Man overboord!

Ey iedereen!

Lang geleden! Ik zit momenteel in Bordeaux te bekomen van mijn accidentje! Ik kwam aan in de Golf van Biskaje en werd verrast door een stormpje van formaat… Daarvoor is alles vlot verlopen. Letterlijk stilte voor de storm. 🙂
Ik ben overboord gegaan en ik dacht heel even dat het met mij gedaan was. Mijn leven stond heel even stil, toen ik daar in het water lag. Gelukkig had ik mijn lifeline juist aangedaan. Zodat ik in het woelige water nog boven kon blijven. Ik ben dan als een natte hond terug aan boord gekropen en heb verder gedaan om mijn prinsesje terug rustig te krijgen. Na een half uur was het ergste voorbij. Ik ben toen meteen naar de haven van Bordeaux gevaren… om te bekomen. Ik heb meteen al vrienden gemaakt zelfs met het plaatselijk schoon.

mail-1.jpg

Lekker, die wijn in Bordeaux. 🙂

Ik herleef mensen. Ik ben blij dat ik dit doe. Ik kan dit iedereen aanraden. Je kan echt rustig worden. Als het weer rustig is tenminste.

Nu nog zien dat ik heelhuids verder geraak.

Zoen!

NilsO.

24 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

24 Reacties op “Man overboord!

  1. noukeii

    Als dat het plaatselijk schoon is, dan zou ik maar naar een ander land varen :P.

    Neenee, ben blij voor u dat alles goed gaat.
    Bij Antenne istt wa minder, ma tkomt weer goe :).
    Behalve Ignace, die heeft duistere plannen met Emma.

    Geniet er nog van!

  2. me:)

    heyz,
    mjah idd ignace heeft duistere plannen met Emma, dus kdenk dat het tijd wordt dat ge trugvaart om haar te redden, ze zal u eeuwig danbaar zijn!!
    geniet ng van de boottrip:)
    xxx

  3. Feje

    Om jaloers van te worden als je dat hier leest …!
    Nils geniet van dit prachtige avontuur, het is zo gedaan voor je het goed en wel zal beseffen!

  4. Eve

    Fijn dat je er zo van geniet.
    Maar je zou eigenlijk echt beter terugkomen.
    Ignaçe is verliefd op Emma, erger nog: hij stalkt haar.
    Hij heeft een camera in haar appartement gehangen zodat hij haar kan bekijken wanneer ze zich uitkleedt.
    Je moet Emma gaan beschermen, Nils.

    liefs
    Eve

  5. Profiteer er maar goed van!
    Je bent al goed bezig… de bloemetjes aan het buiten zetten.

    Pas goed op uzelf… en luister op tijd naar een weerbericht hehe

  6. an

    hey nils,
    je zal wel gauw inzien dat je terug moet keren om bij Emma te zijn !! 🙂
    ik denk dat het nu nog wel tof is daar op uwen boot, maar na een tijdje ga je heimwee krijgen, dat denk ik he 🙂
    vroeg of laat sta je terug hier in België !
    xxx

  7. Hy Nils!
    Oeioei, hou je boot maar recht en als het even kan, jezelf ook! Je bent nog niet goed voorbij Frankrijk en je was er al bijna geweest… Je moet wel een hele goeie engelbewaarder hebben als je heelhuids terug thuiskomt! (Maar we hopen het hoor, dat ’t ne goeien is 😛 )
    x

  8. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  9. mmm… als ik dat zo lees dan wou ik dat ik daar was in plaats van hier te zitten leren 😦 😉 Nee, ik ben blij voor je dat het zo goed meevalt! maar toch… mis je je collega’s hier niet? (en Emma in het bijzonder) mss moet je haar toch maar ns een sms sturen ofzo… want zij mist je verschikkelijk… en als je dan toch bezig bent… Lees het blog van Ignace eens! Volgens mij heeft die niet bepaald het beste voor met Emma :-S

    Maar goed dat je dat ding van philippe toch aangenomen hebt! Want volgens mij zou Emma het niet overleven als jou iets zou overkomen! je moest haar reactie zien toen ze het berichtje dat je naar Dirk stuurde te horen kreeg!

    Geniet nog van je reis!
    ciaooo
    Kim

  10. best friends

    hey

    ik zou maar snel terug gaan wan die ignace is echt niet meer de doen er zou emma mss nog iets kunnen over kommen

  11. Marthe

    Ja het is waar Ignace heeft snode plannen, je moet haar redenen en gelukkige maken… 😀

  12. ankie

    nils nils nils! hoe kunt ge nu emma zo snel vergeten? ge moet naar haar toe! emma love nils en nils love emma! dat weet iedereen ! toch? en boven is emma erg in gevaar! ignace heeft plannen met haar ! snode plannen! je moet haar redden en dan kunnnen jullie eeuwig van elkaar houden en samen een nestje bouwen! haha ignace, plannen mislukt! (ik bedoel wel dat je van emma moet houden nils, en niet van dat domme blondje in bordaux ) !!!! komaaan nils aarzel niet en vaar terug naar je echte prinses! (NEE niet die boot naar emma! ) doe het nou maar! dit was een wijze raad van slimme ankie! veeeel xxxxx en kizzzzzzzz

  13. caro, zeg zoiets niet!

    wie is die vrouw bij je????

    behouden reis als je weeral vertrekt!!!!!

    vincent

    ps gij lijkt vind ik wel een beetje op fred di bono, ‘meneer’ evi hansen.

  14. girl

    nils kwil u nie dwingen om terug te keren maar 1 ne goeie raad van tante kaat KEER TERUG!!! Ignagce bespioneert emma heelden tijd want hij heef n cammeratje in aar appartement gegangen

  15. kaatje

    alow(k),
    kan begrijpe da het daar leuk is ginder, ma denk ook nog is aan ons. Ik dacht da ge zoveek van Emma hield, wa doede dan ginder in frankrijk me zo’ndel en zitte ni naast ons Emma. Ze zit echt in de probleme me Ignagce, die is echt gestoord. Dus kom terug en speel de prins op het witte paard. En ze zal in je arme vallen.
    Lots of kiss, moi

  16. ankie

    volgens mij is die ignace knettergek! allé, zeg nu zelf wie hangt er nu een cameraatje in het huis van iemand die u keihard haat en wie heeft er nu zo een emma-boing-boing-klop-klop kast? dat is toch wel een beetje raar hoor !! allé, ja, zeg nu zelf!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ankie en kizz

  17. Heidi

    Hoi nils

    nee volgens mij ben jij emma niet vergeten.
    volgens mij zie ji haar nog altijd heel graag, alleen jammerdatjijdit niet beseft.
    Uw foto dat je hebt opgestuurd, samen met dat blond meisje erop. dat heeft Emma veel verdriet gedaan.
    Ze zoekt troost bij Sam en als jij terug zult komen van jou reis zul je Emma kwijt zijn.
    En dat vind ik zo spijtig.
    En dan is ernog Ignace jadie stalkt Emma die is klaar voor het gekkenhuis.
    Dus Nilske denk nog eens goed na en kom terug naar huis. ( dikke kus)

  18. anoniem

    Beste nils oscar,

    Ik zal proberen om het u zo lief mogelijk te vragen.
    WILT GE ALSTUBLIEFT ZO SNEL MOGELIJK TERUG KOMEN. IK DENK DA ET VOOR U EIGEN BEST WIL IS (EN DA VAN EMMA)DUS PLAESE PLAESE KOM ZO SNEL MOGELIJK TERUG!!!!!!
    ignace zou emma nog wel eens kunne vermoorden.(ik denk zelfs dat hij dat ook met emma haar papa heeft gedaan, komaan welke fatsoenlijke boekhouder zegt nu niks tegen de grote baas als er gefoefeld wordt, ik denk dus dat ignace emma haar papa heeft vermoord en zelf heeft gefraudeerd voor zijn thuis voor zijn domotica)

  19. kleineprins

    doet me beetje denken aan indertijd het poppenkast

    “ACHTER U!” en “DE BOZE HEKS HEEFT HET GEDAAN”

    maar ja, kind(s) zijn is toch mooi 🙂

  20. nobody

    ik denk dat ik het weet hoe het met u en emma gaat aflopen.
    wel sam gaat u opzoeken en overtuigen om
    emma te gaan helpen enzo
    waneer Ignac emma wil vermoorden gaat tumtumtumtuuuuuum
    ga jij nils emma uit de nood redden en
    jullie gaan allemaaal blij zijn!!!!!
    behalve freaky Ingnac die moet in een intelling gestoken worden.

    dat is voor mij het perfecte einde
    XxX nobody

  21. rikketikke

    dat denk nu ook eens mar kunt ge a.u.b. zo snel mogelijk terug komen zo kan je heel erg snel die camera weg halen die ignace heeft geistalleerd en als ge terug zijt wilr ge dan zo snel mogelijk naar emma gaan en en koppel vormen ge hieft helemaal geen schrik te hebben ze zij staat ook zot van u dus ja ik zou nie snappe waarom ge dan nie uw grote veroverings poging doet op emma..ge gaat haar helemaal niet kwijtspelen als ge u haast

    rikketikke

  22. Lucia

    srry nils o ma kwist ni da ge zo gmn kon zyn egt
    as k u ni kende zou k zegge f*** you man!
    ma da doe k nu NI omda k tg weeet en gy vroeger f later ook da ge gwn emma probeert te vergete en om vn aar iet te wete te kome zndr et te vrage aanaar f dirk stuurt ge alless dr nr dirk in de hoop dat dirk nr u strt: nils ,emma aar reactie gistere was pf egt ge zag da ze aar trane inhield dus luister nr u beste vriend en kom trg .’
    is t wr f ni???
    chiou

Geef een reactie

