THE END

Beste fantastische mensen,

Het zijn spannende tijden geweest. Maar jullie waren er altijd voor mij. Hier op het internet of all places! Ik weet nog hoe groen ik hier aan begon. Maar jullie enthousiasme stak enorm aan. En kijk nu. Zelfs in de diepste dalen zijn jullie mij en mijn Emma blijven steunen.

Ik had jullie raad nog kunnen gebruiken toen ik Emma ten huwelijk vroeg ;-) . Ik had haar meegenomen op mijn bootje. Toen ik haar de vraag wilde stellen, werd ze enorm ziek. Om extra zenuwachtig van te worden. Ik dacht al dat het een teken was -) Uiteindelijk heb ik het toch durven vragen en ze was meteen weer genezen. Ze zag er fantastisch uit op onze grote dag! Spijtig dat we het klein gehouden hebben, maar ja met zo een BV aan je zijde! Anders waren jullie zeker uitgenodigd…

Emma wilde haar carrière op televisie dus gewoon verder zetten. En dat wilde ik niet van haar afnemen, ik wilde haar ook niet meer achterlaten. Maar mijn ander prinsesje zomaar opgeven?? Dat kon ook niet meteen… We hebben uiteindelijk een compromis kunnen sluiten en wonen nu op een fantastische woonboot. Helemaal naar mijn hand gezet ;-) Tussen het werken door hebben Emma en ik nog een groter geluk gevonden. Het zit momenteel al zo’n 7 maanden in Emma haar dikke buik. (dat hoort ze niet zo graag -) ) Marie wordt verwacht in de late zomer… En ik kijk al uit naar mijn eerste gevecht met de luiers, papflesjes en tutters. Huisvader Nils Oscar tot jullie dienst! Alle tips welkom ;-) .

Maar voor we zo meteen onder de wol kruipen, gaan we nog even op ons terrasje naar de sterren kijken. Nu, morgen en hopelijk nog ons hele leven lang.

Emma en ik willen jullie voor alles bedanken. Zonder jullie hadden we nooit het geluk gevonden. Zonder jullie zat ik nu heel droevig op een bootje in één of ander ver land. En nu zit ik hier in een fantastische boot, met twee fantastische madammen naast mij. En dat is het beste gevoel in de wereld.

Dat jullie leven zo mooi mag worden als het onze… Dat de sterren ook voor jullie mogen schijnen vannacht.

Liefs,

NilsO, Emma en Marie.

66 reacties

Opgeslagen onder bloggen

66 Reacties op “THE END

  1. sylvieladybird

    heel erg romantisch! zie dit alles zo voor me!
    proficiat voor jullie drietjes!
    dikke kus x

  2. Jij moet schrijver worden…

    Veel geluk, het geluk van de wereld!

  3. Chikkie

    Wauwww!!! Weinig woorden voor!!!
    Jullie verdienen alle geluk…
    Zo’n mooi einde voor ons en begin voor jullie!!!

    xxxxxxx
    Chikkie

  4. Kiki

    Suppeeeerrrrrrrr!!! echt fantastisch.
    Ik wens jullie drietjes alle geluk toe. jullie verdienen het!!

  5. Super,Kiki,je hebt volledig gelijk!

  6. Heidi

    Hoi Nils en Emma

    Wat leuk dat jullie een kindje verwachten.
    Ik wil je mijn tip omtrent een de geboorte van een baby niet onthouden.
    lees alvast dit maar eens.
    Als je in mijn ogen kijkt
    lijkt de wereld stil te staan
    De wind houdt op met waaien
    en bevroren is de maan
    Je bent stralend als de zon
    Je bent volmaakt, zo naakt en klein
    En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn

    Ik wist niet dat ik na een blik
    zo veel van je houden zou
    Maar ik weet nu al niet eens meer
    hoe ik leefde zonder jou
    Voor zoveel wezenlijke dingen
    Leek ik blind tot dit moment
    En die zijn ineens zo zichtbaar
    Nu dat jij er bent
    Oh, ik hoop dat ik je geven kan
    wat jij me geeft
    Zo lang ik leef…

    Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
    En ik hoop dat je ooit voelen mag
    wat ik nu voel
    Wat ik bedoel
    En wat in woorden niet te vangen is voor mij

    Wanneer je in mijn armen ligt
    en zo tevreden naar me lacht
    Lijk ik alles te vergeten
    dat daar buiten op mij wacht
    Alle strijd en alle tranen
    Alle stille pijn verdwijnt
    En de wereld lijkt voor eventjes
    normaal te zijn

  7. miss_pinkelotje

    Schoon (snif), zo schoon!!! 😉

  8. ja kindjes zijn zo lief en heeeeel veel werk.
    veel geluk jullie twee.

  9. Eve

    Goh, wat ga ik “Emma” missen.
    Nils Oscar, je was de held van de avond, veel geluk met Emma en jullie kleine wondertje Marie.

    veel liefs
    Eve

  10. lieke

    Nils Oscar, ik wens je super veel geluk toe samen met je Emma en Marietje! Toen da jij aar redde é, amai, da was fantastisch romantisch en schoon!
    Proficiat en nog veel romantische sterrenkijkplezier!
    Lieke

    Ps: kga de serie egt mass misn 😥

  11. Marthe

    hej Nils Oscar, veeeeel veel geluk!!Met jullie drie en jullie hebben het zeker het verdiend !!
    Echt een mooi einde en romantisch!

    Liefs X

    Ps: ik ga ook de serie super veel misn ! 😥

  12. Lieze

    NilsO,
    e dikke proficiat met Emma en Marie! Mooier hadden we niet durven hopen!
    Nog veel succes met de pampers en flesjes!

    Dikke Kus voor jou, Emma en Marie

  13. Quicky

    super!!!
    proficiat met jullie huwelijk en jullie marie, dat gaat een schoon kindje worden 😀
    fantastisch dat het zo goed afgelopen is
    jullie zijn echt een goed en schoon koppel

    @heidi: is supermooi, zelf geschreven?

    ik ga de serie ook missen, maar ja, we kunnen nog van emma genieten op internet en alle afleveringen nog is bekijken 😛

  14. eile

    hey nils oscar ,emma
    ik ben heel blij voor jullie da jullie getrouwd zijn en een kindje verwachten van de kleine marie
    ik hoop da je hier op antwoord nils oscar
    aja en wat is uw e-mail adres stuur da maar door

    doei -xxx- en doe de groeten aan emma en veel geluk met marie

  15. Aloha NilsO, Emma en Marie,

    Ik wens jullie een magisch leven, dat jullie nog ontelbare avonden samen naar de sterren mogen kijken en wegdromen bij het vooruitzicht van een fantastische toekomst…

    Dat het geluk altijd aan jullie zijde mag staan…

    ciaooo
    Kim

  16. Ils_x3

    Oooh! Mooiier Had Ik Het Niet Kunnen Wensen Voor Julie! Veel Suc6 Met De Kleine!
    Goetjes,
    Ilse

    P.S. Hoch Ik Ga Die Serie echt Missen Gistern Heb Ik Zelf Wat TraanTjes Gelaten…

  17. aluna

    PROFICIAT! Ik ben zo gelukkig voor jullie en ik hoop dat ik ooit hetzelfde geluk mag tegenkomen als jullie. Ik wens jullie veel liefde en geluk toe en dat de sterren elke dag helder aan de hemel zullen staan!
    Vele groetjes

  18. lullaby

    Oooooh twas zo’n schoon einde…
    Khoop echt da jullie voor de rest van u leve samen gelukkig blijve, samen met Marie.
    Spijtig dat “Emma” nu gedaan is kga het echt missen, kga der voor altijd goede herrineringen aan over houden 😉

  19. Fanny

    SUPER 🙂
    Het is echt zo’n gelukkig einde. WIPPIE
    Nog veel geluk met alles;).
    Ik heb echt genoten van ‘Emma’ en alles errond.
    (Ik heb trouwens ook genoten van je slag op Ignaces kop, ZALIG!)

    KUS

  20. Fanny

    Trouwens, ik hoop dat we Ides Meire nog vaak mogen zien op TV!

    KUS

  21. Fien

    Nilsjee:)
    Ik ben zoooo gelukkig voor jullie!Hopelijk komt er ooit een “Emma” vervolg op TV

    Dan zien we Marie eens enzo…

    Kusssjees van je allergrootste fan !!Fien:)

  22. hoi !
    gelukkig dat het nog goed is afgelopen 😀
    dikke kus charlotje

  23. happy

    wow, prachtig einde jammer dat emma gedaan is, en Ides khoop dat je nog veel aan tvprogrammas mag meewerken. snif

  24. Hy Nils (& Emma & Marie)
    Zalig dat alles goed gekomen is!
    Geniet nog van jullie dochter
    en de schijnende sterren!
    x
    Katiia

  25. Anoniem

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!

  26. Lucia

    elaba relax just do it was u motto gy durfde ni ma me onze steun tips en hulp lukte het wel
    you did it..!
    concratulations!
    stomme vrg ma kan eeen BV BEVRIIIIEEEND (!) zyn me een dorpsgirlie nee e srry vr die stomme vrg vergt die gwn
    bye ides -X-

  27. Wat leuk toch al die toffe reacties.

    @ quicky nee deze heb ik niet zelf geschreven.
    maar er zijn wel dingen die ik zelf schrijf.
    ik schrijf ook wel graag brieven en zo en kortverhalen maar nog niets naar de buitenwereld laten zien .

    http://www.dinah.decoene-coudenys.be

  28. Sofie

    Zo mooi!!!(snif snif)
    Dit is je mooiste tekst ooit!
    Veel geluk met Emma en Marietje!

    xxx

  29. rikketikke

    het einde was zo mooi
    jammer dat er geen tweede reeks van komt anders hadden we jullie huwelijk op televisie kunnen zien en marie ook
    blijft deze blog eigenlijk bestaan dan kan je misschien proberen om er een paar foto’s op te zetten

    nog veel plezier in u verder leven met EMMA EN MARIE

  30. vincent

    love jullie!!!
    veel geluk!

    vincent
    xxx

  31. emilietje

    hey

    ik ben super blij voor jullie

  32. christelle

    geniet en vooral luister en van/naar mekaar
    veel kindergeluk gewenst!

  33. Feje

    Nils, ik sluit me aan bij alles wat hier al gezegd is …
    En laat de sterren maar fonkelen!

  34. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  35. Nils Oscar

    stuur je ons een geboortekaartje?

  36. Loor

    oh!!
    da is keischattig!!:D

  37. ineke

    hey nils en emma

    wat een mooi einde ! khad het nie beter gekund
    kvind spijtig dat er geen vervolg is
    zou je nog es kunne zage
    vele vriende hebbe gekeke door mij
    khoop het zo veel
    nog veel geluk me jullie kindje
    en in de toekomst
    jullie zen een beeldschoon koppel

    daaag

  38. Floor !!

    Jammer dat “emma” gedaan is!
    het was echt een fantastische reeks !!
    XX Floor

  39. Aan alle medewerkers van ‘Emma’: jullie hebben allen een goed werk geleverd. Proficiat daarvoor!

  40. fieke -x-

    hey Nils/Ides,

    Ik heb echt genoten van Emma al van dag 1 !!
    Proficiat hiervoor aan jou en heel de ploeg !!
    Ik had ook al een paar vriendinnen kunnen overtuigen om er naar te kijken en zij vonden het ook fantastisch!!

    groetjes
    Fieke -x-

  41. Lucia

    en kan emma goe kusse?:D:o
    ??????????????????????????????
    want t leek alsof ge in de hemel wrt

  42. Steef

    Beste Nils Oscar/Ides,

    Ik vond Emma prachtig en jouw acteertalent geweldig!!!! Vooral aflevering 99 en die trillende emotie in je stem wanneer je haar zegt waarom je teruggekomen bent : “voor u, omdat ik u graag zie…” vond ik fantastisch.

    Ik mis de serie al enorm, ik zit constant naar de filmpjes op you tube te kijken (die trouwens heel mooi gemaakt zijn), maar een DVD van de serie zou toch nog veel beter zijn. Hopelijk komt die er nog, ik koop hem alleszins van zodra hij uitkomt.

    Ik zou het super vinden als er nog een allerlaatste aflevering kwam (of liever nog enkele afleveringen…) met alles wat erna is gebeurd: het huwelijksaanzoek, het huwelijk zelf, jullie woonboot, de geboorte van Marie,… Zou dit echt niet meer kunnen?????

    Veel succes nog in jullie verdere leven/carrière… voor jou en Emma/Lieve. Ik kijk er al naar uit om jullie in andere producties verder te mogen bewonderen…

    Steef

  43. lobbie

    wow!!!

    daar zijn maar 2 woorden voor: machtig mooi !!!!
    echt waar da einde was kweet ni oe goe!
    en kzen echt blij voor ulle!!!
    doet da nog goe he

    kusjes
    lobke

  44. katty

    leuk ,leuk , leuk !!
    komt er nog eeen de 2de serie
    please ??*

    *Doe het voor mij NilsO

    ps. ik vindt matrie de lelijkste naaam ter wereld

  45. nils

    zalige serie
    was totaaaal nie bang van ingace ofwa

    vin marie ook geen né schune naam

  46. nilsO

    hello iedereen,

    leuk dat jullie zo enthousiast zijn !!
    Marie Petterson is geboren op 8/O7/07
    weegt 3,250 en meet 49 cm
    ze kreeg van de dokters 10 op 10
    Emma en ik zijn in de wolken !!

    greeetz

    ps. Emma en ik trouwen eind augustus !!

  47. nele

    oooh , prachtig !!
    marie petterson !!
    zo schooon !!!!
    mooier kon niet !!

  48. lieve

    ey nilsO,emma
    proficiat met jullie kindje marie en nog vele mooie momenten samen en hopelijk komt er een dvd van

    .
    doei -xxx- aan nilsO,emma en aan marie

  49. Eveline

    En toch zijn er mensen die precies niet willen doorhebben dat dit alles fictie was :p

  50. ellen

    ik wens jullie nog veel geluk toe en kijk nog maar héél véél naar de sterren samen. de serie was gwn fantastisch egt waar!!!

  51. Steef

    @ nilso,

    zeg, zou jullie prinsesje niet binnen 2 maanden geboren worden en waren jullie al niet getrouwd???? of komt er (en dat zou fantastisch nieuws zijn) nog een aflevering in september over jullie huwelijk????

    groetjes,

    Steef

  52. jeje

    ja da zou tof zijn nilso,emma die gaaan trouwen
    en ook over de geboorte van marie
    doei -xxx- jeje

  53. @ Steef: nilsO => dat bericht is niet geschreven door de maker van Emma maar door iemand die opgaat in heel het gebeuren hehe

  54. eva

    eigenlijk vind ik het nogal dom om tegen iemand te praten die niet eens bestaat, en zo iemand is nils. (en de bijverzonnen marie) stom hoor!

  55. Hoe stom is het dan niet te reageren op mensen die praten tegen mensen die niet bestaan.
    Je moet dit niet lezen he!

  56. jeje

    hej wilt hier iemand eens op reageren ze kunnen toch herhalingen vn emma eruit zenden doei -x- jeje

  57. jeje

    hallooo komt hier nog iemand op deze websaite

    jeje
    -x-

  58. emma

    ja jeje dat idee van opnieuw uitzenden is niet zo’n slecht ideetje
    x’je

  59. jeje

    ja ik weet ht
    maar ik hoop dat ze da ook moeten doen xxxjes jeje

  60. jeje

    heej makers vn emma willen jullie hier eens a.u.b op reageren want ik heb eeen vraag kunnen jullie meschien herhaligen uit zenden vn emma doejj xxxjes jeje en merci emma dada

  61. jeje

    hallo zeg komt er hier nog iemand

  62. mea

    zeg halloo komt er hier nog iemand

    xxjes mea

  63. hjk

    zeg hallo komt er iemand op deze sait

  64. mea

    halloo
    is er hier nog iemand
    xx

Geef een reactie

