Ik ben terug, maar hou het nog stil…

Shhhh….

maar ik ben terug. Sam is mij achterna gereden toen ik had laten weten dat ik aan wal lag in Bordeaux. De zotte doos. Blijkt dat het vanavond de grote live uitzending is van Emma’s Moordspel. En dat ze mij nog had willen tegenhouden om te vertrekken…

Ik kon niet anders dan samen met Sam terug te keren,  lieve mensen. Het is te belangrijk… alles.  Zij.

En nu moet ik terug vertrekken of ik mis de uitzending!

Duim voor mij!!!!!!!!!!!!

x

NilsO.

65 reacties

Opgeslagen onder bloggen

65 Reacties op “Ik ben terug, maar hou het nog stil…

  1. Quicky

    super dat je teruggekomen bent!

  2. Zofie

    Eindelijk seg!;)

    Fijn dat je terug bent!

  3. Ansje*

    Super dat je terug bent!

  4. lien

    Mooi mooi mooi!!!

  5. Feje

    Ik heb er geen woorden voor … maar je terugkeer is schitterend. Er zal wel iemand uit de lucht vallen denk ik als ze jouw ziet!
    Fantastisch! Geniet van de live-uitzending. En zorg maar voor een verzoening met Emma vanavond!

  6. liesvernimmen

    Ah Nilske, dan toch terug… Emma zal content zijn. Die Sam in toch wel een patéke hé, u gewoon komen terughalen… Veel succes in uw toekomst met Emma en zet later je reisje maar samen verder…

  7. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY 😀 😀 😀
    Goed dat Sammeke der nog is he 😛

    Nee, ik ben echt blij dat je het eindelijk bent gaan inzien! Maar pas op voor Ignace!!!

    Ik kruis alvast mijn vingers en hoop op een fantastisch einde (of begin natuurlijk…)

    ciaooo
    Kim

  8. Ik denk dat op het forum de Mexican Wave ingezet gaat worden haha.

  9. sanne

    Ik denk dat nils emma uit de klauwen van ignace gaat redden idd… en dan gaan ze aan elkaar hun liefde verklaren… het zou wel mooi zijn moesten ze samen die bootreis maken, maar emma moet natuurlijk eerst nog aan de uitzendingen van Moordspel werken, enne wss presenteren ook, want daar gaat myra wel voor zorgen. Dus hoe dat dan juist moet met die reis… :s Ofwel moet moordspel afgekeurd worden, maar dat zou natuurlijk wel erg jammer zijn…

  10. leuk dat je terug bent !
    ga ervoor , veel geluk !!!
    gtrz charlotje

  11. Feje

    @Liefje: Op het forum is iedereen door het dole heen! Fantastisch …
    Nils je hebt ervoor gezorgd dat heel veel mensjes nu heel content en blij zijn!

  12. lieke

    Nilsj!!!! ge zijt fantastisch!! kben egt superblij en euh… zorg ma dat koekenbak is e tusn gij en emma :p 😀
    xx

  13. ineke

    hey nilske
    ge zij goe bezig
    red emma van ignace zoas een prins op zen wit paard
    en zet uw zeiltocht me haar verder
    da zou een schoon begin
    k duim zkr voor u
    as ge haar zie pak haar vast en geef haar ene goeie kus ben echt trots op u

  14. JAA!
    OOwieOO!
    Allen een vreugdedans maken! Stilhouden wordt moeilijk, maar we doen ons best ;).

    LEVE JIJ
    EMMA
    EN DE TERUGKEER!

    KUS

  15. nobody

    ik haaad gelijk — ik wist het!!!!

  16. MAN MAN MAN!
    Goed gedaan joeng !
    Eindelijk uit u schulp gekomen!
    JUST LOVE IT !
    Ge weet niet hoe blij ge mij gemaakt hebt :)..

    KUS

  17. Leentje

    Eindelijk Nils! Super!
    Alleen red ons emma! Ik hoop op een goed einde…

  18. Kiki

    Echt fantastisch. Twas super u twee zo samen te zien wauww!!
    Alleen moet ge nu emma nog redden want die ignace is maar een smerig ventje!!

  19. aluna

    Oooooh zo romantisch. Emma ga zo gelukkig zijn. You did the right thing! En na de opnames van moordspel gezellig samen met den boot de wereld rond. Ik wens jullie alvast veel liefde toe!

  20. ge ed gezoend!!!! wow emma is een gelukzak!!!!

    ps pas op voor ignace, die eed emma verdoofd en is tot alles in staat.

  21. girlzktlief

    hey nils, ik heb je bezig gezien me emma, en ik moet zeggen: je kust wel lekker, en wat een spieren!! je hebt waarschijnlijk ook een ongelooflijk mooi borstkas!

    groetjes
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  22. nilsje

    Hey Nils, jij bent echt zoooooooooo een schatje!!
    Super gewoon!! Ik ben echt jaloers op Emma :p

  23. Nu moet je eens kijken hoeveel posts het forum rijker geworden is, dankzij jou!

  24. cinderellake

    Nils, we love you…

    Super dat je terug bent, red nu uw Emma en alles komt goed!!!

  25. Feje

    Wat een terugkomst zeg!
    Jaja, je oogjes fonkelden toen ik je toekwam en naar Emma keek. En voor de rest van de avond was het idem dito!

    Ik ben echt wel content voor jou en Emma. Veel geluk samen!

    Nils, ik hoop 1 ding: trek de juiste conclussie omdat Emma de deur niet opendeed. En neen, ze laat je niet in de steek …; integendeel!

  26. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  27. Emma

    hey nils
    wat goed dat je terug bent! je moest je eigen oogjes eens zien fonkelen. veel succes jullie twee!
    maar trek niet de verkeerde conclusies waarom emma niet opendeed! ignace is echt gek ant worden!!!
    groetj emma-x-

  28. Sterretje

    SUPER SUPER SUPER !!!!
    W

  29. Sterretje

    SUPER SUPER SUPER !!!
    Wat kan ik nog meer zeggen. PAs wel op voor Ignace. Hij ziet er miss een seut uit, hij is tot veel in staat.

  30. Nathi

    Super dat je nu eindelijk met Emma samen bent!!!
    Jullie passen ECHT zo GOED bij elkaar!
    Red Emma uit de klauwen van Ignace, snel!!!

  31. ankie

    woehoe! dat werd tijd! fijn dat emma en jij nu samen zijn! nathi heeft gelijk, jullie passen super bij elkaar! MAAR, pas op red emma, ignace heeft plannen met haar! FAUTE planne! doe het snel, anders is het te laat!

  32. Marthe

    IK BEN SUPER BLIJ!!!! ga maar naar emma….
    En help haar met Ignace ( ziek kind) om van af te geraken…

  33. Robyn

    Zo’n schone kus. Super da jullie eindelijk een koppel zijn!

  34. Elabakes ,

    Ik vind het ook zo fijn dat ge eindelijk terug zijt en ik ben ook zo blij dat gij en Emma samen zijt , want amai ik zou wel in hara plaats willen zijn , gij zijt gewoon de perfecte man :p Super lief , knap(knap bovenlijf :)), spijtig dat ik ni Emma was , maja 😀

    Dikke kus ,

    U vriendin boft nogal met u :):p

  35. wij

    KLOPT NI!!
    Nilske, gij klopt op de deur terwijl Emma die open had gelate!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pakt den Ignace, vermoord hem:)

    Wij

  36. girl

    Sam is echt super!!!…

    Echt geestig da ge were zijt mr die deur die op slot was is echt nie normaal ge weet da toch e ge had ze moetn in beukn dan zagd wa da Ignace allemaal van plan was mr kom gij ga aar wel redn e en dan staat er uldr nog n mooie toekomst te wachtn!!!…

    WE LOVE YOU

    maar Emma houdt nog veel meer van je

    en trouwens emma hadt die deur wel toegedaan!!!…

  37. Zo mooi!!!! Ik ben echt zo enorm blij dat jullie elkaar (eindelijk) gevonden hebben!
    Ik hoop echt dat jullie ongelofelijk gelukkig worden samen…

    ciaooo
    Kim

  38. Wij zeggen niets :-X
    Alleen jammer dat je dan blog of the minute bent 🙂

  39. ik

    iiiiiiiiiieeeeeeeeeee
    je bent trg!! suuupr nieuws!!!!
    zorg ma goed ze voor ons emmaatje ze zal het nodig ebbn
    ocharme ’t kind ziet af met IGNACE 😦

  40. vds

    nils oscar petterson is de prins op het witte paard voor emma

    nils laat je niet doen door die kleine etter van een ignace

  41. ik

    ja een prachtige witte prins
    en die kleine etterbuil kan je zeker wel aan!!!

  42. Marthe

    Jah ik vriendin boft me u!! was ik dat maar…..!
    xx

  43. NV Antenne

    beste fans,
    mede deel ik jullie hier mee dat vanaf donderdag 28 juni à vrjdag 29 juni depersonages van ‘emma’ niet meer zullen reageren op jullie reacties. de blogs en de spelletjes blijven bestaan, zodat jullie ook na het programma nog kunnen spelen.
    bedankt om te kijken.

    NV Antenne

  44. @ NV Antenne
    *snif* Jullie weten niet wat jullie ons aandoen 😉 Geen Nils en Emma meer…. 😀 straks valt half Vlaanderen in een zwart gat 😛
    (nja… zo erg zal het nu ook weer niet gaan zijn hoor 😛 )

    Ik vond het echt fantastisch om niet alleen via de serie “Emma” te zien, maar het ook nog eens via internet allemaal te volgen. En te lezen hoe de personages zelf over sommige gebeurtenissen dachten enzo…

    De vele kritiek was echt onterecht, jullie hebben een fantastisch programma neergezet! En ik hoop echt dat er nog zulke concepten volgen!

    ciaooo
    Kim

  45. anke

    oké, da programma was bést wel voorspelbaar, en er zijn veel mensen hier die da alles (op een bijna enge manier) serieus nemen. ‘ ge had u oogskes moete zien fonkele’?! da was geacteerd!–> acteur, Ides meire. die deze blog waarschijnlijk belachelijk vindt. heeft trouwens niemand da interview in den humo geleze?! die acteurs schame zich voor hun eigen programma!

  46. NV Antenne

    laatste reactie wellicht op vrijdag 29 juni…. als alles goed komt ten minste

    NV Antenne

  47. AAH
    AL die NV Antennes
    echte , valse
    HULP :).

    En ja, wij weten dat het allemaal gespeeld is, wij weten wel dat het acteurs zijn. Maar …. sommige mensen hebben gewoon een groter inllevingsvermogen …zullen we maar zeggen. Als je het belachelijk vind, moei je dan niet. Laat iedereen doen waar hij goesting in heeft en PUNT.
    Wij moeien ons toch ook ni me jullie?
    KS

  48. balldrick

    denk nu wel nie echt da ze zich schamen voor hun eigen programma hoor !! wrm zoude ze er anders in meespelen ?? nuja de opmerking dat het wat oppervlakkig is en het in een super snel tempo gemaakt is geweest is wel juist denk ik maar daarom vindk het niet barslecht, ik weet dat het geen topserie is maarja ge kunt nie alles willen in het leven ee, twas wel de eerste serie da ik ken da zo interactief is geweest, waardoor ik de serie 500 keer zo goed begon te vinden eigenlijk feitelijk :p
    maar zo nie voor ’t een of ’t ander maar series zoals thuis en familie zijn ook oppervlakkig en er nog eens langdradig bij, je weet nooit waar het eindigt … nu weten we tenminste wnnr het gedaan is en dat het een einde heeft !! nuja iedereen die er kritiek op heeft: doe dan in godsnaam nie de moeite om erop te reageren en denk er van wat je wilt laat de mensen die erop willen reageren en inleven dat doen want denk wel dat iedereen weet dat het fictie is hoor !!!!!!!

  49. Anke

    jah oké ik zal mij niet meer moeien:p
    maar, ge moet écht toch wel is het interview in humo leze oké?

  50. miss_pinkelotje

    Dus laat de mensen die van emma genieten, gewoon genieten! (zeker nu we aan de laatste loodjes van de examens toe zijn, pfff nog ééntje)
    Ik vond het heerlijk toen NilsOscar de studio binnenkwam en zijn oogskes fonkelden!!!
    Dus zelfs als Ides Meire dat 100 keer opnieuw kan spelen, dan nog maakt dat voor mij echt geen verschil!

  51. Anoniem

    oké, oké ik vind het ook stiekem fijn om te volgen,maar ik vond het gewoon eng dat sommige mensen echt zó serieus erover schreven
    voor derest niet kwaad bedoeld oké? en idd, met de examens is ‘emma’ noodzakelijk.

  52. hannelore

    ma jong, Emma is zalig!
    en k ben kei blij da nilsO trug is, maakt nix uit ma ignace uitspookt, ik vind het al super da nils en emma eindelijk hebben gezegd wa ze voor elkaar voelen!
    trouwens, aan wie vind dat sommige mensen het zo serieus nemen zeg ik: was het maar echt, stel u voor, zo’n romantisch verhaal! Het is gewoon zalig om u daarin in te leven! en geef toe da als ge der naar kijkt ge automatisch zelf een bloedhekel aan Ignace krijgt, ookal doet ge ni alsof het echt is, automatisch leeft ge u al in want er zijn altijd personages die ge leuk vind en andere die ge HHHHAAAAAAAAATTTTTTTT!!!!!!!!

    dikke kus aan Nils-oscar!

  53. Het is niet omdat je hier post dat je niet beseft dat het fake is… het is gewoon een manier om je in te leven in een serie, je in te leven in iemand anders.

    Ik denk gewoon dat dit juist één van de pluspunten van Emma was, dat je je beter kon inleven.

  54. Feje

    @Anke: inlevingsvermogen dat heb je nodig om gelijk welke programma, film, serie, telenovelle te volgen, … . Zo ook hier.
    Het enige verschil met de andere programma’s, films is dat er hier een interactieve is, waar je samen met een heleboel nobel onbekende er samen kan over praten!

    De realiteit even loslaten en volledig opgaan in fictiewereld. Fantastisch toch!

    Weet je; als kind doe je niets anders dan fantaseren. Tussen 7 – 11 jaar ontdekt het kind het verschil tussen fanatasie en werkelijkheid … Dus al deze mensen hier zullen ook wel duidelijk het onderscheid kunnen maken tussen wat echt en niet echt is! We doen het gewoon automatisch … maar blijkbaar zijn hier nog mensen die zich daar niet van bewust zijn en hun frustratie afreageren op het feit dat alles hier te ver gaat!

  55. @ Anke

    😛 We hebben heus wel door dat het allemaal niet echt is hoor 😛 zo naief zijn we nu ook weer niet…
    maar wat zou de wereld zijn zonder een beetje fantasie?!

    en nja… ik heb het artikel niet gelezen in humo, maar als die acteurs zich schamen over hun eigen programma, waarom doen ze er dan aan mee?!
    ach ja, het is geen programma zoals de parelvissers, maar ik vind het toch echt wel de moeite om te volgen hoor gewoon al omdat het allemaal zo goed in elkaar steekt… (de sites, het programma, de blogs,…)

    ciaooo

  56. Feje

    Zoals Liefje al aangaf, dankzij de interactieve kant van het programma konden we ons veel beter inleven in het personnage.

    Door iets te typen ben je er al automatisch meer mee bezig dan bij andere programma’s!

  57. Liesje

    NilsO,, ’t Is zo super da je trugbent! Ik denk da jij en Emma kweetniehoe gelukkig kunne worden!

    RED EMMA UIT DE HANDEN VAN DE BOZE DUIVEL !!

    Liesje x

  58. rikketikke

    ja red emma uit de klauwen van ignace want die slechterik gat haar meenemen naar haar huis.tis dus noet omdat ze niet opendoet dat ze u niet graag ziet

  59. Emma

    suppr daj terug bent!!!!
    jullie passen bij elkaar! maar pas op voor ignace hij is echt allemaal rare dingen aan het doen met jou Emmatje. let maar goed op, en raak ze vooral niet kwijt!
    groetj Emma

  60. Céline

    Beste Nils Oscar/ Ides,

    Met dit schrijven wil ik je bedanken voor de fijne weken televisie! Ik heb er enorm van genoten om naar ‘Emma’ te kijken en alles hier op de website te volgen. Ik hoop dat we jou nog veel aan het werk zien want je kan er wat van!

    groetjes!

  61. Ils_x3

    Lieve Lieve Nils Oscar!
    Het is fantastis dat je terug bent! Wat jij allemaal voor Emma overhebt het is fantastis!
    xjes,
    Ilse
    xxx

Geef een reactie

