt ik heb het spel gevonden
    xxx

  27. en als je het spel speelt, heb je ook het antwoord op de vraag van Marthe.

  28. Volgens mij gaat het forum bestookt worden met nieuwe posts… want der is duidelijk het een en het ander te bespreken.

    Ja ja… het gaat nog spannend worden zo te lezen!

  29. Marthe

    Ik weet niet echt waar dat spel is, ik ben hier nieuw dus veel weet ik niet..

  30. Anoniem

    @ Liefje:
    Wat is er eigenijk aan de hand met het forum?

  31. Feje

    @anoniem: het forum van emma wordt gehost door messageboard.
    En gans messageboard ligt plat!

  32. emma

    goh ik heb iets gevonden, de code ingetikt maar kvind het spel er maar niet op is om zot te worden…

  33. balldrick

    i hate it :p der is zoveel waarvan ik jullie mening ook wel eens zou willen weten ….

  34. balldrick

    hopelijk ligt het niet te lang plat zelle maar vrees ervoor dant voor een heel weekend is :s

  35. liesvernimmen

    Ik heb tijdelijk een (primitief) ander forum opgestart kwestie van dit weekend toch ook onze ideetjes te kunnen uiten…

    Allen welkom (tot het andere terug in gang schiet natuurlijk !!) op http://emma.yourbb.be/

  36. emma

    gevonden 🙂

  37. Feje

    Ai, ai, een tweede forum, dat wordt heel verwarrend …

    Gewoon geduld hebben mannekes, dat zal wel weer in orde komen.
    T’is weekend hé …

  38. liesvernimmen

    Het mijne is echt alleen maar tot messageboard uit de problemen is hoor. Van zodra het andere terug werkt schakelen we daar terug op over!!

  39. miss_pinkelotje

    Grrr ben ik de enige op de wereld die niet geïnteresseerd is in Porche en toch de hele website zit af te schuimen omdat ik spel 15 niet vind? :p

  40. miss_pinkelotje

    jeuuuuuuiii ik heb het gevonden! helemaal zelf 😉

  41. Anoniem

    En ik heb het nog steeds niet gevonden.. Staat het echt op die Porshe-site?

  42. Feje

    Yip, zelfs op de hoofdpagina!

  43. Anoniem

    Ahaja! Gevonden! Bedankt

  44. Feje

    De storing op messageboard is opgelost.
    Dus allen terug naar het emmaforum …

    Tot schrijfs!

  45. noukeii

    JIPPIE
    (Dan kan NilsO’s forum weer es gebruikt worden voo rgewoon advied, :P, ocharme 🙂 )

    KUS

  46. Feje

    Idd, Noukeii

    Ocharme, Nils. Die zal wrs gedacht hebben (wat is dat hier allemaal … ) :-p

  47. An.

    Moordenaar Marc Jacobs bekend !

    -> Ignace Claesen

    Nils Oscar, kijk goed uit, want Ignace is tot alles in staat !

    Een bezorgde ziel.

  48. jeanne

    goede reis en neem emma mee

  49. greetje

    volgens mij gaan we allemaal nog opkijken. kan goed zijn dat Marc Jacobs nog terukomt

  50. balldrick

    he ? oeda en van waar haal je dat nu ?

  51. Da Dame

    Een supertoffe reis gewenst…doe geen ongelukken, want ik denk dat er stil een emma op je zal wachten

    xx Da Dame

Geef een reactie

