Vermoord!

Lieve, lieve, lieve mensen,

ik heb niet veel tijd, maar ik wil jullie toch even waarschuwen. Ignace heeft Emma ontvoerd!! Past op voor die gast, want zijn stoppen zijn echt doorgeslagen. Blijkbaar moet die kweetni hoe zot van Emma staan en is door jaloezie geknakt ofzo… Ik wilde met Ignace zijn moeder gaan praten of zij misschien wist waar Emma was of over hoe Ignace in elkaar steekt… lag ze daar dood. Echt mensen, ik heb nog nooit zoiets gezien. Dat was echt verschrikkelijk. Dan belt die zot ons om te zeggen dat we de politie er niet mogen bij betrekken of hij vermoordt Emma!!!!! En om het helemaal getikt te maken wil hij het spel van Emma spelen. Met Emma zelf… en voor echt… Ik weet echt niet wat ik moet doen… ik wil de vrouw van mijn leven niet kwijt… Ik wil jullie waarschuwen voor Ignace, maar als iemand van jullie mij kan helpen… Dit is precies een film, maar ik zweer het jullie dat het echt is. Zo echt als de pijn en de angst in mijn hart…

Help ons! Maar geen politie aub!!

NilsO.

56 reacties

Opgeslagen onder bloggen, nieuw

56 Reacties op “Vermoord!

  1. Lucia

    hoj nilsie
    ignace eeft emma in een donsdeken kewikkeld en in zijn koffer bak gelegd.
    mijn raad speel gewoon het spel mee
    ik weet et voor normale mense zoals ons is dit geen spel maar toch en dan ng probeer zoveel mogelijk te dingen te zeggen want emma wordt telkens verdooft met chloro – form en as ze wakker word en ze hoort dat HAAR prins aar op het spoor is / zoekt zal ze alles doen om hem terug te zien en zal ze dus proberen om de tijd te verlenge ook al zijn aar handen en voeten bij elkaar geplakt en aar mond ook ze vind een manier as GIJ nils O de beloning zijt

    veel succes
    t zal wel lukke , Echte liefde zoals hier overwint ALLES!

    blog maar veel zoda wij wete wat der komt dr andere mens en u mening en msschn kunne wij er iet verd8 uithale en dan ng 1 ding BLOG IEDERE TIP!

    -x-
    good luck

  2. Lucia

    khoop da t u een steun kan zijn as kzeg da et ni kan da as emma u ooooooooooooooooit zou late staan vr aar dr zelfs as ge 8jaar later trg komt is ze ng evveen fel verliefd als et zelfs niet harder is
    da bewijst da zij aar lieefde gwn te rapen legt vr U en NNNNIIIEEEEEMAND (NIEMAND IGNACE) ma dn ook vr niemand anders
    ebde de twinkle ni gezien in dr oge toen ze u zag en owja oe voelde da wel ni toenEINDELIJK de 2 voorbestemde kuste k kreeg zelfs kiekevel wa was da dan vr ulle wel ni enne vr emma woooooooooooohhho-ow oh die zou kunne flauwvalle zou ze t zelf durve gelove?
    egt zorg ervr da ge emma uit ignace zijn hande krygt want .. nee lt mr andrs zoude ng kunne wene van ongerustheid en schrik

    .dr ignace is (was ?!) zyn moeder verlamt en in een rolstoel hij duwde aar van de trap.!
    ma wa ge wel moet wete ! = de ma van ignace oorde iet bove dus ging ze nr bove (trk aar vrt aan de leuning egt chapeau ) ze vroeg is er ier iemand en emma bonkte verschrikkelijk ard tege de kast waarin ze vastzat(vol met fotos van haar van eel vroegr tot nu die flikkerende hartjes hinge dr ook op ) de moeder opende de deur van de kast en verschoot om emma zo bang en ingetaped te zien ze zei ma meiske tg wa eeft die u nu aangedn zepakte aar bene en legde die tegoei zoda da ze aan emma kon om de tape eraf te doen ze kon er moeilijk bij ineens stond IGNACE dr emma begon te roepe ( allee zo kei luid MMMMMMMMMMMM – MMMMMMMMMMM)ze keek achterom ingace ad aar bene net vast ze begon te roepe ignace laat me los maar ignace sleur aar over de grond en ineens een grote gil en een bonk twerd stil EMMA ad kei felle schrik ze zat dr me trane in aar oge
    ze werd trg verdooft ingewikkeld en toen was t de koffer bak in en weg mr ff later kwame gy en birsen
    -x-

  3. vincent

    oh, nils oscar, ik hoop echt dat je haar vindt voor je droom waar te maken (miss. als huwelijksreis,als zover komt, zeilen rond europa)

    wish you luck!

    vincent

  4. girl

    Echt Nils O. speel zijn spel mee en Maakt da Birsen iedere keer ook den tip hoort want zei is creatief en ga da ook zo snel mogelijk tegen Myra en Phillippe gaan zeggen

    GIJ ZIE EMMA GRAAG EN ZEI U DUS ZOALS LUCIA ZEI ECHTE LIEFDE OVERWINT ALLES

    xxx

  5. Liesbeth

    WE LOOOOOOOOVE NILSOSCAR!
    KOMAAN EH MAN!
    REDT EMMA EN WORDT HAAR RIDDER (REDDER) OP HET WITTE PAARD =)
    TKOMT ALLEMAAL WEL GOED!
    SUCCES!

  6. Ellen

    Laat gewoon heel Antenne mee denken over de tips…met 10 mensen weet je altijd meer dan alleen!
    Ik ben er zeker van dat jullie Emma op tijd zullen vinden, en zorg er dan ook maar ineens voor dat Ignace niet kan ontsnappen want dat is echt een gevaarlijke gek, echt ziek is die.

    Kop op, het komt allemaal wel goed!

  7. Maaike

    Hoi Nils Oscar, ik denk ook dat je gewoon het spel moet meespelen, maar laat ons alle tips weten, zodat we kunnen helpen. Maar eigenlijk hebben we Emma haar brein nodig, zij zou direct de tips ontmaskeren, maar ik weet zeker dat we haar kunnen redden. En als het een troost is (misschien wel een hele magere op dit moment…) maar nu weet je tenminste dat emma je niet liet staan, ze zou je nooit laten staan. Net nu jullie zo gelukkig zouden worden. Maar let op Nils Oscar en onderschat Ignace zeker niet!

  8. Marthe

    Kom op Nils oscar!!! Ga haar redden, en leef nog lang en gelukkig!
    Good luck xx

  9. schaatsster

    Hey Nils Oscar,
    Toen jij bij Emma voor de deur stond, had Ignace haar net verdoofd,vermoedelijk met chloroform, echt ranzig spul, mogelijk zelfs kankerverwekkend (ben student scheikunde, dus spreek uit ervaring). Toen jij belde heeft hij je weggedrukt en je vervolgens dat smsje gestuurd. Vervolgens, toen jij weg was, heeft hij haar in haar dekbed gedaan en meegenomen naar zijn huis.

    Toen Emma weer bij bewustzijn was, heeft ze heel hard help geroepen en dat heeft de moeder van Ignace gehoord. Zij heeft zich naar boven gehesen op de trap en heeft Emma ontdekt in de kast. Maar toen stond Ignace achter haar en heeft haar van de trap gegooid. Vervolgens heeft hij Emma weer verdoofd en haar weer meegenomen.

    Je zult haar moeten vinden. Veel suc6, eigenlijk suc10. En werk met zoveel mogelijk mensen samen, want meer weten meer dan één

  10. Lotje

    Hoi Nils Oscar,

    Ga alstublieft achter Emma aan! Jullie zijn zo’n mooi koppel!Jullie horen gewoon bij elkaar.
    Emma was er zo kapot van dat je vertrok met je zeilboot.Toen ze wist dat je haar graag ziet, is ze u nog achterna gelopen in de hoop dat je nog niet vertrokken was.Birsen zei toen dat ze op u moest wachten en dat ze wist dat jij haar zeker niet zou vergeten.
    Heb je haar gezichtje gezien toen je binnenkwam in de studio tijdens de live uitzending van moordspel?
    Ze wist gewoon dat je er voor haar was.
    Nils, neem het van ons allemaal aan! Emma kan niet zonder u!Ze heeft u nodig.
    Ignace is een enorme smeerlap.
    Hij is totaal geobseddeerd door Emma. Het is zijn emma zegt hij.
    Op z’n kamer heeft hij zelfs een soort kast waar niks anders dan foto’s van Emma hangen, heeft op haar appartement zelfs een camera gehangen om haar constant te volgen.
    Red haar van die smerige vent!
    Niet Ignace en Emma, maar JIJ en Emma horen bij elkaar!
    We hopen dat het goed afloopt.
    Speel het spel gewoon mee, maar wees voorzichtig!
    Groetjes
    Lotje
    xxx

  11. aluna

    Hey Nils Oscar!
    Kzou Ignac zijn spel gewoon meespelen en doen wa hij vraagt, want diene is tot alles in staat. Hij vermoordt zelfs zijn eigen moeder. Diene ket is gewoon gestoord. Maar houd ons zeker op de hoogte van de evoluties dan gaan wij ons uiterste best doen om jou te helpen de vrouw van je dromen te redden. Wees voorzichtig!

  12. Liesje

    NilsO,, geef het niet op en zoek Emma! Wees echter wel voorzicht want Ignace is een gevaarlijke gek, ik heb hem nooit vertrouwd, maar wat hij nu doet…

    Jullie liefde overwint alles!

  13. Kim

    hej!
    wete volgens mij zit emma in de kelder vn nvantenne
    alle als ge dat daar hebt teminste =p
    ma keb zo een vermoeden, gaan kijk mr ies ;p
    ng veel succes met zoeken!
    Xx

    (en die kus was zoo mooi ;D!)

  14. melleke

    hey nils,ge moet emma redden e
    zo te zien zit ze in een of ander kot want er stond veel werkgerief ge zijt er waarscheinlijk nie veel mee maja ik zeg toch maar eens e ge moet haar gaan halen e ma ge moet voorzichtig zijn e want het is ne zot diene ignace
    groetjes xxx

  15. Ine

    Speel het spel van Emma. Gebruik dat wat Ignace je vertelt om de show mee te maken. Laat op die manier heel Vlaanderen meezoeken. Jullie hebben de politie dan niet verwittigd, dus Ignace moet zich ook aan zijn woord houden…
    Denk eraan: De oplossing is veel gemakkelijker te vinden met duizenden mensen dan juist jullie selecte groepje 😉

  16. Sara

    Nils Oscar,
    ik denk da Kim gelijk heeft, ik ben ervan overtuigd da ze in de kelder van NV Antenne is. (miss omda Ignace dan op elk moment vn de dag nr haar kan gaan kijke en niemand zal vermoede da ze dr zit) ge moet haar echt zo snel mogelijk vinde!!! Jullie zijn voorbestemd voor elkaar!

  17. Heidi

    Hoi nils

    Wat erg, wat erg.
    Wat jij op dit moment moet doormaken moet gewoon verschrikkelijk zijn.
    Gelukkig zijn er mensen om je heen om je te steunen.
    Bij Ignace zijn de stoppen inderdaad goed doorgeslagen.
    Hij is heel ziek in zijn hoofd.
    Het lijkt mij het beste dat je doet wat hij zegt.
    Er komt een moment dat Ignace zich zwak gaat voelen en dat is het goede moment om de rollen om te draaien.
    Laat ons hopen dat Emma de kans gaat krijgen om op zijn gevoel in te werken. Het lijkt me de enige kans om Ignace emotioneel zwak te maken.
    Laat ons hopen dat je emma kunt spreken, misschien kun je zo enkele tips ontrafelen.
    We duimen voor jou nils

  18. Heidi

    Ik denk niet dat Emma in de kelder van anthenne zit hoor Sara . Hij kan haar daar niet bezoekn want ondertussen zal iedereen wel weten dat hij zijn moeder vermoord heeft en dat hij Emma ontvoerd heeft. Hij zal zich niet komen aanmelden op anthenne als je het mij vraagt. Dus zullen we moeten wachten tot hij zijn eerste tip heeft.
    Weet je wat mij zorgen baart ? Als de politie de dood van zijn moeder verdacht gaat vinden, en ze gaan naar hem op zoek, dan kan het wel gevaarlijk worden voor Emma denk ik.

  19. Manman

    Kom hier zo toevallig op terecht, amai, dat mensen zo kunnen opgaan in een tv-programma?!

    Anyway, wie ook deze blogs schrijft, ik veronderstel toch dat de redactie daar moet kunnen schrijven zonder dt-fouten, nee?

  20. Ils_x3

    Komaan Nils Oscar! nii Opgeven Man! gij en Birsen gaan Da Kunne Volg Gewoon Je Hart! Maar Pas Toch Op Zo Als Je Wel Weet Is Ignace Tot ALLES Instaat. Ik Ben Er Van Overtuigt Dat hij Ook Emma’s Vader heeft vermoord! But Don’t Panic! Vraag om hulp Aan Myra&Philip!
    Kommaan NI OP GEVEN!
    xjes,
    Ilse
    xxx
    p.s. Emma & Gij zijn een super schatiiiig Koppel!

  21. Anoniem

    Hij vermoordT ! Zo weten we dus meteen dat het niet de echte Ides Meire is;)

  22. Ine

    ga eens een kijkje nemen in de kelder van Antenne. Mss is Emma daar, mss ook niet. Maar als ze er niet is, is er wel een grote kans dat je er een aanwijzing vindt van waar ze dan wel is!

  23. babs

    HALLO NILS OSCAR

    ONS EMMAKE ZO’N GOED MEISJE
    WAT DIE ALLEMAAL AL NIE HEEFT MOETEN MEEMAKEN !!
    IK HOOP DAT IGNACE HAAR GEEN PIJN DOET.
    WIJ MISSEN HAAR VERSCHRIKKELIJK OP NV-ANTENNE!!!

    GROETJES BABS XXX

  24. Nils Oscar,
    natuurlijk helpen we (en ik denk dat ik voor veel mensen mag spreken) jou om Emma terug te vinden. En we zullen ze wel vinden. Hou goede moed!!

    groetjes

  25. Stephanie

    Nils Oscar, ga ervoor! Jij kunt Emma vinden, zeker met de hulp van Birsen! Jullie kennen Emma en Birsen weet perfect hoe het spel ineen zit! Ga ervoor, maar onderschat Ignace niet! Hij is tot alles in staat en hij beseft niet wat hij allemaal aan het doen is! Red Emma!

    Stephanie
    xxx

  26. vertrietig

    hey Nils Oscar,

    gisteren toen Birsen da heeft ontdekt van da hartje heeft DE ZOT jullie afgeluistert.Hij weet wat jullie weten bv. van da smsje da Emma altijd Nils Oscar zegt. Vergeet nie da DE ZOT ook foute tips kan geven da je har nie terug vindt.Ik wil je nie ontmoedigen maar het kan toch altijd want de DE ZOT……

    ik hoop da het oon toff einde wordt en geen triestig.
    maar hou er de moet in je kan het.

    groetjes Vertrietig misschien straks blij
    als je har hebt.

  27. vertrietig

    hey Nils Oscar,

    nog even dit.
    ik denk nie da Emma in de kelder zit van nv-antenne maar misschien in de kelder van haar appartement als da appertement da natuurlijk heeft.
    of wel ergens in de haven of zo. je weet nooit hé

    je vindt haar zeker zegt da ik het gezegt heb

  28. R.

    Hey ,

    Nils O. Wij duimen voor je !
    ’t Zal jullie wel lukken .
    En zorgt da ge ze vanavond redt eeh ! 😛
    Anders moeten we weer een dag in spanning wachten op de nieuwe Emma-aflevering !
    R.

  29. christelle

    heykes,

    hopelijk red je je droomvrouw uit de armen van die…..
    ik hoop dat jullie dan opnieuw kunnen beginnen als koppel en samen op wereldreis tot rust kunnen komen

    ik duim voor jullie

  30. Norah

    tsss
    een dt-fout…

  31. iemand die het met u en meent

    hey nils oscar ik wil ook het zelfde lek de andere zeggen ik vind het erg voor u dat de van de vrouw van uw leven spoorloos is mer ze komt zeker te voorschijn zeker weten dankzij birsen weet je da emma vn u houdt en dat da haar berichtje ni was mer van ingace doei -xx- iemand die het met u meent komt er een tweede reeks van emma

  32. VermoorD?? Tja, de dertienjarige die zich bezig houdt met het dagelijks bijhouden van stupide blogs als deze, zal wellicht een breezer te veel op hebben gehad.
    Sorry aan al de fans, ik probeer ook een serieus antwoord te formuleren:
    Nils ocharme kweetni oe erg voor u maar ware liefde overwind alles ge moet haar redden injas is ne smeerigen aap!!!!!!

  33. eile

    hey nils oscar
    ik weet dat gij en birsen haar zullen redden
    gij en emma zijn een goed koppel de zot die(ingance) ni met emma hij heeft emma s vader vermoord en niemand anders
    doei en veel suxses en hoopelijk vind je je liefde schat emma terug -xx-

  34. Heidi

    Ik denk dat emma op nils zijn boot zit .
    Ik denk niet dat ignace foute tips gaat geven.
    Hij is een psychopaat. ongetwijfeld gaat hij wel in raadsels spreken en ook iedereen zoveel uren de tijd geven om emma te vinden, maar het zullen wel juiste tips zijn. spanning daar kikken psychopaten op.

  35. Iemand

    Ides Meire is om op te eten!! hmmm

  36. Zeg mensen… alsof jullie nooit geen dt fouten maken. Als leerkracht kan ik jullie laten weten dat het op alle vlakken erg gesteld is met de spellingkennis van de Vlaamse jeugd.
    Als je dan weet dat deze mensen hier al zoveel blogberichten hebben getypt, is 1 dt fout ook niet het einde van de wereld.

    Iedereen maakt wel eens fouten, we zijn mensen voor iets!

  37. Mensen? Voor wat?

  38. Als eeuwige supporter voor de underdog, wil ik hier mijn oneindige sympathie betuigen aan Ingace aka Injas aka Ignance aka Ignorance aka Inimienieschattig. Ik wil graag trouwen met NilsOscar, dus ik vind dat Nils Emma dan maar moet laten aan Ignace. Dan is iedereen content.

    Ik wil ook nog zeggen dat als ik niet kan trouwen met NilsOscar, ik wel nog met SveN wil trouwen, want die is hilarisch (zie post).

    Dan wil ik graag mijn ongenoegen uiten over aflevering 101 die eigenlijk gewoon een compilatie bevat van alle vorige afleveringen tesamen. Ik wil mijn geld terug!

    Duizendmaal hoogachtend dank,
    Walter Emmaa

  39. En ik ben akkoord met u Walter Emmaa, trouwt gij maar met Sven, ik pak NilsO wel :).

    NilsO,
    hou vol, geef ni op. Ignace is ne gestoorde freak en jullie zijn bij jullie volle verstand, dus als jullie goed samenwerken, kunnen jullie Ignace is goed onder zijn voeten geven!

    KUS

  40. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  41. @allen: sorry voor mijn grandioze blunder. Maar ik heb inderdaad geen tijd om nog nuchter na te denken. Maar een man die voor een mediabedrijf werkt, mag zo’n fouten niet meer maken. Mea culpa!
    We hebben hier juist een filmpje van Ignace gekregen. Birsen en ik hebben jullie raad opgevolgd. We gaan het spel dus meespelen. Ik probeer uit het filmpje te halen waar hij juist zit. Als jullie nog tips ofzo hebben, please please please zeg het ons…
    x NilsO.

    x NilsO.

  42. Inge

    Hey Nils,

    kunnen wij dat filmpje ook ergens zien?
    We willen maar al te graag helpen om Emma zo snel mogelijk bij die smeerlap weg te halen!

    kus

  43. Ellen

    Zie aflevering gisteren: hij zit ergens in een soort barak op Linkeroever, ik denk aan een botenwerf ofzo….

  44. anonym

    ik denk dat ze in de schuur zit waar ge aan uw boot hebt gewerkt.

  45. ikke

    ik denk wel dat het allemaal terug goed komt. speel het spel mee maar denk eerst 2 keer na voor dat ge iets doet wat ge beter niet zou doen. denk dus goed na vooraleer dat ge iets doet. ik zou het ook aan de redactie vertellen, hoe meer helpende handen hoe sneler het misschien gaat om emma terug te vinden. vertel het dus aan de redactie, ze zullen het ooit te weten komen. en ignace heeft de fraude gepleegd. het was dus niet mark maar wel ignace.
    RED EMMA SNEL VOOR HET TE LAAT IS

  46. Feje

    Nils, veel moed in deze moeilijke periode.
    Hoe je sterk en blijf positief denken!

  47. Anoniem

    Thaha, hoe grappig hoe die mensen zo kunnen opgaan in een programma.
    Ze weten al allemaal waar die Emma zit. Zij en die Nils zijn dus geen kweeeetnie oe schattig koppel want dat zijn acteurs.
    Ik vind het een beetje belachelijk.

  48. :p die fout is u vergeven hoor 😀
    En ik ben er zeker van dat je Emma uiteindelijk wel terug zal vinden!

    Ik ga vanavond wel niet kunnen kijken… proclamatie, maar dan zal k morgen mijn schade wel inhalen he 😀

    ciaooo

  49. iemand die het met u en meent

    zeg nils wa is uw e-mail adres doei -xx-
    ps ik hoop dat je emma vind

  50. vincent

    we volgen allemaal met spanning het vervolg, zodra we meer duidelijkheid hebben, zetten we het op uwen blog

    -x- vincent

  51. Anoniem

    BELACHELIJK

  52. Da Dame

    Hej nilso da komt wel flex doe u best prinske!!

  53. boekje open

    @iemand die het goed met u meent:

    ik zou graag ook ides z’n email hebben.

    boekje open

  54. @ iemand die het goed met jemeent, boekje open en ides of course

    ik ben zeer benieuwd naar ides zn email.
    die van nils is nils.oscar.petterson@gmail.com

    xxx vincent

Geef een reactie

